کال outfielder براندون McIlwain علائم با متس زیر کوتاه پیش نویس

سوم زمان جذابیت. حداقل این چیزی است که سابق کال مرکز fielder براندون Mcilwain امیدوار است. McIlwain شده است در

توسط NEWSWORLDS در 26 خرداد 1399

سوم زمان جذابیت. حداقل این چیزی است که سابق کال مرکز fielder براندون Mcilwain امیدوار است.

McIlwain شده است در پیش نویس ملاحظات دو بار قبل از, اما این اولین بار است که در پنسیلوانیا متولد outfielder شده است جوهر به یک معامله. McIlwain تصمیم به چشم پوشی خود را در سال اضافی از NCAA-اعطا واجد شرایط بودن و امضا غیر پیش نویس رایگان عامل مقابله با متس نیویورک در روز دوشنبه.

او تبدیل به اولین کال بازیکن به نوبه خود به حرفه ای در سال 2020 یک سال است که در آن هیچ کال بازیکنان پیش نویس شد فقط برای دومین بار از سال 1968 و پس از یک سال 2019 فصل است که در آن هفت بازیکن پیش نویس شد.

McIlwain به سرعت ساخته شده یک نام برای خود در برکلی پس از انتقال از دانشگاه کارولینای جنوبی است. به شدت تبلیغ دو, ورزش, ورزشکار, که, بود, بالا 100 پیش نویس چشم انداز از دبیرستان و می تواند رفته اند در بالا و دور از 2016 پیش نویس فورا وارد شده خود را بر روی بالای عمق نمودار هر دو کال فوتبال و تیم بیس بال.

در زمین فوتبال در 2018, McIlwain در ده بازی در کارفرمایی پرتاب برای 763 متری و عجله برای 403 متری در حالی که ضمیمه در مجموع شش touchdowns. در بهار سریع outfielder batted دادن .258 با دو homers و یک زن و شوهر به سرقت رفته و پایگاه های قبل از طرد با یک پا آسیب است. با وجود این بیماری McIlwain شد پیش نویس توسط Miami Marlins در 26 هر چند او تصمیم به بازگشت به کال او اشتباه سال سوم.

McIlwain تلاش در کوتاه 2020 فصل کاهش تنها .200/.273/.333 در 16 بازی. اما خود را در محدوده مرکز و چشمک می زند از قدرت و سرعت ثابت بیش از اندازه کافی باقی می ماند جامد MLB چشم انداز.

با وجود اینکه کال قویترین خود چشم انداز McIlwain تنها می تواند نشانه یک معامله تا $20,000 تحت MLB ویژه پیش نویس قوانین. این غیر طبیعی پایین امضای سقف می آید در رابطه با غیر طبیعی کوچک پنج دور نويس — محدود پیش نویس به ناچار از سمت چپ پایین تر بسیاری از پایان پیش نویس چشم انداز مانند McIlwain و ممکن است در نتیجه مجموعهای از استعداد باقی مانده در دانشگاه و استفاده از آنها فوق العاده سال از واجد شرایط بودن.

در عین حال با وجود ناامیدی از کوتاه پیش نویس McIlwain در سال سوم خود را در زیر پیش نویس حرفه ای و موشکافی در نهایت این فرصت را به بازی حرفه ای — یک دستاورد یک زمان طولانی برای این جوان ورزشکار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن