ساختمان تهویه دستورالعمل با هدف کاهش COVID-19 گسترش

محققان از سنگاپور-برکلی ساختمان بهره وری و توسعه پایدار در مناطق استوایی یا SinBerBEST — همکاری پژوهشی تلاش بی

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

محققان از سنگاپور-برکلی ساختمان بهره وری و توسعه پایدار در مناطق استوایی یا SinBerBEST — همکاری پژوهشی تلاش بین دانشگاههای سنگاپور و دانشگاه برکلی — منتشر شد دستورالعمل مارس 24 برای ساختمان تهویه است که با هدف کاهش داخل سالن قرار گرفتن در معرض COVID-19.

این دستورالعمل ها بر اساس تحقیقات انجام شده در سنگاپور و در نظر گرفته شده برای استفاده در مناطق گرمسیری است. تلاش برای تولید این دستورالعمل منجر شد توسط دانشگاه, دانشیار دانشکده معماری استفانو Schiavon و SinBerBEST مدیر برنامه Zuraimi سلطان.

"راه و ساختمان ها شده اند تهویه مناسب به خصوص در محیط های گرمسیری که در آن وجود دارد وابستگی سنگین در تهویه مطبوع و ساختمان استفاده بیشتر recirculated ما گمان می برند که این مفاهیم چگونه COVID-19 در حال انتقال" گفت: پردیس مهندسی برق و علوم کامپیوتر استاد کوستاس Spanos بود که درگیر در این تحقیقات است.

این دستورالعمل پیشنهاد اجرای اقدامات مختلف مانند باز کردن ویندوز, که, کاهش درجه چرخش و افزایش مقدار فضای ورود به ساختمان. این دستورالعمل همچنین پیشنهاد کاهش استفاده از سیستم های تهویه مطبوع زمانی که ممکن است و تنظیم و تهویه مطبوع تنظیمات برای به حداکثر رساندن فضای مصرف.

توصیه های دیگر شامل اجرای قابل حمل تصفیه هوا, نصب چگالی بالا فیلتر و با استفاده از اشعه ماورای بنفش ضد باکتری تابش برای تمیز کردن هوا.

تنظیم ساختمان تهویه نیز می تواند یک عامل در تعیین درجه مناسب است که مردم باید از لحاظ جسمی در فاصله داخل تنظیمات با توجه به پژوهش است.

"مردم در حال صحبت زیادی در مورد اجتماعی مانند فاصله 6 فوت یا 2 متر از هم جدا" Spanos گفت. "مسیر جریان هوا از طریق توزیع نقش مهمی در که بسته به موقعیت از راه هوا معرفی شده است در اتاق این فاصله ممکن است متفاوت باشد — ممکن است بیشتر ممکن است کمتر — و وجود دارد برخی از قوانین ساده در اطراف آن است."

دستورالعمل اذعان کرد که درجه که coronavirus است هوابرد ممکن است نسبتا کوچک و نویسندگان توصیه مردم به اولویت بندی کاهش این بیماری را از طریق محدودیت های تماس فیزیکی بالا airborne precautions.

"رقیق کردن هوا در محیط داخلی با افزایش مصرف هوای کمک خواهد کرد حتی اگر خیلی از این انتقال است که توسط قطرات تنفسی است که هم در هوا در حالی که گفت:" دانشگاه محیط زیست علوم سلامت پروفسور جان Balmes یک ایمیل به در.

این دستورالعمل می تواند برای استفاده تجاری ، اداری و ساختمان های مسکونی و ساختمان های تجاری می تواند به پیاده سازی آنها را نسبتا به راحتی و با توجه به Spanos. بهبود ساختمان تهویه می تواند با برخی از تجارت آف ، این اقدامات اغلب در نتیجه هزینه های اضافی و بیشتر مصرف انرژی است.

توجه به این حساب نویسندگان پیشنهاد شده است که مردم به دنبال این دستورالعمل ها زمانی که آنها در حال "مشخصات فنی سازگار با محیط زیست و از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است."

"آنها نه افراطی" Spanos گفت. "این دستورالعمل که می تواند به راحتی اعمال می شود. هزینه است که در بهره وری انرژی،"

اما Rooholfada است منجر پژوهش و ایده های خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @erooholfada_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب