CA Gov. Gavin Newsom اعلام وضعیت اضطراری در میان موج گرمای تاریخی

در میان موج گرمایی تاریخی در ساحل غربی و کمبود انرژی در منطقه، CA دولت Gavin Newsom اعلام کرد وضعیت اضطراری دو

توسط NEWSWORLDS در 27 مرداد 1399

در میان موج گرمایی تاریخی در ساحل غربی و کمبود انرژی در منطقه، CA دولت Gavin Newsom اعلام کرد وضعیت اضطراری دوشنبه، که آزاد کردن ظرفیت انرژی.

همچنین اعلام اضطراری برای کاهش نیاز به اختلال در خدمات انرژی موقت طراحی شده است. بنابر یک اعلامیه مطبوعاتی، اعلامیه به برخی از کاربران انرژی اجازه می دهد تا به طور موقت از منابع انرژی پشتیبان استفاده کنند، که فشار بر شبکه را در زمان اوج کاهش خواهد داد.

برای کمک به حفظ قدرت، کارشناسان انرژی از کاربران می خواهد که در اوایل روز از تهویه مطبوع استفاده کنند، از استفاده از وسایل خانگی از ساعت ۳ بعد از شب تا ۱۰ شب و ترموست های از پیش تنظیم شده تا ۷۸ درجه فارنهایت یا بالاتر برای این هفته اجتناب کنند.

در پاسخ به خاموشی در طول هفته، نیوزوم نامه ای به اپراتور سیستم مستقل کالیفرنیا، کالیفرنیا عمومی کمیسیون تاسیسات و کمیسیون انرژی کالیفرنیا ارسال کرد و خواستار بررسی در مورد اختلالات و عدم پیش بینی و کاهش آنها توسط آژانس ها شد.

نیوزوم در اعلامیه مطبوعاتی خود گفت: «این خاموشی ها که بدون اخطار قبلی یا زمان کافی برای آماده سازی رخ داده است، غیرقابل قبول و بی دلیل از بزرگترین و نوآورانه ترین دولت کشور است» این نمی تواند ایستادگی کند. ساکنان کالیفرنیا و کسب و کار سزاوار بهتر از دولت خود را."

ماریا یانگ معاون سردبیر اخبار است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب