CA باید تصویب ACA 5 پایان سرپا نگه داشتن. 209

شاید عدالت کور است اما پس از عبور از گزاره 209 کالیفرنیا دیده می شود بیش از سهم خود را از بی عدالتی است. در ژو

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

شاید عدالت کور است اما پس از عبور از گزاره 209 کالیفرنیا دیده می شود بیش از سهم خود را از بی عدالتی است.

در ژوئن 10, مجلس ایالتی کالیفرنیا در گذشت ACA 5, لایحه لغو سرپا نگه داشتن. 209 پایان مسابقه-blind پذیرش به مجوز اقدام مثبت. و اگر ACA 5 می گذرد در مجلس سنا ایالتی کالیفرنیا در ماه ژوئن 25, آن را به نظر می رسد رای دهندگان رای گیری برای تصویب در ماه نوامبر.

در سال 1996 سرپا نگه داشتن. 209 لذت می برد حمایت قاطع از UC رجنت کالیفرنیا رای دهندگان و روزانه کالیفرنیا. طرفداران قاب نژاد-خنثی ارزیابی در دولت و آموزش عالی به عنوان یک حقوق مدنی پیروزی. در ربع قرن پس, اما, سرپا نگه داشتن. 209 انجام داده است هیچ چیز به سطح زمین بازی.

بین سال های 1997 و 1998 UC برکلی نسبت دانش آموزان سیاه پوست کاهش یافت و به نصف و در عین حال به بهبود می یابند. نسبت Latinx دانش آموزان کاهش یافت و به همین ترتیب هر چند Latinx دانش آموزان در حال حاضر تشکیل یک اکثریت کالیفرنیا فارغ التحصیلی دبیرستان سالمندان آنها را تشکیل می دهند کمتر از 16 درصد از UC برکلی دانشجویان است. استخدام حاشیه رانده شده دانش آموزان تنها کاهش دانشگاهها خمیازه نژادی و نابرابری نه آنها را پاک.

برخی از اقدام مثبت مخالفان توجه به حضور قوی از دانش آموزان در دانشگاه UC و استدلال می کنند که مسابقه آگاه پذیرش خواهد جابجایی دانش آموزان آسیایی کمتر-متقاضیان واجد شرایط. آسیایی آمریکایی گروه به ارمغان آورده اند برجسته تبعیض های حقوقی علیه دانشگاه های خصوصی و بسیاری از استناد UC سیستم به عنوان یک خوش آمدید استثنا از ضد آسیایی تعصب.

چون ACA 5 خواهد اجازه ملاحظات از قومیت و نژاد اما UC سیستم می تواند تشخیص میان گروه های مختلف. در حال حاضر, آسیایی, دانش آموزان در مقایسه با نسبت جمعیتی تا حدودی به دلیل آمریکایی های آسیایی تبار هستند که به طور معمول بیشتر مرفه و تحصیل کرده را منعکس تاریخی سیاست های مهاجرتی است. اما با رد مفهوم آسیایی آمریکایی یکپارچه سیستم UC می تواند به بهبود نمایندگی جنوب شرق آسیایی ها و دیگر کمتر مرفه به حاشیه رانده شده, آسیایی, جوامع است.

بالاتر از همه منتقدان اقدام مثبت بی اعتبار کردن چنین ملاحظات به عنوان نژادی سهمیه با کارفرمایان و دانشگاه به دنبال تنها به جعبه چک. هنوز مسابقه آگاه پذیرش عمدتا منعکس کننده یک حقیقت ساده: تاثير نژاد در فرصت و سختی است عمیق. و دولت ما و دانشگاه خواهد بود بی مبالات به چشم پوشی است.

دانشگاه های دولتی' مهمترین وظیفه است برای آموزش جوامع آنها خدمت می کنند و تحریف دانشجویی جمعیت افترا است که با هدف جلوگیری از آموزش و پرورش از واقعا خدمت به عنوان "بزرگ equalizer." مسابقه-blind پذیرش نشان می دهد که حتی اگر دانش آموزان و معلمان و مشاوران و کارفرمایان و مربیان و پزشکان و همسالان و دوستان خود را ببینید, مسابقه, کالج خود باید نیست. در مسابقه ارائه می دهد زمینه را برای متقاضی اضافه کردن نکات دقیق وظریف به هر نامزدی بدون کاهش دانش آموزان به رنگ پوست خود را.

امروز ACA 5 به اتفاق آرا حمایت از UC رجنت و رای دهندگان سزاوار یک شانس برای لغو یک مسابقه-blind سیستم بود که سعی کردم و شکست خورده است. مانند رجنت روزانه کال معتقد است که دیگر مدارس به دانش آموزان زمانی که آنها چشم پوشی نژاد: ما احساس می کنیم آن است که زمان برای عمیقا مربوط به نژاد بی عدالتی به دریافت نژاد-آگاهانه راه حل.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط تابستانی 2020 نظر سردبیر, Aidan باست.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن