گلوله روزنامه نگاری برای مبتدیان: افزایش بهره وری و خلاقیت

به تازگی یکی از کارکنان ما نویسندگان ناندیتا Radhakrishnanنوشت: یک مقاله در روزنامه نگاری. او با اشاره به این

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

به تازگی یکی از کارکنان ما نویسندگان ناندیتا Radhakrishnanنوشت: یک مقاله در روزنامه نگاری. او با اشاره به این که روزنامه نگاری یک راه برای ضبط احساسات و وقایع در حالی که همچنین با بهره گیری او از سلامت روانی و حس معمول است. یک زیر مجموعه از آن عمل است به روش گلوله روزنامه نگاری.

گلوله روزنامه نگاری است که یک سیستم آنالوگ که در آن شما می توانید پیگیری اهداف خود را گسترش نوشتن مطالب و هر چیزی دیگری در بین است که به ذهن شما می توانید از فکر می کنم. به جای به طور متوسط صف نوت بوک گلوله مجلات نقطه گذاری صفحات است که به شما آزادی می دهد که شما چگونه می خواهید برای طراحی هر صفحه منحصر به فرد. این یک راه سرگرم کننده برای بیان خلاقیت خود را در حالی که به طور همزمان به کمک به خود را سازنده تر است.

در اینجا برخی از راههای شما می توانید با استفاده از untethered طبیعت گلوله روزنامه نگاری.

تغییر چگونه شما به طور منظم مجله

در حالی که نوشتن در خود گلوله مجله شما می توانید اضافه کردن یک پیچ و تاب و خلاق. طراحی های مختلف با مضمون صفحات از گل به فصلی و یا حتی بازی با چند مرزها و رنگ. من می خواهم به طراحی هر یک از صفحات مجله به ارتباط با خلق و خوی است که من احساس آن روز. برای مثال در یک روز من احساس غم انگیز, من ممکن است ایجاد یک صفحه پر با تن آبی و ابرها باران.

دریافت شخصی با روزانه, هفتگی و ماهانه گسترش می یابد

به جای خرید یک سنتی برنامه ریز است که همان فرمت هر روز شما می توانید سفارشی هر صفحه به طرح آنچه شما نیاز دارید. من طراحی شده اند ماهانه برای من بزرگتر رویدادهای اما شکستن به صورت هفتگی برای من تکالیف مطالعه زمان و روز به روز اتفاقات. با استفاده از انعطاف پذیری یک گلوله مجله اجازه می دهد تا شما را به بهینه سازی چگونه به شما در سازماندهی زمان خود و چیزهایی که شما نیاز به انجام.

تصدیق و تظاهرات

من یک دسته از پیام های مهم و تصدیق و تظاهرات است که من را به قلب است. من همچنان به تزئین آنها را در سراسر گلوله مجله به طوری که من می تواند به طور مداوم یادآوری شود افکار خوب است. به اندازه کافی جالب, من اغلب احساس قدرت بیشتری با این کلمات یک بار قلم بازدید کاغذ. اینها برخی که من نوشتن است به خودم به تازگی: من در حال حاضر و ارزشمند است. من به اندازه کافی. من تبدیل شدن به آنچه که من به معنای.

مخلوط آن همه با هم

در درست freestyle مشخصه گلوله روزنامه نگاری چیزی فوق العاده سرگرم کننده انجام دهید این است به همپوشانی روش های مختلف. شما می توانید شاهکار خود را با اضافه کردن تصدیق به روزانه خود را گسترش. شما می توانید با استفاده از یک منطقه خالی به ترکیب لیست مواد غذایی خود را و یا هر چیزی که شما نیاز به یاد داشته باشید. بهترین بخش این است که شما یک انتخاب به آن را با این حال شما می خواهید!

بنابراین اگر شما به دنبال به طور سازمان یافته تر و مولد در حالی که اجازه خلاقیت خود را پرواز اتمام گلوله روزنامه نگاری!

تماس با ماریسا Boling در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن