کالیفرنیا می شود برای اولین بار دولت برای اجرای کل آرا-توسط-Mail طرح

فرماندار گاوین Newsom دستور نوامبر انتخابات رای به از طریق پست به تمام 20.6 میلیون ثبت نام رای دهندگان کالیفر

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

فرماندار گاوین Newsom دستور نوامبر انتخابات رای به از طریق پست به تمام 20.6 میلیون ثبت نام رای دهندگان کالیفرنیا — ساخت ایالت کالیفرنیا برای اولین بار در کشور به اتخاذ یک رای-توسط-mail طرح در میان همه گیر ترس.

"کالیفرنیا و نمی خواهد به زور رای دهندگان برای انتخاب بین حفاظت از سلامت خود و اعمال حق خود برای رای دادن گفت:" وزیر امور خارجه الکس پدیللا. "من با تشکر از فرماندار Newsom برای اقدام قاطع در حال حاضر برای حفظ حق رأی و ارائه زمان کافی به درستی آماده شدن برای انتخابات عمومی."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هر Newsom را در روز جمعه هر ثبت نام رای دهندگان زندگی در داخل کشور خواهد شد از طریق پست رای گیری 29 روز قبل از روز انتخابات و رای دهندگان در خارج از کشور خواهد بود خود را از طریق پست رای 45 روز قبل از روز انتخابات. اگر چه کالیفرنیا انجام داده است و نه همه-mail انتخابات قبل از آن آماده است به انجام به طوری که بیش از 75 درصد از دولت رای دهندگان دریافت رأی-با-پست الکترونیکی رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری ابتدایی برگزار شد مارس 3 سال 2020 است.

Newsom را نیز اجازه می دهد تا برای رای گیری در فرد ، بسیاری از رای دهندگان با معلولیت و یا موانع دیگر نیاز به در فرد کمک به صندوق های رأی رفتند. غرفه رای گیری هر چند آنها به احتمال زیاد نیاز به سخت اجتماعی-فاصله مورد نیاز نمی خواهد ناپدید می شوند در این بیماری همه گیر.

"در حالی که گسترش رأی-با-ایمیل بسیار مهم است ما متعهد به ارائه به عنوان بسیاری از در شخص رای گیری فرصت و قبل از روز انتخابات در یک شیوه ای است که امن برای هر دو رای دهندگان و انتخابات کارگران" زیدیه گفت. "در شخص فرصت های مهم برای رای دهندگان که ممکن است نیاز به کمک و یا نیاز به دسترسی به همان روز ثبت نام رای دهندگان."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب