CA شهر برکلی کار به ارائه منابع برای ساکنان در طول COVID-19 با وجود کسری بودجه

با وجود بودجه محدود شهر و دولت به طور جدی به ارائه پشتیبانی و در آینده با ایده های در مورد چگونه برای محافظت ا

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

با وجود بودجه محدود شهر و دولت به طور جدی به ارائه پشتیبانی و در آینده با ایده های در مورد چگونه برای محافظت از ساکنان در طول COVID-19 pandemic گفت برکلی مقامات ایالتی کالیفرنیا در سن. نانسی, اسکینر, D-برکلی در طول یک تاون هال پنج شنبه.

عفونت اعداد در شهر برکلی در حال تبدیل شدن بیشتر پایدار با توجه به بهداشت شهرستان افسر لیزا هرناندز. او افزود که تنها دو آزمایشگاه-تایید موارد مثبت گزارش شده به این شهرستان در این هفته قرار دادن این شهر اعداد در 68 مورد و یک مورد مرگ.

هرناندز گفت که او و دیگر منطقه خلیج مقامات بهداشت به دنبال اجرای فاز دو راه اندازی مجدد فعالیت های اقتصادی در منطقه است که عبارتند از بازگشایی پارک ها و منظقه وانت برای فروشگاه های خرده فروشی. کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که این حرکت برای دولت ممکن است 4.

"ما در حال هماهنگی با فرماندار در شرایط آزادی از محدودیت; ما فقط انجام آن را کمی آهسته تر" هرناندز گفت: در طول این رویداد. "ما به طور خاص به دنبال تاثیر این بیماری بر ما منطقه خلیج جامعه ما نگاه متفاوت نسبت به برخی از دیگر بخش های این دولت است."

این شهرستان در حال تلاش برای گسترش آن تست ظرفیت با توجه به هرناندز که اضافه شده است که هر چند تست نرخ در حال افزایش آنها هستند که در آنها نیاز به. او افزود که بخشی از کاستی های بنیادی از یک منبع محدودی از سواب و پرسنل آموزش دیده برای انجام swabbing آزمون در شهرستان.

شهرستان مدیر Dee Williams-ریدلی گفت: این شهرستان در حال حاضر 34 آموزش پرسنل جدید برای انجام تماس-ردیابی مصاحبه.

"این راهی است که ما در حال رفتن به نبرد COVID-19 و برنده شدن در این جنگ در حال حاضر است که برای شناسایی و جداسازی افراد که دارای بیماری" هرناندز گفت: در طول این رویداد. "ما نیاز داریم که نیروی کار به مصاحبه با افرادی که در حال آزمایش مثبت و مطمئن شوید که تمام مخاطبین خود آگاه هستند و می توانید قرنطینه نیز هست."

این شهر همچنین قرار دادن چهارم تلاش برای رسیدگی به بی خانمانی در طول همه گیر با توجه به ویلیامز-ریدلی از جمله افزایش تست در پناهگاه برای هر دو ساکنان و کارکنان مراجعه encampments به کمک مواد غذایی و لوازم و مصاحبه با افراد بی خانمان برای تعیین سلامت خود نیاز دارد.

ویلیامز-ریدلی گفت: در هفته گذشته کارکنان شهرستان اهدا بیش از 1500 وعده های غذایی صحبت به 135 افراد و تست شده پنج نفر برای COVID-19.

"زمانی که من فکر می کنم در مورد مقدار کار که در خارج وجود دارد, آن را هنوز هم به اندازه کافی" ویلیامز-ریدلی گفت: در طول این رویداد. "ما در حال انجام بهترین ما. ما در حال کار سخت تر برای افزایش, که در آن ما می توانیم."

با وجود شهرستان تلاش هنوز هم وجود دارد بسیاری از اقتصادی نیاز در این شهرستان با توجه به شهردار جسی Arreguín. به آدرس برخی از این اسکینر گفت دولت قوه مقننه است و با توجه به برنامه ریزی برای گسترش مزایای مالیاتی برای مالکان که از همکاری با مستاجران خود را برای طرح های پرداخت قابل انعطاف.

او افزود که این طرح اجازه می دهد برای مستاجران را تا 10 سال به پرداخت از دست رفته پرداخت اجاره بها و مقننه خواهد بود با توجه به طرح مارس 18.

"اگر شما مدیون شش ماه اجاره است که بسیار سخت برای پوشش در یک دوره کوتاه از زمان" اسکینر گفت. "اکثر مردم خواهد بود قادر به جذب توانایی پرداخت بیش از آن دوره از زمان است."

شهر برکلی ارائه امداد در بخشی از طریق برکلی صندوق امداد که آمار 1 میلیون و معیار برای کمک های مالی در این هفته با توجه به Arreguín.

او افزود که این شهر کاوش چگونه به مجموعه ای از کمک های مالی در آینده نزدیک.

"ما نمی تواند نگه دارید تا با نیاز" Arreguín گفت: در طول این رویداد. "این فقط یک گام در این شهرستان است که مصرف خود را حتی در یک بسیار نهفته وضعیت بودجه."

Arreguín خواهد شد برگزاری بعدی سالن شهر مارس 23.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب