بی حوصله در حال حاضر ؟ چرا شما باید در نظر داوطلب در این تابستان

شما در حال حاضر نشسته در اطراف خانه بدونم که چه به تماشای بعدی در Netflix bummed را به خاطر خود کار در تابستان

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

شما در حال حاضر نشسته در اطراف خانه بدونم که چه به تماشای بعدی در Netflix bummed را به خاطر خود کار در تابستان کارآموزی و یا برنامه سفر نمی آمد با هم به عنوان شما انتظار می رود ؟ خبر خوب: شما تنها نیستید! جهانی و همه گیر تبدیل شده و بسیاری از جنبه های زندگی ما را زیر و رو کرد و حالا که ترم بهار است بیش از دانشجويان چپ تعجب چه باید بکنید با تمام تازه کشف شده خود را ، اگر این برای تلفن های موبایل مانند شما, شما باید در نظر قرار دادن وقت خود را به کارهای داوطلبانه!

ماه های تابستان معمولا یک زمان بحرانی برای دانشجویان به کسب درآمد برخی از پول و/یا به دست آوردن ارزشمند در دنیای واقعی را تجربه کنند. در حالی که صرف وقت خود را داوطلبانه نمی خواهد انجام, اولین, این, اهداف, آن را قطعا می تواند شما را با برخی از تجربه در دنیای واقعی. ما در مسدود فراموش اذعان کرد که برخی از دانش آموزان نیاز به کسب پول بیش از تابستان است.

اما کسانی که در یک موقعیت است که اجازه می دهد تا آنها را به صرف وقت خود را داوطلبانه این مهم است به یاد داشته باشید که از آنجا که بسیاری از جنبه های زندگی ما در حال تغییر در حال حاضر ما نیز نیاز به ارزیابی مجدد انتظارات ما برای خودمان. اضافه کردن به این واقعیت است که وجود دارد بسیاری از مردم نیاز به کمک و سازمان به دنبال نیروی انسانی فوق العاده پس از, داوطلب خواهد بود, راه عالی برای صرف وقت خود را. سفت و روشن فکر دانشجویان مثل خود شما هستند مطمئن شوید که برای استقبال به مواضع داوطلب.

با بسیاری از مردم در حال حاضر نیاز به کمک وجود دارد محدود به یک داوطلب فرصت برای شما وجود دارد. ما توصیه می کنیم چک کردن شهر خود را در شهر و یا شهرستان و دولت را در وب سایت برای پیدا کردن که در آن کمک کند که بیشتر مورد نیاز است در جامعه خود را. شما همچنین می توانید از سازمان های ملی مانند وعده های غذایی بر روی چهار چرخ و یا صلیب سرخ آمریکا. برای کسانی از شما احساس اضطراب در مورد خطر عفونت وجود دارد بسیاری از فرصت های داوطلب که نسبتا تماس-رایگان — شما می توانید ارائه وعده های غذایی برای کسانی که نمی توانند ترک خانه های خود و یا کار از راه دور در تماس با ردیابی و یا از طریق سازماندهی داوطلبان, به نام چند.

در هنگام تماس با سازمان شما می خواهم برای تبدیل شدن به درگیر با این مهم به بیمار و مداوم است. این گروه در حال خرید و فروش با شرایط بی سابقه ای هستند و گاهی اوقات در تلاش برای نگه دارید تا با کمک های خود به گروه های هدف و فرایند ورودی داوطلب برنامه های کاربردی. انجام تحقیقات خود را اعمال می شود به چندین مواضع گروه های مختلف که مورد علاقه شما و پیگیری با ایمیل و یا تلفن تماس در صورت نیاز.

در خلاصه برای کسانی از ما که خسته هستند و قادر به هیچ دلیلی وجود ندارد برای پیدا کردن یک داوطلب موقعیت برای تابستان. وجود دارد خارج وجود دارد برای هر مجموعه مهارت و سطح راحتی با تعامل با دیگران است. انجام این کار خواهد شد به برخی از هدف و ساختار به روز خود را در حالی که اجازه می دهد تا شما را به بازگشت به خود و جامعه است. از جایی که ایستاده ایم آن را به یک وضعیت برنده-برنده است!

تماس با بئاتریس آرونسون در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب