CA رای گیری سرپا نگه داشتن. 15 پیشنهاد اموال تاریخی افزایش مالیات

کالیفرنیا, وزیر امور خارجه, Alex پدیللا منتشر نهایی عنوان خلاصه و تجزیه و تحلیل برای کالیفرنیا گزاره 15 رای گی

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

کالیفرنیا, وزیر امور خارجه, Alex پدیللا منتشر نهایی عنوان خلاصه و تجزیه و تحلیل برای کالیفرنیا گزاره 15 رای گیری روز سه شنبه.

سرپا نگه داشتن. 15 که در نتیجه بزرگترین افزایش مالیات بر دارایی در دولت, تاریخ, خواهد مالیاتی تجاری و مالکیت صنعتی به ارزش بیش از 3 میلیون دلار بر اساس ارزش بازار آن به جای استفاده از قیمت که در آن خریداری شد. گزاره خواهد اضافی تولید 6.5 میلیارد دلار به 11.5 میلیارد دلار در هر سال خواهد بود که به عنوان بودجه برای دولت های محلی و مدارس.

املاک مسکونی و زمین های کشاورزی, کسب و کارهای کوچک و همچنین تجاری و صنعتی با ترکیب ارزش 3 میلیون دلار یا کمتر خواهد بود معاف از مالیات پیاده روی.

در سال 1978 کالیفرنیا رای به نفع سرپا نگه داشتن. 13, دربندی مالیات بر املاک در 1 ٪ از قیمت خرید سالانه با افزایش بیش از 2 ٪ . سرپا نگه داشتن. 13 سودمند است برای افرادی که خرید املاک و ارزان قیمت واقعی سال پیش اما برش ملک مالیات منجر به کاهش بودجه مدارس با توجه به الکس پشته سخنگوی مدارس و جوامع ،

"شده اند وجود دارد این بلند مدت شرکت, مالیات بر نقاط ضعف است که اساسا به این معنی است که شرکت های پرداخت نرخ مالیات بر دارایی بر اساس ارزیابی از 1970s و 1980s" پشته گفت. "این نتایج در یک مقدار قابل توجهی از درآمد حاصل از رفتن به شهر و دولت های محلی و به جای رفتن به سود شرکت."

مدارس و جوامع برای اولین بار است که یک ائتلاف از معلمان و پرستاران و پزشکان کوچک-صاحبان کسب و کار و مقامات منتخب که حمایت سرپا نگه داشتن. 15 و شامل برکلی شورای شهر برکلی Unified School District, و نامزد انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن.

این ائتلاف در حال کار بر روی رای دهندگان کمپین های آموزشی و همچنین اجرای تلویزیون دیجیتال و توسعه.

"سرپا نگه داشتن 15 را یک تفاوت بزرگ برای کل جامعه ما. آن را نمی خواهد فقط صندوق مدارس, اما, انواع, عمومی بخش خدمات است که ما در حال حاضر باید گفت:" مت مایر رئیس جمهور از برکلی فدراسیون معلمان در ایمیل. "اعضای ما هیجان زده به کار نسبت به گرفتن این گذشت در ماه نوامبر است."

بدون در سرپا نگه داشتن 15 کمپین سخنگوی مت Klink, اما, وجود دارد گفت: راه برای سرمایه گذاری در آموزش و پرورش دیگر از عبور از چنین مالیاتی را افزایش دهد. این سازمان می گوید: اندازه گیری خواهد صدمه دیده است کشاورزان انرژی خورشیدی اهداف مستاجرها کسب و کارهای کوچک و خواهد بود و فوق العاده گران قیمت برای دولت های محلی.

به طور کلی Klink گفت: رای گیری فاقد شفافیت و باعث می شود هیچ تضمینی وجود ندارد که مالیات بر درآمد را تا پایان در کلاس های درس.

"این فقط یک ملک افزایش مالیات بر آن مالیاتی که پرداخت خواهد شد توسط همه کالیفرنیا," Klink گفت.

او اضافه کرد که این مالیات خواهد شد به مصرف کنندگان است.

در ماه ژوئن در کالیفرنیا ارزیابان' Association اعلام کرد آن را پشتیبانی نمی کند و سرپا نگه داشتن. 15 زیرا این امر می تواند در نزدیکی غیر ممکن است به استخدام آموزش و اعزام تعدادی از ارزیابان مجرب مورد نیاز برای ارزیابی خواص. اجرای این اندازه گیری می تواند هزینه بیش از $1 میلیارد دلار در طول سه سال فاز در دوره, با توجه به انجمن.

در نوامبر. 3 کالیفرنیا ساکنان رای خواهد داد در سرپا نگه داشتن. 15 در علاوه بر این به 11 رای گیری اقدامات است.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن