CA تقویت PPE ذخایر برای جلوگیری از کمبود به عنوان بیماری همه گیر در ادامه

ایالت کالیفرنیا است که تقویت ذخایر خود از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE برای جلوگیری از کمبود تعداد COVID-19 مور

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

ایالت کالیفرنیا است که تقویت ذخایر خود از تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE برای جلوگیری از کمبود تعداد COVID-19 مورد موج.

افزایش ذخایر که اعلام شد کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در جمعه شامل 100 میلیون N95 ماسک و 200 میلیون فولاد ماسک در اوایل پاییز.

"ارائه خط مقدم کارگران از تجهیزات حفاظتی آنها نیاز حیاتی برای کشور ما پاسخ به COVID-19," Newsom گفت: در آزادی مطبوعات. "تامین قابل اعتماد در زنجیره تامین از PPE به ما اجازه می دهد برای توزیع میلیون ها نفر از ماسک محافظ به ما ضروری نیروی کار در حالی که حفظ میلیونها نفر دیگر در کشور ما ذخایر برای استفاده در آینده است."

در علاوه بر این به افزایش ذخایر دولت با همکاری BYD آمریکای شمالی به تولید 120 میلیون N95 ماسک و 300 میلیون ماسک های جراحی است که خواهد شد مورد استفاده برای حفاظت از خط مقدم بهداشت و کمک های کشورهای دیگر با PPE کمبود.

به عنوان از مطبوعات در زمان دولت توزیع 86.4 میلیون N95 ماسک و 297 میلیون ماسک های جراحی به کارگران بیمارستان اولین پاسخ دهندگان مزرعه و کارگران کارخانه و خانه سالمندان کارگران است. همچنین همکاری با سازمان مدیریت اضطراری فدرال به ارائه بیش از 14.7 میلیون N95 ماسک و 87.5 میلیون ماسک های جراحی به بخش خصوصی ارائه دهندگان خدمات پزشکی.

به عنوان برای استفاده مجدد از تجهیزات 194,865 N95 ماسک شده اند با موفقیت decontaminated برای بیمارستان و پرستاری ماهر امکانات دولتی و کارکنان آسایشگاه مراقبت از میان دیگر امکانات مراقبت های بهداشتی.

بررسی برای به روز رسانی.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب