کال ژیمناستیک زنان می افزاید: 3 وعده استخدام به فهرست

کال ژیمناستیک زنان فهرستی از ویژگی های ورزشکاران از سراسر جهان و آن را نمونه ای برای آینده نگر استخدام به سفر

توسط NEWSWORLDS در 14 خرداد 1399

کال ژیمناستیک زنان فهرستی از ویژگی های ورزشکاران از سراسر جهان و آن را نمونه ای برای آینده نگر استخدام به سفر از بیش از همه به بازدید از محوطه دانشگاه.

این 2021 فصل فرآیند استخدام غیر معمول بود که در آن اتفاق افتاده است بسیار نزدیک به خانه — هنوز جدید ورزشکاران در هر تیم ملی را پیدا خواهد کرد خانه های خود را در برکلی یک بار ورزشی و مدرسه رزومه. خرس در حال استقبال از سه ژیمناست ها از کالیفرنیا به شماره 9 تیم در کشور است.

با استعداد سه نفر از کندی اسکله Elise Byun و بلیک Gozashti به تازگی اضافه شده به فهرست. خرس های مربیگری کارکنان انتظارات بالا برای ورودی ژیمناستیک و امیدوار است این استخدام کمک خواهد کرد که حفظ این سیر صعودی ایجاد شده در فصل گذشته.

کندی اسکله

اسکله متولد و بزرگ شده در سن دیگو و او شروع به خود را حرفه ای ژیمناستیک در سن 4. پس از او موفق دبیرستان حرفه ای کال طرفداران امیدوار است که اسکله را تبدیل به یک ستاره در حال افزایش در دانشگاهی ژیمناستیک.

او شایستگی عبارتند از: مدال نقره در خرک در دو سال 2017 و 2018 در لیگ ملی المپیک قهرمانی. در سال 2017, او به پایان رسید در پنج عنوان یک arounder. به عنوان یک رهبر توسط co-سر مربی جاستین هاول اسکله بخشی جدایی ناپذیر از جنوب کالیفرنیا نخبگان, ژیمناستیک, آکادمی تیم ملی در پایان در سه صفحه در سال 2019 اتباع.

او را متعادل نقش خود را به عنوان یک بخش من ژیمناست با اهداف بلند در داخل کلاس های درس به عنوان او به دنبال تحصیل در رشته مهندسی مکانیک.

الیز Byun

Byun تحسین از لوس آلتوس و رقابت با هوابرد, ژیمناستیک,این همان برنامه ای است که تولید کال مایا سبز.

او شروع به کار خود به عنوان یک ژیمناست در درجه دوماما سفر او نه همیشه صاف قایقرانی. در دبیرستان Byun او را شکست مچ پا و نیاز به عمل جراحی وادار کردن او به یک استراحت از رقابت. او پس از بهبود است و انتظار می رود برای تبدیل شدن به یک گرد ژیمناست خواهد شد که تقویت خرس' خرک صف است که رتبه شماره 6 در کشور است.

Byun واجد شرایط برای تاریخ ملی المپیک مسابقات قهرمانی دو و چهار از تمام اطراف اجرای برنامه در سال 2020 را به دست آورده بالا-10 افتخارات از جمله دوم جای برنده شدن در Brestyan را به لاس وگاس دعوتی.

در سال 2019 را اعلام منطقه 1 ناهموار بار قهرمان و یک نیروی محرکه موفقیت باشگاه او تیم را در دستیابی به شکستن رکورد تیم نمره 117.300.

بلیک Gozashti

محصول, ژیمناستیک, منطقه, Gozashti که شد از Penngrove ثابت خودش را به یک standout ژیمناست در شمال کالیفرنیا درآمد پنجم به طور کلی در NorCal سطح 10 مسابقات قهرمانی کشور در سال 2018.

در سال 2017 NorCal سطح 10 خارجه قهرمانی Gozashti شکست خود بینی در او ناهموار نوار معمول و قادر به رقابت در منطقه 1 قهرمانی با وجود واجد شرایط.

در تابستان سال 2016 او صرف چند هفته آموزش های بین المللی امکانات در سوئیس و ایتالیا با باشگاه او هم تیمی ها و مربیان. هاول امیدوار است که این دنیا تجربیات خود را با ارزش چشم انداز در طول زمان به عنوان یک خرس.

استخدام یک قوی سه نفر از ژیمناست ها ممکن است کمک به کال در ادامه به افزایش از طریق صفوف تحت رهبری هاول و الیزابت Crandall-Howell. شوهر, همسرم, مربیگری دو دارای هدایت کال به ارتفاعات بی سابقه ای: بین 2012 و 2016 این تیم افزایش 33 نقاط در رتبه بزرگترین حاشیه از بهبود در NCAA تاریخ است. دقیق استخدام شده است بخشی جدایی ناپذیر از بهبود تیم ملی رتبه بندی است.

سه استخدام جدید ممکن است به دنبال در قدم به قدم از افزایش دوم Nevaeh فوی که تا به حال انفجاری شروع به دانشگاهی حرفه ای نمره بیشترین امتیاز را برای خرس و همواره رقابت به عنوان یک arounder.

کال دارای یک تاریخ اخیر از مباهات قوی دانشجوی سال اول استعداد. خرس برگزار Pac-12 دانشجوی سال اول سال عنوان چهار بار ظرف هشت سال گذشته با میلان Clausi و فوی صفحه اصلی آوردن این عنوان برای کال در فصل متوالی.

این سه نفر از نیروهای جدید پتانسیل به رقابت برای عنوان در سال 2021.

Sarah Siegel را پوشش می دهد ژیمناستیک زنان. تماس با او در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن