CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام حمایت اضافی برای کارگران در طول COVID-19

CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom جمعه اعلام کرد تعدادی از پادمان برای کارگران در معرض خطر بالا از COVID-19

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom جمعه اعلام کرد تعدادی از پادمان برای کارگران در معرض خطر بالا از COVID-19 از جمله ارائه جداسازی فضاهای برای کسانی که در معرض.

پادمان خواهد بود که برای در معرض خطر کارگران مانند کارگران کشاورزی شامل دولت تخصیص بودجه فدرال به محلی بهداشت عمومی ادارات و سازمان های اجتماعی برای کمک به افراد در پیدا کردن خدمات برای جداسازی و قرنطینه با توجه به آزادی مطبوعات.

مسکن برای برداشت یک برنامه جدید است که فراهم می کند جداسازی فضاهای کارگران کشاورزی و farmworkers شده اند که در معرض و یا قرارداد COVID-19 کار با همکاری مناطق با کمترین تعداد از کارگران کشاورزی.

دیگر منابع دولت ارائه خواهد شد شامل برنامه های آگاهی دهی در مورد این بیماری را گسترش و یک راهکار برای کارفرمایان برای حفظ امن در محیط های کسب و کار خود را. Newsom نیز تلاش برای گسترش حمایت های مانند پرداخت مرخصی استعلاجی.

علاوه بر این Newsom در حال کار با مجلس قانونگذاری کالیفرنیا به نیاز کارفرمایان به گزارش شیوع این بیماری خود را به ادارات بهداشت محلی با توجه به انتشار.

بررسی برای به روز رسانی بیشتر.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب