فوتبال کال اضافه می کند استخدام همه کاره Keleki Latu به کلاس 2021

اگر یک چیز تعریف شده کلاس فوتبال کال سال 2021 وجود دارد، اندازه آن است. از 18 نفر از افراد استخدام شده خرس، 17

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

اگر یک چیز تعریف شده کلاس فوتبال کال سال 2021 وجود دارد، اندازه آن است. از 18 نفر از افراد استخدام شده خرس، 17 اندازه بالاتر از 6' ارتفاع، و 6'6" Keleki Latu، جدیدترین از کسانی که مرتکب، به وضوح از این قاعده مستثنی نیست.

Latu برادر بزرگتر خود، Laiatu Latu، در بازی Pac-12 فوتبال ملحق خواهد شد. Laiatu Latu نیز دریافت پیشنهاد از کال در سال 2017، اما در عوض انتخاب به استعدادهای خود را به واشنگتن، که در آن سال دوم در حال افزایش در حال حاضر بازی پایان دفاعی برای کال Pac-12 رقیب شمالی Huskies. این قابل پیش بینی نیست که هر دو بازیکن در دو سال آینده در دو طرف مقابل توپ صف بکشند.

دارای رتبه بندی سه ستاره توسط هر دو 247Sports و رقبا، Latu می پیوندد یک کلاس آبی و طلا است که شماره 20 در کشور توسط 247Sports. 'چشم انداز 10 از کالیفرنیا، Latu به پایان می رسد تنگ مربی مارکز Tuiasosopo جذب شد و یک بازیکن همه کاره است.

Latu به عنوان هر دو پایان تنگ و خارج از خط دفاع ذکر شده است و نوار برای هر دو موقعیت. استخدام او توسط Tuiasosopo نشان می دهد که پایان تنگ می تواند موقعیت اولیه خود را، اما او می تواند نگاهی به سمت دفاعی توپ و در تیم های ویژه است. خرس ها یک پایان تنگ، چهار ستاره چشم انداز جرمین تری، و دو مدافع خارج از خط دفاع، موسی Oladejo و پاتریک Hisatake، متعهد به کلاس 2021.

Jasper Kenzo Sundeen را پوشش می دهد فوتبال. تماس با او در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن