CA بهداشت ، نانسی اسکینر معرفی 2 پلیس اصلاحات لوایح

سناتور ایالت نانسی, اسکینر, D-برکلی, معرفی دو لایحه در مورد پلیس اصلاحات دوشنبه. یکی از لوایح, SB 776 با هدف گ

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

سناتور ایالت نانسی, اسکینر, D-برکلی, معرفی دو لایحه در مورد پلیس اصلاحات دوشنبه.

یکی از لوایح, SB 776 با هدف گسترش پلیس شفافیت و دیگر SB 773 خواهد اصلاحات کالیفرنیا پلیس سیستم به طوری که تماس های مرتبط با سلامت روان, بی خانمانی, استعمال بیش از حد مواد مخدر و مسائل دیگر نمی خواهد نیاز به مداخله پلیس.

"هنگامی که افسران غیرقانونی و خشونت آمیز و یا تبعیض آمیز اعمال مالیات دهندگان هستند در قلاب برای پرداخت نقدی به حل و فصل دعاوی" اسکینر گفت: در آزادی مطبوعات. "SB 776 خواهد اطمینان حاصل شود که سازمان های اجرای قانون و مردم می دانم زمانی که یک افسر درگیر در آوریم."

اگر گذشت, SB 776 خواهد گسترش عمومی توانایی برای به دست آوردن سوابق افسران استفاده از زور و غیر قانونی بازداشت و یا جستجو. یکdditionally برای اولین بار در 40 سال سوابق نشان می دهد که یک افسر درگیر در گرایش یا رفتار تبعیض آمیز خواهد بود همچنین در دسترس عموم است.

SB 776 همچنین می افزاید: عمران جریمه از 1000 $در یک روز اگر سازمان نیست انتشار سوابق و نیاز به خسارت تنبیهی اگر این سازمان شکایت برای انتشار یا نادرست redacting سوابق.

با توجه به آزادی مطبوعات این لایحه را تقویت خواهد کرد SB 1421 یک پلیس شفافیت قانون است که به اثر رفت ژانویه 2019 و نیاز است که یک مجموعه محدود از سوابق پلیس در استفاده از زور و سوء رفتار جدی بود ساخته شده در دسترس عموم است.

با توجه به برکلی پلیس بررسی کمیسیون یا PRC صندلی زن سبک و جلف Calavita های PRC است هنوز رتبهدهی نشده است به طور خاص مورد بحث و بررسی محاسن قانون و یا چگونه آن را تغییر نظارت. او افزود: هرچند که او معتقد است این لایحه گام مهمی در تقویت پلیس نظارت در برکلی و گسترش خواهد یافت غیرنظامیان' در نقش پلیس نظارت در سراسر کشور.

تحت SB 773 با عنوان "جامعه کمک پاسخ عمل" کالیفرنیا 911 مشورتی هیئت مدیره خواهد بود قادر به توصیه تغییرات محلی 911 سیستم های ساخت خشونت اضطراری اولویت برای اجرای قانون و اعزام تماس که شبیه "رفاه چک" به سازمان ها و کارکنان وابسته به اجرای قانون است.

"از آن زمان به reimagine پلیس و چگونه ما پاسخ به نیازهای جامعه," اسکینر گفت: در آزادی مطبوعات. "SB 773 اصلاح خواهد شد ما 911 سیستم به طوری که اجرای قانون است نه پاسخ به این نوع از تماس آن را حس بیشتری برای اعزام اجتماعی خدمت حرفه ای است."

با توجه به آزادی مطبوعات آالمدا کانتی در حال برنامه ریزی برای معرفی یک جامعه ارزیابی و درمان و حمل و نقل تیم.

این برنامه شبیه به این بحران کمک کمک کردن در خیابان و یا در CAHOOTS برنامه در یوجین اورگان که اعزام تیم پزشکان و سلامت روان مشاوران به خشونت پرهیزی در شرایط. با توجه به آزادی مطبوعات این تیم به کار گرفته 18 درصد از 133,000 تماس 911 تنها نیاز به پلیس پشتیبان گیری بر روی 150 نفر از کسانی که خواستار.

سابق PRC صندلی Sahana ماتیوز گفت: او را تحسین چگونه این لوایح در جامعه متمرکز و مشارکت اعضای جامعه در رشته فرآیندهای افسران.

"من واقعا هیجان زده برای دیدن این لوایح به ویژه در منحرف کردن پلیس پاسخ برای بیشتر از آنچه که آنها اینجا را ترک کنید و بیشتر از این خدمات اجتماعی باز به صورت حرفه ای دیگر به بیش از" ماتیوز گفت.

با توجه به برکلی سخنگوی اداره پلیس افسر بایرون, سفید, BPD نمی تواند اظهار نظر در مورد قریب الوقوع قانون.

هر دو صورتحساب در حال حاضر در حال اصلاح هستند و در دولت و مجلس قوانین کمیته.

تماس با سابرینا دونگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sabrina_dong_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن