بوندسلیگا که ؟ که تیم شما باید ریشه در فوتبال

در حالی که ایالات متحده ورزشی ممکن است به بهبود بوندسلیگا و 2. بوندسلیگا در نوسان کامل است. بالا و دو ردیف از

توسط NEWSWORLDS در 2 خرداد 1399

در حالی که ایالات متحده ورزشی ممکن است به بهبود بوندسلیگا و 2. بوندسلیگا در نوسان کامل است. بالا و دو ردیف از فوتبال آلمان بازگشت و به اقدام هفته گذشته و انجام خواهد شد تا دوباره در این آخر هفته به ورزش گرسنگی طرفداران در سراسر جهان چیزی به تماشای.

نه همه طرفداران با آن آشنا هستند مقدس تاریخ بوندسلیگا و حرفه ای خود را در باشگاه ها ، این یک فرصت طلایی برای ساخت برخی از خود به خود شور و ورزشی و در اینجا است که یک راهنمای به فقط تعداد کمی از بسیاری از تیم ها در بالای آلمانی.

بایرن مونیخ

بایرن توسط امپراتوری بوندسلیگا. چندساله مدعی باواریا باشگاه موفق به کسب 29 لیگ عناوین. آن است که معیار موفقیت در فوتبال است و اگر شما در حال استفاده به ریشه برای برنده شدن تیم بایرن مونیخ است که طرف به بازداشتگاه ،

رهبری در این حمله توسط جانبازان Robert Lewandowski و توماس مولر امن نگهداری می شود توسط دروازه بان مانوئل نویر و پر از استعداد های جوان مانند سرژ Gnabry بنیامین Pavard و جوانه زدن کانادا جناح Alphonso Davies, Bayern نمایش, پر انرژی, بازی و مقدار زیادی از اهداف است.

دوستان خود را ممکن است ببخشد هرگز شما برای حمایت از چنین قوی ، سایه انداخته است. ممکن است برخی حتی ادعا می کنند "bandwagoning." اما به خوبی آنها نیست برنده هفت راست بوندسلیگا عنوان. اگر شما می خواهید برای دیدن یک ارجمند آبی-خون برنده و پیوستن به یک فن پرشور پایه لیست شروع می شود در مونیخ.

ورزشی آمریکا مقایسه: نیویورک یانکیز لس آنجلس لیکرز

بوروسیا دورتموند

دورتموند همه است دوم تیم های مورد علاقه شناخته شده برای آن بالا پرواز, سرگرم کننده, حمله طراحی و توسعه توسط شرکت-لیورپول مدیر Jürgen Klopp در آغاز دهه و نگهداری امروز توسط امثال Jadon سانچو Erling Haaland و باشگاه افسانه Marco Reus.

اما دورتموند بیش از فقط یک حمله به ماشین. طرفداران آن هستند برخی از بهترین در کسب و کار شناخته شده در سراسر جهان به رنگ زرد دیوار تحمیل جایگاه در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک که در نگاه اول به نظر می رسد به سادگی به توان بی نهایت خوبی از عشق و شور و زمین شکنانه سر و صدا. شما شنیده ام از سیاتل "12th man"? تصور کنید که اما در آلمان با زرد و سیاه و سفید.

اما بوروسیا دورتموند نیز حفظ زیرک رویکرد به توسعه بازیکن. در دورانی که اکثر باشگاه ها صرف به شدت برای به دست آوردن ستاره دورتموند می کند مخالف است. با استعداد سراغ اداره می یابد جوانی استعداد و معلوم شد برخی از بزرگترین بازیکنان این نسل تنها آنها را به فروش و سود خوش تیپ.

فوق Lewandowski و همچنین امثال اتلتیک بیلبائو, عثمان Dembélé و Ilkay Gündogan باید تمام وقت خود را صرف در دورتموند نیز که سابقه برخی از بهترین بازیکنان آمریکایی. مسیحی Pulisic شروع به کار خود را در آلمان و افزایش ستاره Gio Reyna پله به ویژه در بوروسیا دورتموند.

ورزشی آمریکا مقایسه: Seattle Seahawks اوکلند دو و میدانی, Pittsburgh Steelers

RB لایپزیگ

جدید, خون, تکان دهنده, داستان موفقیت "منفور ترین تیم در آلمان" — همه این شرایط می تواند و در حال استفاده می شود برای توصیف RB لایپزیگ.

این تکرار از این باشگاه وجود داشته است فقط برای بیش از یک دهه تجربه و دست آورد هر دو ستایش و خشم. لایپزیگ صعود به بالای یک داستان به ندرت شاهد در فوتبال اروپا به عنوان تیم پرتاب کرده است خود را از آلمانی پنجم بخش به بوندسلیگا فقط در هشت فصل. در طول راه آن را تبدیل مبهم بازیکنان به superstars — تیمو ورنر مارسل Sabitzer Emil Forsberg و آمریکایی هافبک تایلر Adams فقط چند از بازیکنان که باید به دست آورد ستایش در باشگاه.

اما لایپزیگ را حمایت و مالکیت مدل ردبول شرکت نیز به ارمغان آورد بی اعتمادی و تنفر از بسیاری از باشگاه های آلمان که تقریبا به طور کامل فن متعلق به شرکت. اکثر بوندسلیگا باشگاه های جامعه امور تثبیت در شهرستانها آنها با نشان دادن حامیان و تاریخ به بوت.

آیا به نظر شما داستان آن بود که مخل پول جدید یا یک تکه underdog را تعیین خواهد کرد که در آن حمایت خود را نهفته است اما RB لایپزیگ موفقیت بوده است غیر قابل انکار بدون در نظر گرفتن.

ورزشی آمریکا مقایسه: New England Patriots وگاس شوالیه طلایی

اینتراخت فرانکفورت

چگونه بار تغییر کرده است. فصل گذشته اینتراخت فرانکفورت بود و با یک تیم در حال افزایش است. این باشگاه تا به حال به پایان رسید در نیمه بالای جدول برای دو فصل متوالی. فرانکفورت فهرستی به حال دو تا از 10 گلزنان برتر در بوندسلیگا در لوکا Jović و سباستین Haller.

اما این بار خوب نمی تواند آخرین. Jović رفتگان به رئال مادرید و Haller ربوده شد تا با وستهام که در آن نه شده اند تقریبا به عنوان موفق. فراق شده است به همان اندازه سخت در اینتراخت فرانکفورت که می یابد خود را در محل 13th این فصل نزدیک تر از راحت به منطقه سقوط.

حمایت از اینتراخت فرانکفورت ممکن است به ارمغان بیاورد همان ارضاء فوری به برخی از بالا, باشگاه, اما فهرست خود را به ارمغان می آورد بالقوه در امثال دروازه بان کوین Trapp و رو به جلو آندره سیلوا به عنوان به خوبی به عنوان برخی از کهنه journeymen در Bas Dost, سباستین سوار و آمریکا تیموتی چندلر است.

فرانکفورت دور از کامل است اما باشگاه ورزشی برخی از شیرین لباس و هیچ کس را رویای شما خواستار یک bandwagoner.

ورزشی آمریکا مقایسه: Oklahoma City Thunder کلیولند کاوالیرز

FC St. Pauli

سنت پائولی است نه یک نیروگاه. این یک عنوان مورد علاقه و آن را نشسته در 2. بوندسلیگا در ردیف دوم از فوتبال آلمان. شما ممکن است مانند سنت پائولی بدون در نظر گرفتن اگر شما این نوع از فن.

سنت پائولی را از طرفداران نشان اخیرا در طبقه بندی "جناح چپ نشانه و نماد کمک" توسط انگلستان ، این نوع از فن. باشگاه هواداران شناخته شده خود را برای فعالیت سیاسی و همچنین خود پانک و چپ فرهنگ است. این نوع از فن.

باشگاه کلمات "هیچ فوتبال برای فاشیست" ناخوانا در سراسر آن می ایستد. یک نگاه در تیم ذخیره را تایید St. Pauli بیش از لیبرال گرایش و خشن و با صدای بلند و لیبرال صدای. آن را همه در فنجان چای, اما اگر شما, سپس پسر ما رو این تیم برای شما.

قانون پنجم برای St. Pauli حامیان باشگاه خلاصه تیم موجز: "هواداران باشگاه مخالفت با همه اشکال تبعیض علیه مردم تمام اشکال نژادپرستی و تبعیض جنسی و چاقوکشی و همه اشکال disparagement و تبعیض علیه همجنسگرایان ترجیحات و تمایلات."

در صورتی که مبارزه خود را و سپس سنت پائولی را به مبارزه با شما.

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب