CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گسترش اخراج توقف اقتدار پست الکترونیکی-در تمدید مجوز در فرمان اجرایی

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صدور یک فرمان اجرایی جمعه با طیف گسترده ای از دولت جدید گسترده اقدا

توسط NEWSWORLDS در 10 خرداد 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صدور یک فرمان اجرایی جمعه با طیف گسترده ای از دولت جدید گسترده اقدامات مربوط به COVID-19 از جمله گسترش اخراج moratoriums و اجازه می دهد پست الکترونیکی-در تمدید مجوز.

به منظور گسترش مجوز برای دولت های محلی برای توقف اخراج برای مستاجرها نهفته COVID-19 بیماری همه گیر از طریق جولای 28, اندازه گیری که در شهر برکلی استفاده می شود به موضوع اخراج توقف 20 مارس. Newsom نیز مجاز وزارت امور خارجه از وسایل نقلیه موتوری به ادامه پست الکترونیکی-در تمدید برای ID کارت و مجوز.

معلمان در آموزش که قادر به تکمیل آموزش ارزیابی عملکرد مدارس قبل از بسته با توجه به COVID-19 هنوز هم قادر خواهد بود برای به دست آوردن اعتبار خود را در این سال به عنوان Newsom نیز به حالت تعلیق در ارزیابی نیاز است.

علاوه بر مراقبت از کودک و پس از برنامه های مدرسه در حال حاضر قادر به خدمت به کودکان ضروری زیرساخت های کارگران به عنوان ارائه شده توسط Newsom را سفارش و سفارش شل شرایط خاصی را برای اعطای کمک های مالی دریافت شده از فدرال Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت عمل می کنند.

بررسی برای به روز رسانی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب