بررسی هپی چیر

این مبل به شکل توپ فوتبال طراحی شده که جذابیت این مبل بادی intex را چند برابر کرده است و از پرفروش ترینهای خا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبل به شکل توپ فوتبال طراحی شده که جذابیت این مبل بادی intex را چند برابر کرده است و از پرفروش ترینهای خانواده مبل های بادی کودک محسوب می گردد. از مزیت های دیگر این مبل بادی کیسه ای این است که علاوه بر یک مخزن باد کلی 3 مخزن جداگانه نیز در زیر نشیمن گاه دارد که باد شده و ایجاد راحتی بیشتری را برای شما فراهم میکند. که در بسته بندی های بسیار کوچک و قابل حمل بسته بندی شده و در هر مکانی با یک پمپ بادی کوچک قابل باد زدن و اماده استفاده می باشد . به این صورت می باشد که لبه های بیرونی این تشک بادی را با دو دست گرفته به چپ و راست حرکت می دهیم تا هوای محیط به داخل لیزی بگ پر شود بعد از چند بار تکرار این حرکت و گره زدن سر تشک با استفاده از ابزاری که داخل تشک برروی لبه آن تعبیه شده تشک هوا را محبوس کرده و اماده استفاده می باشد . This artic​le h as be en do ne by G SA Con​tent​ G​enerat or D᠎emoversion!

در زیر این مبل بادی مخزنی برای اب تعبیه شده است که باعث سنگینی مبل و ثابت ماندن در موقع استفاده می شود . از کاناپه های هپی چیر کودک نیز در اتاق میتوان استفاده نمود . این نوع مبلمان همچنین به سادگی با اتاق خواب جوانان سازگاری و تطابق خواهند داشت. طراحی خاص ظاهری مبل های شنی باعث می شود که تنوع طرح و رنگ بسیاری را در آنها شاهد باشیم، انتخاب رنگهای متنوع با توجه به کاربرد مبلمان و همچنین تنوع در انتخاب پارچههای تولیدی میتواند به کاربر کمک کند که یک انتخاب متناسب با بودجه و سلیقه خود داشته باشد. فروشگاه اینترنتی خانه شما با عرضه مبل شنی با روکش چرم مصنوعی با کیفیت و همچنین مواد داخلی ضد باکتری با ضمانت عملکرد مناسب، این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده تا با چند کلیک مبل شنی مورد نظر خود را در سراسر ایران درب منزل تحویل بگیرید و از استراحت روی آن لذت ببرید. مدل اولی تحمل وزن 150 کیلوگرم را دارا است و خود مبل هپی چیر تا 5 کیلوگرم وزن دارد، در مورد مبل دو نفره نیز تحمل وزن تا 300 کیلوگرم و وزن خود مبل هپی چیر در حدود 8 کیلوگرم است. This  post has be en do ne  by G SA  Content Ge᠎ne᠎ra tor DEMO!

این مواد یا یونولیت مبل شنی در کارگاههای صنعتی تولید و ساخته میشوند که کاربردهای زیادی هم دارند، از جمله برای پر کردن مبلمان شنی یا بین بگ که وزن بسیار بسیار کمی دارند و هنگامی که آن را در داخل مبلهای شنی ریخته و پر میکنید یک فضای ۲ متری را پوشش میدهد و وزن کل حجم حدود ۳ الی ۴ کیلوگرم را تشکیل میدهد. این یونولیتها نوعی فیبر از جنس پلاستیک هستند که از مواد اولیه درجه یک ساخته شدهاند. 1. مبل شنی از مواد و متریالی به نام فیبرها یا همان یونولیتها تشکیل شدهاند، و مبلهای بادی همانطور که از نام آنها پیداست، نیاز به باد کردن دارند. جنس این مبل بادی از پی وی سی درجه یک می باشد که توسط پمپ دستی یا برقی یا پمپ برقی فندکی ماشین قابل باد کردن می باشد . مبل بادی کیسه ای از جمله محصولات خاص 2020 شرکت اینتکس به شمار می آید که به دلیل طراحی کیسه مانند این اسم را به خود اختصاص داده است . ​Post was creat ed with t​he  he lp of GSA Con tent G ener​ator DEMO.

مبل شنی اینتکس به دلیل داشتن ساختار خاص و انعطاف پذیر، به راحتی برای تمامی اعضای خانواده قابل استفاده است. هپی چیر های بادی با توجه به قابل حمل بودن در هر جایی میتوان استفاده کرد حتی در جاده هنگام استراحت با یک پمپ بادی برقی فندکی اینتکس میتوانید این مبل هپی چیر را باد کرده و برروی این مبل از استراحت در جاده لذت ببرید . این کاناپه بادی کاربردهای بسیاری دارد که با توجه به قابل حمل بودن این محصول وعدم نیاز به پمپ باد بسیار بسیار کاربردی و پر طرفدار می باشد . به طوری که میتوان از پارچههایی با رنگهای شاد و جذاب برای کودکان استفاده کرد، در یک دکوراسیون کلاسیک از پارچه چرمی بهرهمند شد و یا در کاربردهای رسمی در محیط کار از جنس مخمل یا فوم استفاده کرد. بین بگ ها تقریبا ضد ضربه و ضد خراش هستند بطوریکه به سختی لایه بیرونی آنها سوراخ میشود ،اگر شما کودک بازیگوشی دارید که با اشیا نوک تیز وسایلتان را خراش می اندازد میتوانید از بین بگ استفاده کنید تا خیال شما بابت آن راحت باشد. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن