بدن پوزیتیویته DeCal تلاش می کند برای کمک به دانش آموزان تمرین تکنیک های مراقبت از خود

DeCal "بدن مثبت" بر دادن یک فضای غیر قضاوتی به دانش آموزان برای کشف زیبایی، سلامت و هویت و عمیق تر کردن درک دا

توسط NEWSWORLDS در 12 شهریور 1399

DeCal "بدن مثبت" بر دادن یک فضای غیر قضاوتی به دانش آموزان برای کشف زیبایی، سلامت و هویت و عمیق تر کردن درک دانش آموزان از چگونگی ارتباط آنها با بدن خود متمرکز شده است.

راه اندازی مجدد در پاییز 2019 توسط فارغ التحصیلان پردیس ارین Morrissey و سحر Sani, DeCal خواهد شد توسط Morrissey و پردیس ارشد آلما پاز در این ترم تدریس می شود.

وی می گوید: «چند فضا داریم که مردم در آن دعوت می شوند و تشویق می شوند زیبایی خود را در آغوش بگیرند؟ نه خیلی ها.» موریسی در یک ایمیل گفت. «در کلاس ما مردم بدون عذرخواهی زیبایی خود را اعلام می کنند. اعتماد به نفس پنهان نیست.»

موریسی در این ایمیل گفت که او و سامانی پس از شرکت در کارگاه هایی برای سازمان غیرانتفاعی مستقر در برکلی The Body Positive- که امیدوار است به پیامدهای مضر تصویر منفی بدن از جمله اختلالات خوردن، افسردگی و اضطراب پایان دهد، الهام گرفته شده اند.

DeCal ، به گفته موریسی ، تساوی از برنامه درسی سازمان ، که تمرکز بر پنج مهارت های اساسی -- بازپس گیری سلامت ، تمرین شهودی مراقبت از خود ، کشت عشق به خود ، اعلام زیبایی معتبر خود و جامعهساختمان.

موریسی در ایمیل اشاره کرد که این دوره همچنین از صحبت کردن در مورد امتیاز و ظلم «خجالتی» نمی شود. یکی از راه هایی که موریسی این دوره را شروع می کند، صحبت کردن در مورد راه هایی است که امتیاز او بر چگونگی ارتباط او با جنبش پوزیتیویته تأثیر می گذارد.

موریسی به جای دادن فرمولی برای رشد و شفا به دانش آموزان، ابزارهایی را با دانش آموزانش به اشتراک می گذارید تا به آن ها کمک کند تا در تجربیات خود تأمل کنند و آن ها را به سمت ایجاد استراتژی خود هدایت می کنند.

پاز که در پاییز ۲۰۱۹ این دوره را در پیش گرفت، گفت که به او اجازه می دهد سفر عشق به سمت خود و دیگران را آغاز کند. او به عنوان تسهیل کننده اصلی این ترم امیدوار است که این تجربه را برای دانش آموزان بیشتری به ارمغان بیاورد.

به گفته پاز، پوزیتیوی بدن مهم است زیرا هر در مقطعی از زندگی خود ناامنی هایی را تجربه می کند. پاز افزود: با به چالش کشیدن استانداردهای اجتماعی زیبایی، فرد شروع به دیدن زیبایی «اصیل» خود می کند.

"من همچنین امیدوارم که ما استقبال از یک گروه متنوع تر از دانش آموزان از پوزیتیوی بدن واقعی شامل مردم در تمام اقشار مختلف زندگی بدون در نظر گرفتن جنسیت، تمایلات جنسی، نژاد، و غیره است." پاز در یک ایمیل گفت. "در واقع، این تفاوت ها مکالمه ما را حتی غنی تر می کند."

در حالی که تسهیل کننده ها آموزش هایی در آموزش آنلاین کلاس داشته اند و فعالیت های فردی را با فعالیت های دورافتاده اقتباس کرده اند، پاز اذعان داشت که به اشتراک گذاری و آسیب پذیر بودن بر زوم سخت تر خواهد بود.

اگر دانش آموزان تصمیم به گرفتن DeCal، موریسی می پرسد که آنها به آسیب پذیری مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن ناامنی ها، لحظات شرم و ترس در مورد بدن خود باز است.

موریسی در این ایمیل گفت: «من در این مورد پرشور هستم زیرا بسیاری از مردم در درد بی زاری از بدن خود یا تمرکز بر بدن خود وقت می گذرانند.» "زمان ما فوق العاده ارزشمند است، و هنگامی که مردم از نفرت بدن آزاد هستند آنها می توانند به طور کامل بر روی احساسات خود و آنچه که آنها می خواهند در جهان انجام تمرکز."

ملا سیوم خبرنگار نژاد و تنوع است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن