شکسته کالیفرنیا رویاهای فراوان در کیت Milliken را نگهداری حیوانات'

درجه: 5.0/5.0 Nov. 2, 1993. آتش در حال حاضر شناخته شده به عنوان قدیمی توپانگا آتش آغاز شده و در 10:45 صبح و سو

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

درجه: 5.0/5.0

Nov. 2, 1993. آتش در حال حاضر شناخته شده به عنوان قدیمی توپانگا آتش آغاز شده و در 10:45 صبح و سوخته تا نوامبر. 11, پخش كردن, به شهر مالیبو. سه نفر کشته شدند.

Topanga Canyon است که در آن داستان از کیت Milliken را اولین رمان "نگهداری حیوانات" آغاز می شود narratively اما از آن جایی است که ما گرفته شده به عنوان چارلی, دختر روری راموس نشان دهنده این است که تغییر زندگی او و مادرش برای همیشه لطفا برای. به طوری که او فرار کرد به وایومینگ که در آن چارلی است که روایت او در شرایط فعلی.

چارلی اول شخص روایت پراکنده است بین vignette-سبک فصل نقل از شخصیت های متعدد در Topanga Canyon منجر به روز از آتش است. روری است که یکی از این شخصیت های 15 سال و وفادار و سخت کوش در مرتع پرورش احشام در تکیه راک جایی که ناپدری او را گاس که با ثبات مدیریت. در بین کار او سوار اسب خود, اختتامیه جشنواره صنعت چاپ. روری پاک و تمایل به اسب از "طویله ژاپنی" بچه های پولدار که او را نادیده بگیرد — تا زمانی که آنها نمی.

و بنابراین درام آغاز می شود. روری به طور غیر منتظره حملات تا دوستی و افتخار لزبین, ژوئن فیسک. ماه ژوئن را بی رحمانه برادر دوقلو وید اتفاقا اعتصاب تا یک داستان عاشقانه با دختری که روری ساعت از پنجره اتاق خواب او نمی دانستند چه چیزی را از احساسات خود: Vivian قیمت, ثروتمند, شکنجه و دختر زیبا از یک ستاره سینما.

روری داستان با حمایت یک گروه کر از هزاران آشکار علیه یک محیط غنی آن است که اگر سانتا آنا بادها خود را در حال تبدیل صفحات. Milliken اقتصادی اما زیبا نثر تبدیل رمان او به یک جوی و تلخ و شیرین عشق نامه ای به drylands از جنوب کالیفرنیا که در آن سانتا آنا بادها به عنوان Milliken می نویسد: "می تواند شما را احساس به عنوان اگر شما بوده ام به پوست در هر اینچ از شما خام عصب پایان است."

در واقع وجود دارد بسیاری از خام انتهای عصب در "نگهداری حیوانات" یکی بودن روری را در حال ظهور تمایلات جنسی و آمدن به شرایط با جذب زنان. Queerness بافته شده در یکپارچه تحت درمان به عنوان یک واقعیت زندگی در حالی که به طور همزمان ماندن واقع بینانه نسبت به دوره زمانی از 1990s شروع شد. این یکی از آن نادر ادبی سنگهای قیمتی است که در مورد یک شخصیت عجیب و غریب بدون اینکه در مورد queerness خود را.

شخصیت خود را مانند انتهای عصب بیش از حد. هر یک از آنها پیچیده است و آسیب دیده در راه است که ذره ذره شروع به گرد هم می آیند و به شکل گسترده تر تصویر. بدون بهره برداری خود تخریب در ملودرام رفتار Milliken نگه می دارد او عبوس شخصیت ها بر روی انگشتان خود را در همه زمان کوه پیمایی به سمت فروزان نتیجه گیری.

قلب داستان استوار در بشریت از شخصیت های آن به خصوص آن دو بی توجه به قهرمانان: روری و ویویان. برخورد دو جهان چیزی است که منجر به نهایی تراژدی با روری را تربیت فروتن یک فویل به زندگی از اسراف و هوی و هوس است که ویویان زندگی می کند. در عین حال این دو همیشه در مجاورت نزدیک به یکدیگر و در پایان کتاب سرنوشت خود را جدا.

روری و ویویان نه تنها شخصیت های که به ادعای کانون توجه است. گاس داستان طول می کشد تا بخش قابل ملاحظه اعطای بینش به جهان بزرگسالان از Topanga Canyon که روری و ویویان سعی کنید به عنوان آنها ممکن است به طور کامل نمی تواند درک. و جاری شدن سیل خوانندگان با جزئیات اما تنها مربوط, نوع, Milliken موفق به گوشت از چهره به حتی جزئی از شخصیت.

مثل زندگی خود را "نگهداری حیوانات" عبور بسیاری از جاده ها: کلاس و نژادی امتیاز بیماری های روانی, پرورش اسب و جنگ عکاسی به نام چند بسیاری از. Milliken پردازد تمام این مناطق با یک بارها بی نظیر اعتماد به نفس و با ظریف, دست یک نویسنده با بسیاری از هدیه تا آستین خود. "نگهداری حیوانات" پر شده با نوع اضطرارا turnable صفحات وجود دارد که عمدتا در رویاهای اما اینجا Milliken تبدیل شده است که رویا را به واقعیت با مواد منفجره چشمگیر, اولین.

تماس با الکس جیمنز در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @alexluceli.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن