CA رای دهندگان نظرات COVID-19 تقسیم سیاسی حمایت می یابد نظرسنجی

کالیفرنیا برداشت از COVID-19 تقسیم می شوند و بر اساس حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مواضع سی

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

کالیفرنیا برداشت از COVID-19 تقسیم می شوند و بر اساس حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مواضع سیاسی, بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده توسط دانشگاه برکلی موسسه دولتی مطالعات یا IGS.

بین آوریل 16 و 20 IGS در ارتباط با کالیفرنیا ابتکار برای عدالت در سلامت و اقدام به نظرسنجی 8,800 ثبت نام رای دهندگان کالیفرنیایی در نگرش خود نسبت ناروا و COVID-19.

وقتی پرسید که چگونه نگران هستند در مورد این بیماری همه گیر فقط 24 درصد از قوی تهمت حامیان قوی نشان داد نگرانی نسبت به 57 درصد از قوی مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان. پیگیری نشان داد که تقریبا نیمی از کسانی که به شدت تایید تهمت نیست نگران گسترش بیماری به دیگران در حالی که تنها 13 درصد از کسانی که به شدت رد تهمت نگران نیست.

"در این کشور نگاه بسیاری از مردم در (همه گیر) از یک فرد نقطه نظر. 'آیا من شانس آلوده شدن? و فکر نمی, آنچه شانس است که آنها را آلوده دیگران" گفت: در UC برکلی و استاد Gérard رولاند. "افرادی که باور نمی کنم در این بیماری همه گیر نه تنها خود را به خطر اندازد بلکه دیگران به خطر اندازد."

تاثیر شدید سیاسی تقسیم نیز دیده می شود با توجه به این پناهگاه در محل سیاست. IGS نظرسنجی پرسید که آیا رای دهندگان بیشتر نگران منظور پایان دادن به بیش از حد به زودی باعث COVID-19 به گسترش بیشتر و یا گسترش بیش از حد طولانی باعث آسیب های اقتصادی.

فقط 22 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران نگران هستند که این پناهگاه در محل سفارش پایان خواهد رسید بیش از حد به زودی در مقایسه با 78% که بیشتر نگران اقتصاد رنج می برند. از طرف دیگر 91 درصد از رای دهندگان که رد تهمت نشان داد آنها بیشتر نگران این پناهگاه در محل پایان دادن بیش از حد به زودی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان دنبال رئیس جمهور سرب در هل دادن به بازگشایی اقتصاد در حالی که کسانی که رد تهمت بسیار بیشتر مایل به ادامه پناهگاه در محل" گفت: IGS همکاری مدیر و UC برکلی پروفسور اریک Schickler در نتایج نظرسنجی.

IGS نظرسنجی همچنین نشان می دهد شکاف در برداشت از نابرابری ناشی از این بیماری است. به عنوان ضروری کارگران از طبقه کارگر و کارگر فقیر همچنان در شغل خود را انجام می دهند بنابراین بیشتر در معرض خطر با توجه به نظرسنجی.

نژادی و داده ها نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار COVID-19 موارد و مرگ و میر بزرگتر از این گروه از جمعیت با توجه به نتایج نظرسنجی.

در حالی که 70 درصد از کالیفرنیا معتقدند که COVID-19 است "افزایش نابرابری در ایالات متحده" درک درجه نابرابری متفاوت است. در واقع کسانی که پشتیبانی نمی کند مغلوب ساختن پیشی جستن بيشتر از چهار برابر بیشتر احتمال دارد به احساس می کنید که مردم بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر از دیگر گروه ها با توجه به نتایج نظرسنجی.

رولاند گفت که او فکر می کند آن است که هر دو "بدبینانه و غم انگیز" که آن را آسان تر برای ممتاز که می تواند به کار و کسب درآمد در حالی که ماندن در خانه به تماس برای اقتصاد به راه اندازی مجدد آنها نیست هر گونه خطر فوری.

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن