CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام COVID-19 دستورالعمل برای سقوط بازگشایی مدارس

روز جمعه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که مدارس جسمی می تواند باز شود اگر آنها در یک شه

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

روز جمعه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom اعلام کرد که مدارس جسمی می تواند باز شود اگر آنها در یک شهرستان است که خاموش نظارت لیست برای 14 روز متوالی.

Newsom ارائه COVID-19 دستورالعمل های مربوط به بازگشایی مدارس K-12 در سال تحصیلی آینده از جمله ماسک دستور برای کارکنان و دانش آموزان در کلاس سوم و بالاتر به طور منظم تست برای کارکنان و فیزیکی فاصله دستورالعمل. پس آالمدا کانتی است که در این فهرست است و مورد افزایش نرخ, همه مدارس در این شهرستان ممنوع است از باز کردن. برکلی Unified School District هیئت مدیره آموزش و پرورش در حال حاضر رای دادند جولای 15 به استفاده از آموزش از راه دور حداقل تا اکتبر. 9.

"هیچ یک از ما می خواهم برای دیدن آموزش مجازی — حداقل من نیست" Newsom در کنفرانس مطبوعاتی گفت:. "من معتقدم که عمیقا در قدرت افراد و ارتباط از درگیر بودن با دیگران و یادگیری برای توسعه خودتان نه فقط فکری است اما از لحاظ احساسی."

با توجه به دستورالعمل های دانش آموزان در کلاس درس را به خانه اگر یک مورد تایید شده به نظر می رسد. اگر بیش از 5 ٪ از مدرسه آزمون, مثبت, مدرسه خواهد دید; اگر 25 درصد از یک منطقه مدارس تعطیل هستند کل منطقه خواهد انتقال به آموزش از راه دور.

وقتی پرسیده شد که در مورد دانش آموزان با نیازهای ویژه که تجارب آموزشی باید پسرفت در آموزش آنلاین, لیندا عزیزم-هاموند جمهور ایالت کالیفرنیا هیئت آموزش و پرورش گفته شده است وجود دارد بسیاری از تربیت معلم در این تابستان.

"بسیاری از مناطق و شهرستان دفاتر در حال توسعه شده است منابع — بسیاری از آنها هدفمند برای دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش — برنامه درسی و برنامه ریزی برای معلمان چگونه قادر خواهد بود برای انجام یک در یک و همچنین گروه های کوچک آموزش, آیا آن را در فرد و یا آنلاین" Darling-هاموند در کنفرانس مطبوعاتی گفت:.

فرماندار اضافه کرد که دولت سرمایه گذاری کرده 5.3 میلیارد دلار بودجه اضافی برای مقابله با یادگیری از دست دادن ارتباط با تعطیلی مدارس برای خرید تجهیزات حفاظت شخصی برای مدارس و برای کمک به پل شکاف دیجیتال.

کالیفرنیا انجمن معلمان و یا فرهنگ و هنر با رئیس جمهور E. توبی بوید انتشار بیانیه ای پس از این کنفرانس خواستار اضافی بودجه مدارس به آدرس نگرانی های بهداشتی و بی عدالتی در آموزش از راه دور.

"امن مدرسه بازگشایی کیفیت آموزش از راه دور و حقوق صاحبان سهام برای جوامع ما نیاز به بودجه" بوید گفت: در آزادی مطبوعات. "بسیاری از محلی مناطق ندارد و منابع لازم و یا ظرفیت برای حفظ و حتی اساسی ترین اقدامات پیشگیری ... به صورت فیزیکی فاصله شش پا (و) محدود کردن تماس است."

در این بیانیه که به نام فرهنگ و هنر در Newsom برای حمایت از گزاره 15 که به مدارس کمک های مالی از طریق مالیات بر شرکت ها.

Newsom همچنین گفت: دولت در حال کار با ورودی UC رئیس جمهور مایکل دریک و افزود که UC و CSU COVID-19 دستورالعمل های آینده خواهد شد به زودی.

تماس با کاترین هسو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @catherinehsuDC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن