CA خدمات عمومی کمیسیون در نظر Lyft رانندگان به کارکنان

بحث بر سر اینکه آیا Uber و Lyft رانندگان را می توان به عنوان پیمانکاران مستقل به جای کارکنان رهبری California

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

بحث بر سر اینکه آیا Uber و Lyft رانندگان را می توان به عنوان پیمانکاران مستقل به جای کارکنان رهبری California Public Utilities Commission یا CPUC به فرض این برنامه رانندگان و کارکنان برای به اجرا درآوردن آنها را به عنوان چنین است.

به تصویب رسید در ماه ژانویه در کالیفرنیا AB 5 به تشریح سه معیار برای شناسایی کارگران به عنوان پیمانکاران مستقل از نظر مالی و قانونی. این شامل hiree انجام کار در خارج از معمول دوره از کسب و کار که از کنترل خود را برای شرکت کار می کنند و در حال حاضر تاسیس تجارت قبل از استخدام. Uber و Lyft, همچنین شناخته شده به عنوان شبکه حمل و نقل شرکت یا TNCs استدلال می کنند که رانندگان خود را با این معیار و این شرکت را مجبور به پرداخت نرخ بیکاری برای رانندگان به دولت است.

این CPUC اما اعلام کرد در یک "هدف گذاری یادداشت" که TNC رانندگان هنوز هم باید درمان شود به عنوان کارکنان به عنوان پرونده های حقوقی و رای گیری اقدامات هنوز هم در حال پیشرفت است.

"این CPUC فوری اولویت است به اطمینان حاصل شود که TNCs یادآوری از CPUC نظارتی نقش بر مسئولیت خود را برای جبران خسارت کارگران تحت پوشش بیمه برای کارکنان خود را, و که AB 5 اعمال می شود نیز گفت:" CPUC سخنگوی Terrie رستگار در ایمیل.

اگر Lyft پیش می رود با سوئیچ این شرکت گفت: 900,000 برنامه مبتنی بر رانندگان می تواند از دست دادن توانایی برای کسب درآمد از طریق سیستم عامل به طور کامل منجر به عواقب منفی اقتصادی برای کل دولت است.

کالیفرنیا دادستان کل خاویر بکررا و شهرستان وکلای لس آنجلس و سن دیگو و سن فرانسیسکو واصل طرح دعوی در دادگاه ممکن است 5 برابر Uber و Lyft به اتهام misclassifying رانندگان خود را به عنوان پیمانکاران مستقل.

با توجه به یک وکیل به طور کلی آزادی مطبوعات تعیین TNC رانندگان به عنوان پیمانکاران مستقل گفته کارگران محروم از بحرانی محیط کار حمایت از جمله حق حداقل دستمزد و اضافه کاری و همچنین دسترسی به پرداخت مرخصی استعلاجی, ناتوانی, بیمه و بیمه بیکاری.

یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه برکلی مرکز کار تحقیقاتی و آموزش و پرورش داشت که Uber و Lyft را مجبور به پرداخت بیش از 400 میلیون دلار در پنج سال گذشته به کالیفرنیا صندوق بیمه بیکاری اگر رانندگان شد و کارکنان به جای پیمانکاران مستقل.

"به اندازه کافی به اندازه کافی است. قانون کالیفرنیا روشن می سازد که Uber و Lyft رانندگان و کارکنان و گفت:" شهر لس آنجلس وکیل مایک Feuer در آزادی مطبوعات. "ما ادعا Uber و Lyft سرپیچی از این دستور بهره برداری از رانندگان و غیرقانونی تغییر هزینه های مسئولیت های خود را به عنوان کارفرمایان به کالیفرنیا مالیات دهندگان."

با توجه به Lyft سخنگوی CJ Macklin 71 درصد از رانندگان در آخرین مستقل نظرسنجی گفت: آنها می خواهند ماند و پیمانکاران مستقل.

Lyft و حال بارگذاری هستند حمایت از حفاظت از برنامه های مبتنی بر رانندگان و خدمات ائتلاف محافظت از برنامه های مبتنی بر رانندگان و خدمات عمل می کنند که یک رای گیری خواهد شد که رای دادند در ماه نوامبر. این امر ایجاد حمایت برای رانندگان خود را در حالی که هنوز طبقه بندی آنها به عنوان پیمانکاران مستقل با توجه به ائتلاف وب سایت.

یک گزارش منتشر شده در ماه مه توسط شرکت مشاوره جهانی برکلی گروه تحقیقاتی نشان می دهد که تبدیل به کارمند طبقه بندی خواهد همراه با تغییر در درمان از جمله بیشتر سفت و سخت برنامه ریزی و پرداخت را افزایش می دهد این شرکت هزینه های عملیاتی.

"اگر کالیفرنیا تنظیم کننده نیروی سوار-به اشتراک گذاری شرکتها برای تغییر مدل کسب و کار خود را تحت تاثیر قرار توانایی ما برای ارائه قابل اعتماد و مقرون به صرفه خدمات همراه با تهدید و دسترسی به این کار ضروری کالیفرنیا بستگی دارد" گفت: Uber سخنگوی دیویس سفید.

Aryia Dattamajumdar کمک به این مقاله است.

تماس با دینا Katgara در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @dinakatgara.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن