بودجه مسائل منجر هانوفر منطقه آتش نجات کمیسیون برای توقف استفاده از Clearview آمبولانس

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 12:11 PM EDT Jun 26, 2020هانوفر منطقه آتش و نجات کمیسیون برنامه ری

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

هانوفر منطقه آتش و نجات کمیسیون برنامه ریزی به طور موقت متوقف کردن استفاده از Clearview ایستگاه های آتش نشانی آمبولانس واقع در شمال هانوفر رئیس آنتونی Clousher گفت.

آمبولانس دیگر نمی خواهد در شروع استفاده از ژوئیه 1. این تصمیم به دلیل بودجه بندی مسائلی که به وجود آمد که این کمیسیون به عهده گرفت پرداخت از تکنسین های پزشکی اورژانس امدادگر و آمبولانس از پن شهرستان داوطلب خدمات اورژانس در ژوئن 2019.

در یک واحد تجزیه و تحلیل هزینه آنها دریافتند که آمبولانس شد و هزینه کمیسیون $201,600 یک سال در حقوق و دستمزد, منابع, تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه و سوخت و تجهیزات و هزینه های بیمه.

در سال های اخیر آمبولانس تعداد بیمار حمل و نقل نیز کاهش می یابد پس از UPMC اوج گرفت و بیش از هانوفر بیمارستان و شروع به استفاده از آن را ALS آمبولانس با توجه به انتشار اخبار از کمیسیون.

از سال 2017 تا 2019 در آمبولانس رفت از ارائه 771 پشتیبانی از زندگی پایه حمل و نقل و 349 حمایت از زندگی پیشرفته حمل و نقل به 277 BLS حمل و نقل و 178 ALS حمل و نقل. از ژانویه تا مارس این سال آنها ارائه 50 BLS حمل و نقل و 23 ALS حمل و نقل انتشار متحده است.

بیشتر: Facebook صفحه باعث دیوانگی بیش 'پرچم سوزاندن' در Gettysburg به یاد می آورد رویداد در سال 2017

آمبولانس دریافت بازپرداخت از طریق پرداخت بیمه به خارج از مجموعه هزینه به مالیات دهندگان و 48 درصد از اورژانس تماس بازپرداخت توسط مدیکر و 5 درصد توسط پزشکی. با کاهش حمل و نقل درآمد از این ساخته شده توسط پن شهرستان آمبولانس کاهش حدود $321,000 از سال 2017 تا 2019 انتشار متحده است.

هوارد Billig رئیس جمهور از هانوفر حرفه ای آتش نشانان انجمن گفت: اگر چه آنها درک محدودیت های مالی این کمیسیون است که در مواجهه با آنها "نا امید" با تصمیم گیری در مورد Clearview آمبولانس.

"ما احساس می کنیم ما ارائه خدمات است که ارزش پولی که پرداخت آنها هستند و ما می خواهم برای ادامه به ارائه خدمات است که ما شده اند در طول تاریخ ارائه" Billig گفت.

انجمن نشان دهنده آتش EMTs و امدادگران از هانوفر قصبه پن شهرستان های هانوفر منطقه آتش و نجات کمیسیون و غرب Manheim Township.

"ما به نمایندگی از مردم است که آنها را استخدام کنند و البته ما نمی خواهید برای دیدن هر یک از ما مردم از دست دادن شغل خود و یا باید خود را در ساعت, برش, پس از دوره ما بودند و در برابر آن که از جنبه های. اما نه تنها که ما نیز در مورد زمان پاسخ و داشتن مردم منتظر آمبولانس اضافی برای چند دقیقه به طوری که آنها در سراسر شهر و شما هرگز نمی دانید چه اثر است که جاوا را بر روی کسی بستگی دارد که چگونه جدی از یک مشکل آنها با داشتن و بسیاری از عوامل دیگر" Billig گفت.

آمبولانس را به استفاده از یک بار Clousher می توانید آمد تا با جریان درآمد به خارج از مجموعه هزینه های آن واحد است. Clousher گفت: او معتقد است که این نمی خواهد بیشتر شامل کاهش بودجه به عنوان آنها را برش به عنوان بسیاری که ممکن است بدون به خطر انداختن سرویس و در ادامه به افتخار اتحادیه کارکنان قرارداد.

"ما باید ایمان در کمیسیون است که آنها را به انجام بهترین خود را برای دریافت کنید که دکل بالا و در حال اجرا دوباره به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" Billig گفت. "ما در خدمات اضطراری است که ما به عنوان یک زیرساخت های حیاتی یک جامعه نه فقط نه فقط یک سرویس است که می توان یافت و یا قطع بدون مقدار زیادی از توجه. ... ما احساس می کنیم که ما همیشه ارائه اخرین خدمات بسیار اختصاص داده شده و ارائه دهندگان حرفه ای است و ما مایل به ادامه آن است."

بیشتر: "یک راه حل در جستجوی یک مشکل': صاحبخانه گرم توسط آتش بازرسی ordinanc

زمانی که این کمیسیون در آورده پن شهرستان خدمات آن را به حال برای پیدا کردن راه هایی برای کاهش هزینه در سفارش به تحمل هزینه های انباشته شده توسط ایستگاه Clousher گفت. برخی از بودجه کاهش آنها در حال حاضر ساخته شده شامل مدیریت و منابع.

"کمیسیون بودجه توسط پن شهرستان و هانوفر قصبه مالیات دهندگان و هر شهرداری دارای نمایندگی در هیئت مدیره. نه کمیسیون بودجه و نه بودجه شهرداری می تواند حمایت از ضرر و زیان مالی که PTVES شده است تحمیل عامل این سرویس" انتشار متحده است.

Clousher گفت: این کمیسیون در نظر گرفتن این اقدامات به منظور ادامه عنوان یک گزینه مقرون به صرفه برای مالیات دهندگان که صندوق خدمات خود را.

"آخرین چیزی که ما می خواهیم یک شخص ثالث در پاسخ به ما ساکنان ... با افرادی که از این منطقه است و ممکن است همان نگرانی برای ما ساکنان" Clousher گفت. اگر یک شخص ثالث خدمات آمبولانس بودند برای ورود به منطقه وجود دارد نیز بیشتر هزینه به مالیات دهندگان.

Billig گفت که یک شخص ثالث ارائه دهنده خدمات نیز می تواند منجر به از دست دادن شغل برای اعضای خود است.

"ما همیشه حفظ شده و اذعان کرد که (کمیسیون) حق دیکته اندازه از خدمات خود را و اگر آنها را انتخاب کنید تا این کاهش در حالی که آنها که حق ما ممکن است با آن موافق. در این مورد ما فقط موافق نیست و ما فکر می کنیم آن را احتمالا می تواند باعث شود برخی از مردم به صبر کمی طولانی تر برای یک آمبولانس یا برای حمل و نقل" Billig گفت.

بیشتر: هانوفر تئاتر عوض در آثار پس از منطقه کسب و کار صاحبان امضای توافق

در طول این زمان تماس در Clearview منطقه خواهد بود و پاسخ داده شده توسط دو ایستگاه آتش زیر کمیسیون: Wirt پارک ایستگاه های آتش نشانی در نزدیکی مرکز شهر هانوفر و شبدر خط ایستگاه های آتش نشانی در جنوب هانوفر.

اگر آمبولانس برای کسانی که دو ایستگاه در حال اشغال تماس پاسخ داده خواهد شد توسط جنوب شرقی Adams داوطلب خدمات اورژانس در Conewago شهرستان و یا پلیزنت هیل آتش شرکت در غرب Manheim شهرستان هر کدام به نزدیکترین تماس بگیرید.

"در حالی که آن است که ما قصد تکیه بر خارج از سازمان به پاسخ ما تماس آن گاه رخ می دهد. در سال 2019 حدود 210 تماس از 4,900 ما به کار گرفته بودند تا پاسخ داده شود با خارج از سازمان. ما سه سازمان در خارج از ظرف چهار تا پنج دقیقه پاسخ اضطراری در زمان به هانوفر قصبه و پن شهرستان" انتشار متحده است.

این Clearview محل با استفاده از یک پیشرفت حمایت از زندگی آمبولانس است که در عمل 12 ساعت در روز, 7 روز یک هفته و استخدام تنها کارگران پاره وقت. این آمبولانس تنها یک محل عمل.

Clousher گفت: آنها نه تخمگذار کردن بخشی-زمان EMT و پیراپزشک در محل در نور از این تصمیم اما آنها را محدود موجود خود را ساعت ها و ارائه آنها در دو ایستگاه.

Clearview آتش نشانی ایستگاه شماره 3 عقاب, شرکت آتش نشانی شماره 2 و پن شهرستان داوطلب خدمات پزشکی سه شرکت آتش نشانی داوطلب سازمان ادغام به هانوفر منطقه داوطلب آتش نشانی و امداد و نجات. آنها به زودی رسمی داوطلب ارائه دهنده انتخاب برای کمیسیون و داوطلبان خواهد بود قادر به کار در هر یک از این سه مکان.

این ادغام نیز باعث پن شهرستان داوطلب خدمات پزشکی به آزادی مالکیت آمبولانس خود را کسب و کار است که این کمیسیون در حال حاضر در استخدام.

بیشتر: کولی دریا و Ikigai: دو مغازه در مرکز شهر هانوفر

کمیسیون هشت کارمند استخدام تمام وقت متخصصین هشت پر-زمان EMTs و 16 تا 20 قسمت-زمان EMTs و امدادگران یک اورژانس خدمات مدیر و یک اورژانس حسابداری مدیریت.

هانوفر قصبه و پن شهرستان هر یک از استخدام 15 شغلی آتش نشانان که کار را برای هانوفر منطقه آتش و نجات کمیسیون در سه ایستگاه آتش است.

Clousher گفت: این کمیسیون در حال کار سخت برای حفظ خدمات در دسترس و حفظ تیم مراقبت و افراد اختصاص داده شده که آنها در حال حاضر استخدام.

"هدف ما با پیش بینی کاهش موقت Clearview ALS است که برای تقویت بنیاد هانوفر منطقه اورژانس خدمات برای آینده" انتشار متحده است.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب