پسر اسلحه پر از کوچ جان برادر کوچک در طول 'پلیس و سارق مسلح,' پلیس می گویند

کهربا جنوبی چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 2:19 PM EDT Jul 9, 2020یک بازی "پلیس و سارق مسلح" تبدیل مرگبار صبح

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

یک بازی "پلیس و سارق مسلح" تبدیل مرگبار صبح روز چهارشنبه زمانی که a 13-year-old boy گفته کشیده یک اسلحه پر از یک اتاق نشیمن مبل و برادر کوچکتر خود را در سر خود را در وینزبرو صفحه اصلی.

متهم Brayden Leroy رایت متهم شده است به عنوان یک فیلم جنایی با قتل و تشدید حمله در مرگ او 9 سال با توجه به سوابق دادگاه. نوجوان در فرانکلین کانتی زندان وثیقه را تکذیب کرد.

برادران بودند حلق آویز کردن در اتاق نشیمن خود را کلیولند خیابان اصلی در اوایل روز شنبه هنگامی که رایت تصمیم گرفت او می خواست به بازی "پلیس و سارق مسلح" با توجه به استشهاد از علت احتمالی.

بیشتر: 13-year-old متهم در تیراندازی مرگبار از برادر کوچکتر در فرانکلین کانتی پلیس می گویند

نوجوان گفت: او یک تفنگ دستی از روی نیمکت که او می دانست که پدر خود را نگه داشته وجود دارد و او می دانست که آن لود می شود. رایت پدر گفته پلیس او را نگه می دارد دو لود 9mm handguns در قفل محفظه در روی نیمکت در اتاق نشیمن برای حفاظت از خانه.

رایت پلیس گفت که او عصبانی بود که برادرش بود گوش دادن به او به طوری که او با قرار دادن دهانه تفنگ را به سمت چپ برادر خود سر و ماشه کشیده, با توجه به اسناد دادگاه.

نوجوان گفت: او با قرار دادن تفنگ به درون نیمکت پس از تیراندازی. او در توصیف آن به عنوان سیاه و سفید و نقره تفنگ دستی که همسان Smith & Wesson SD-9VE handgun که پلیس در داخل نیمکت محفظه در حالی که اجرای یک حکم جستجو.

رایت به نام 911 که به گزارش برادرش مجروح شد و نیاز به کمک. Waynesboro افسران پلیس پاسخ داد: در مدت کوتاهی پس از 6 صبح دولت پلیس وارد حدود یک ساعت بعد.

پلیس پیدا 9 ساله خونریزی از سر و ایست قلبی. او گرفته شد به Waynesboro بیمارستان جایی که او درگذشت.

بیشتر: چمبرسبورگ مرد به زندان گرفته شده بعد از پلیس می گویند او بارها و بارها کاهش یافته است, یک نوزاد نارس

بیشتر: چمبرسبورگ مرد خفه زن در مقابل کودکان, پلیس می گویند

پرسنل پزشکی مشخص نشده است ممکن است به ضرب گلوله در سر.

در طول مصاحبه خود با پلیس رایت گفته او "برخی از دانش" در مورد دست زدن به یک تفنگ دستی که پدرش به او گفت که هرگز به نقطه تفنگ در شخص دیگری. او همچنین اعتراف کرد که او تا به حال به کار گرفته سلاح گرم در خانه بدون پدر و مادر خود را' دانش و تشبیه آن به "تمرین" به گفته پلیس.

رایت برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در یک جلسه مقدماتی در 8:15 صبح دوشنبه در فرانکلین کانتی مرکزی دادگاه.

کهربا جنوبی را می توان در asouth@publicopinionnews.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن