بسکتبال مردان کال همچنان روند رو به بالا با کلاس 2021

بیشتر جنون مارس را بزرگترین تلفات بسکتبال سال می نامند، اما بسکتبال مردان کال ممکن است احساس متفاوتی داشته باش

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

بیشتر جنون مارس را بزرگترین تلفات بسکتبال سال می نامند، اما بسکتبال مردان کال ممکن است احساس متفاوتی داشته باشد، چرا که فصل آن به دلیل نگرانی های کروناویروس درست پس از ناراحت کردن استنفورد در تورنمنت Pac-12 کوتاه شد. در حال حاضر، پس از اعلام اخیر Pac-12، خرس نمی خواهد به پرداختن به کسب و کار ناتمام خود را تا حداقل ژانویه 1، 2021.

مارک فاکس سرمربی کال می گوید: «با شروع این خبر در ماه مارس که فصل ما به طور ناگهانی به پایان رسید، اولویت ما همیشه ایمنی و خوشبختی جوانانی بوده است که خوش شانس هستیم که هر روز با آنها شریک هستیم.» "ماه ها است که در کمیته لیگ نشسته ام تا طرح امنی برای بازگشت به دادگاه ابداع کنم."

با وجود پایان کوتاه شده به فصل گذشته، سال ۲۰۲۰ یک موفقیت تجدید نظر کننده برای این برنامه بود. کال سال را با یک مربیگری جدید آغاز کرد و مجبور شد با پی دو استارت انتقال آخرین بازی فوتبال مقابله کند. به نحوی، فاکس و خرس آن را با هم کشیده و به پایان رسید فصل به طور منظم مبارزه برای مقام هشتم در Pac-12 -- در مورد ناراحت کردن کاردینال در دور اول مسابقات Pac-12 را فراموش کرده ام.

بخش عمده ای از آن موفقیت، با این حال، با کمک پاریس آستین و کریم جنوبی - که هر دو خارج از واجد شرایط بودن آمد. متاسفانه وقتی کال به دادگاه باگردد بدون آستین و ساوت خواهد بود اما پنج بازیکن جدید که می توانند به خرس ها کمک کنند تا در سال ۲۰۲۱ تاثیر بسازند به این تیم خواهند پیوست.

در میان بازیکنان جدید دو دانشجوی سال اول به نام های مونتی بوسر و جالن سلستین هستند که پاییز گذشته امضا کردند. سلستین یک گارد ۶'۶" از لانگ آیلند نیویورک است که به تیم تمام ایالتی انجمن ورزشکاران ایالتی نیویورک نامگذاری شد و تجربه ای در مدارهای اتحادیه ورزشی آماتور و لیگ بسکتبال جوانان نخبه دارد. از طرف مقابل کشور، 6'5" جلو Bowser حضور اسقف O'Dowd در اوکلند - همان دبیرستان آستین و ستاره کال سابق ایوان خاخام. Bowser به 2018-19 سان فرانسیسکو کرونیکل تمام مترو و تمام خلیج منطقه اخبار گروه تیم های ذکر افتخاری نام گذاری شد و به استخدام چهار ستاره از تعهد خود را در ماه اکتبر گذشته ارتقاء داده شده است.

فاکس نشان داده است که از دادن دقایق بزرگ به، یا حتی شروع، بازیکنان جوان نمی ترسد. جوئل براون، گارد سال اول فصل گذشته، بیش از نیمی از بازی های خرس ها را آغاز کرد و در حالی که تعداد زیادی را مطرح نکرد، به احتمال زیاد نقش مهمی در جایگزینی دقایق آستین در این فصل خواهد داشت. اضافه شدن سلستین و دیگر نگهبانان نقل و انتقالات گام دیگری در جهت پر کردن شکاف های به جا مانده از آستین و ساوت است. بوسر همچنین می تواند به بازگشت فورواردها گرانت آنتیکوویچ و آندره کلی کمک کند که سال گذشته نقش های حیاتی برای کال بازی کردند اما در برخی موارد برای پیدا کردن ریتم خود تلاش کردند، به خصوص با توجه به اینکه ژاکوبی گوردون رو به جلو تابستان امسال به لوئیزیانا-لافایت منتقل شد.

خرس ها همچنین سه نگهبان نقل و انتقالات را ربودند تا تجربه بسیار مورد نیاز را به تیمی بیاورد که به نظر می رسد مدام بازیکنان را به نقل و انتقالات از دست می دهد. گارد سال دوم جارد هایدر تعهد خود را به کال در ماه آوریل پس از یک فصل سال اول به طور میانگین ۹٫۱ امتیاز و ۳٫۱ پاس گل برای ایالت فرزنو اعلام کرد. سه پاس گل او در هر بازی بیش از هر بازیکن کال در فصل گذشته است و او می تواند به عنوان توزیع کننده کار کند تا از مت برادلی گلزن پیشتاز فشار وارد کند.

تغییر تمرکز دفاع به دور از برادلی به احتمال زیاد یکی از گل های خرس ها در فصل آینده خواهد بود. سال گذشته بارها بود که به نظر می رسید برادلی تنها گزینه گلزنی برای کال بود و تلاش های دفاع را خسته کرد.

یکی از راه های انجام این کار این است که با تیراندازی محیط و انتقال نگهبانان رایان بتلی از پن و ماکل Foreman از استونی بروک، که هر دو تیرانداز عالی 3 نقطه. آنها به ترتیب 38.3٪ و 36.3٪، از فراتر از قوس در حرفه خود را شات، که افزایش قابل توجهی برای خرس، که رتبه 342 در سطح ملی در ساخته شده سه در سال گذشته است.

در زمانی که تمام فصل مورد نظر است و هنوز هم وجود دارد عدم قطعیت های بزرگ در مورد سال آینده، کال ساخته شده است اضافات جدی و آغاز شده است به بلند کردن نوسان رو به بالا خود را درست جایی که آن را ترک کردن.

فاکس گفت: مردان جوان ما به طور دسته جمعی تمام همه گیر را با پویز اداره کرده اند. "ما به تمرکز بر روی یک طرح برای آماده شدن در هنگام بازگشت ادامه خواهد داد."

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن