قهوه ای (و دوجنسی)

وجود دارد یک لحظه در Mindy Kaling, جدید, نوجوانان, dramedy "Never Have I Ever" زمانی که قهرمان دوی Vishwakumar

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

وجود دارد یک لحظه در Mindy Kaling, جدید, نوجوانان, dramedy "Never Have I Ever" زمانی که قهرمان دوی Vishwakumar حضور یک هندو آیین مذهبی است و مواجه با خود به هند بودن یا فقدان آن است. بیشترین کودکان مهاجر می تواند مربوط به خود را تجربه کرده اند و احتمالا خواسته یا درخواست خواهد شد در برخی از نقطه در زندگی خود را — این دو سوال: "من بیش از حد آمریکا?" و "من نه آمریکایی به اندازه کافی?"

خواهر بزرگتر من در هندوستان متولد شد و زندگی وجود دارد برای چند سال اول زندگی خود به اندازه کافی است که او Hindi بسیار خوب است و تقریبا برای تلفن های موبایل بومی است. او در هند. او را دوست دارد '90s بالیوود, فیلم, می خورد, ما, مادر, هندی, آشپزی گیاهی و بدون شکایت و برنامه دهیم با ما پسر های قدیمی تر.

نسبتا من متولد کالیفرنیا و زندگی کرده اند در همان منطقه خلیج شهر تمام زندگی من. من نمی خواهم مسن, فیلم های بالیوود (و یا حتی آنهایی که جدیدتر) من در مورد سر و صدا به من غذا و صحبت کردن به ما پسر های قدیمی تر است از سوال. من همیشه احساس بیگانه از فرهنگ و خانواده در طول مکرر ما تابستان در هند.

اما با گذشت زمان تغییر کرده است. نبود یک نقطه خاص زمانی که من تصمیم گرفتم که من می خواستم بیشتر در هند — آن را فقط اتفاق افتاده است. از من خواسته بیشتر سوالات در مورد سابقه خانوادگی و صحبت بیشتر با پدربزرگ پدری من. من سعی کردم — و عمدتا شکست خورده — به متنوع تر با من هندی خوردن انتخاب کند. من در زمان یک اساطیر هندو کلاس و جنوب آسیایی, کلاس تاریخ در UC برکلی و دوست داشتم هر دو آنها را. و هندی در حال بهتر شدن است; آن را تبدیل شدن به روان تر و کمتر با لهجه هر چند من هنوز هم گاهی اوقات اشتباه کردن با جملات و عبارات سرگرم کننده خانواده.

دبیرستان شد و در زمان خود تحقق. آمدن به شرایط با من هندی آمریکایی هویت بود به سرعت توسط دیگر رسمیت شناختن: جهان نیست مستقیم به عنوان به عنوان من فکر کردم آن بود.

متوجه می شوند که من دوجنسي نبود خیلی ناگهانی تمایلات جنسی بحران آن را به عنوان یک slow burn. من متوجه شدم که من در بر داشت زنان فقط به عنوان جذاب به عنوان مردان. البته من مبارزه در طول سال دوم و سوم سال با اینکه من واقعا دوجنسي یا فقط طرح ریزی. آن را در زمان صحبت کردن به دیگر عجیب و غریب مردم در مدرسه و آنلاین برای من در نهایت به قبول این برچسب.

من ممکن است بهترین فرد برای صحبت در اش. من به تاریخ هرگز کسی نه من به هر کسی اما دوستان من و خواهرم. به مدت سه سال من شده است بحث که آیا من باید به پدر و مادرم. هر وقت من دریغ چون من ترس آنها چگونه پاسخ خواهد داد چرا که پدر و مادر من هستند ،

هند دارای تاریخ پیچیده با تجاوز+ جامعه است. اگر چه اساطیر هندو و تاریخی فرهنگ هند برخی از ویژگی های جنسیتی و جنسی سیالیت و هند هنوز هم در بنادر انگلیسی-اجرا محافظه کار کیفری کدهای. این بود تا ماه سپتامبر سال 2018 است که دادگاه عالی هند لغو بخش 377 که جرم همجنسگرا جنس و همان روابط جنسی. این در نظر گرفته شد نقطه عطفی پیروزی برای هندی های عجیب و غریب مردم است.

اما عجیب و غریب مردم هنوز تعصب و تبعیض است. اگر چه هر یک هندی نسل تر می شود پذیرش در شهرهای کوچکتر و جوان, عجیب و غریب ماندن مردم مستور به خاطر ترس از طرد توسط سنتی خانواده گرا ساختار جوامع خود. آنها منجر ناراضی زندگی می کند و یا پیدا کردن خود را در ازدواج. بدتر گاهی اوقات آنها می آیند — یا مجبور می شوند خارج از گنجه تنها به صورت متعصب پاسخ از خانواده خود را.

اگر چه من انتظار ندارم که نوع واکنش از خود من و خانواده من هم نمی دانم آنچه که من انتظار می رود. من treaded آب کمی با پدر و مادرم و آن را تبدیل به آشکار است که آنها حتی ممکن است مطمئن شوید که چه اش است. مکالمات شامل توضیح دنباله خاموش و به خصوص از آنجا که من تبدیل به بیش از حد خود آگاهانه در مورد به طور تصادفی دادن خودم دور. من می خواهم به می گویند که آنها می خواهم من را قبول چرا که ما در آن زندگی نسبتا مترقی و تجاوز+ دوستانه منطقه خلیج, اما من هنوز هم مطمئن نیستید به خصوص با توجه به تاریخ هند عجیب و غریب مردم است.

معضل من نیز با کمک از عدم دوجنسي نمایندگی در هالیوود است. دو جنسی هستند مانند تک شاخ آن را سخت به اندازه کافی برای پیدا کردن یک شخصیت که در واقع می گوید: کلمه "من bisexual" در رسانه ها اجازه دهید به تنهایی یکی که به تصویر کشیده شده است به عنوان یک انسان چند بعدی بودن.

در همان یادداشت جنوب آسیا نمایندگی در هالیوود ضعیف است اما گرفتن بهتر است. "هرگز به من همیشه" خاص زده طلا و دیدن هندی آمریکایی مانند کمدین حسن Minhaj بر روی صفحه نمایش کمک می کند تا من احساس می کنم کمی راحت تر در پوست قهوه ای.

در حال رشد در منطقه خلیج من احساس به دام افتاده در یک نوع حباب جهان بود که فوق العاده متنوع و مترقی اما من هرگز واقعا خودم دیدم روی صفحه نمایش و یا در شخصیت های دیگر. من همیشه این احساس را معتبر به عنوان یک آمریکایی و گاهی احساس می کردم چیزی را ثابت کند. متوجه من شد دوجنسي تنها بیشتر سوار آن نقطه است.

من یک احساس است که با توجه به زمان من احساس می کنم که راحت و معتبر در تمایلات جنسی من به عنوان من در brownness. امیدوارم یک روز من خواهد آمد به من و خانواده پذیرفته می شود برای همه آنها من هستم. و اگر ما نمی بینیم دوجنسي قهوه ای سرب در تلویزیون, به زودی من را نوشتن که دوجنسی قهوه ای منجر شود. نسل های آینده از عجیب و غریب هندی ها یا هندی آمریکایی ها سزاوار به احساس فقط کمی راحت تر در پوست خود.

"خاموش ضرب و شتم" ستون نوشته شده توسط روزانه کال کارکنان تا ترم تابستان به طور منظم به نظر نویسندگان انتخاب شده اند. تماس با افکار میز در [email protected] و یا به دنبال ما در توییتر @dailycalopinion.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن