Black Lives Matter ادامه اعتراضات به عنوان برکلی جامعه جمع آوری به دنبال عمل

صدها نفر از برکلی جامعه اعضای شرکت کننده در سه Black Lives Matter تظاهرات طی هفته گذشته از جمله کنار شب زنده د

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

صدها نفر از برکلی جامعه اعضای شرکت کننده در سه Black Lives Matter تظاهرات طی هفته گذشته از جمله کنار شب زنده داری برای قربانیان خشونت پلیس و اجتماعی فاصله "صدای بوق و موج" رویداد به نمایش همبستگی با.

در پی Juneteenth روز شنبه در دفاع از سیاه و سفید زندگی می کند رویداد در طول Ohlone Greenway تصور می شد به عنوان یک فرصت برای سوگواری سیاه زندگی از دست به خشونت پلیس و تکامل خود به خود به یک تماس برای عمل به عنوان شرکت کنندگان "خود را ابراز قلب" با توجه به سازمان مری ان Furda.

Furda اضافه شده است که یک جامعه حرم به نظر می رسد در تقاطع در هفته قبل از این رویداد با یک تغییر, گل, پوستر و سیاه-و-سفید عکس یاد جورج فلوید Breonna تیلور Ahmaud Arbery و ده ها تن دیگر.

"من شنیده ام و موافق با میل اظهار داشت: در این رویداد به اساسا تغییر نقش پلیس در جامعه ما و در سراسر کشور" Furda گفت: در یک ایمیل.

او رویداد همراه بود یک سری از ایمیل های اطلاع رسانی به شرکت کنندگان در مورد راه هایی برای تغییر تقاضا که شامل یک لیست از شورای شهر تماس و اصرار برای رسیدن به شهردار.

یک مورد اقدام شد جورج فلوید امنیت جامعه عمل تازگی توسط Councilmember بن Bartlett که شیفت بودجه برای پاسخ به بحران سلامت روانی و کنترل ترافیک از برکلی اداره پلیس به جامعه بحران کارگران اگر اجرا شده به بودجه.

یک مارس در بشکه ستاد برنامه ریزی شده توسط برکلی دانش آموز دبیرستان هداسا Zenor-دیویس نیز برگزار شد شنبه با حضور چند صد نفر است. شرکت کنندگان به ارمغان آورد نشانه اعلام می گویند که نام خود را" "نه عدالت بدون صلح" و "F— پلیس" و در یک نقطه درگیر در یک زمان " با یک ردیف از ماموران لباس شخصی با توجه به Zenor-دیویس. Zenor-دیویس نیز کمک آن یک هزار نفر-قوی مارس 9 ژوئن برای جوانان است.

Zenor-دیویس که در حال برنامه ریزی یکی دیگر از اعتراض در مورد نژاد پرستی برگزار می شود در برکلی هند سنگ, پارک گفت که او نمی بیند خودش را به عنوان یک فعال. نه, او گفت که او معتقد است که تغییر در راه است و "فقط انجام آنچه (او را) هر کس دیگری باید انجام بیش از حد."

در ژوئن 17, یکی دیگر از اعتراض برگزار شد در گوشه ای از Shattuck خیابان و Vine Street با حضور حدود 25 نفر از جمله خانواده ها و کودکان است.

"این بسیار دوستانه و آرام در اعتراض به" سازمان گفت: ربکا Espinoza یک ایمیل به در. "این چیزی است که من امیدوار بود."

این "صدای بوق و موج" در اعتراض به حمایت یافت در فرم از اتومبیل رانندگی توسط برخی از گردان در اطراف منطقه فقط به عقب می آیند و صدای بوق دوباره Espinoza اضافه شده است.

هر سه سازمان با تاکید بر اهمیت ایجاد تغییر از طریق همبستگی عمومی.

"این بیماری همه گیر است و ما مجبور به جسمی فاصله – این متبلور قدردانی است که ما حیوانات اجتماعی هستند که نیاز اجتماعی به صمیمیت و همبستگی" Furda گفت: در ایمیل. "در نهایت آن را در مورد پتانسیل برای ایجاد جامعه و/یا تقویت آن است."

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن