CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را افزایش می دهد دسترسی به دست santizer پزشکی, دستگاه های

کالیفرنیا در حال حاضر افزایش دسترسی به ضد عفونی کننده دست و دستگاه های پزشکی از جمله ماسک هواکش و ماسک در طول

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

کالیفرنیا در حال حاضر افزایش دسترسی به ضد عفونی کننده دست و دستگاه های پزشکی از جمله ماسک هواکش و ماسک در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

افزایش در دسترس بودن یک نتیجه از کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom جمعه فرمان اجرایی که در آن او به طور موقت مجاز تولید کنندگان در حال حاضر با مجوز وزارت کالیفرنیا از بهداشت عمومی را بر ضد مواد مخدر و دستگاه های پزشکی.

شرکت در حال حاضر به طور دائم ثبت شده را به درخواست برای ثبت نام موقت باقی می ماند و در انطباق با راهنمایی از سازمان غذا و دارو با توجه به آزادی مطبوعات از فرماندار ، این منظور نیز به تعویق انداختن مهلت برای پرداخت تجدید هزینه های مجوز.

همراه با شل شدن محدودیت در تولید این محصولات خاص سفارش آدرس دیگر نگرانی در میان COVID-19 همه گیر از جمله اقدامات برای کمک در شرایط اضطراری قرار دادن و حمایت از پرورش جوانان و اجازه وزارت دادگستری کالیفرنیا به انجام مجازی نام بر اساس چک های پس زمینه برای پردازش اشتغال در بخش های مهم.

این منظور نیز مجوز مورد کارگران از In-Home Supportive Services برنامه run by the California Department of Social Services, برای ادامه, برای مراقبت از افراد مسن و افراد معلول است.

بررسی برای به روز رسانی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن