کالیفرنیا COVID موارد تا Newsom تهدید به خودداری $2.5 میلیارد دلار در بودجه

کالیفرنیا افزایش مداوم در COVID موارد و بستری شدن در بیمارستان تحت سلطه فرماندار گاوین Newsom پیام برای دو روز

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

کالیفرنیا افزایش مداوم در COVID موارد و بستری شدن در بیمارستان تحت سلطه فرماندار گاوین Newsom پیام برای دو روز در یک ردیف در این هفته. وی با تاکید بر در نظر گرفتن مسئولیت شخصی در اجتماعی فاصله و ماسک صورت پوشیدن و همچنین تهدید به خودداری $2.5 میلیارد دلار از شهرستانهای است که نمی توانید در هیئت مدیره.

امروز پايه بلند كن بادي, Newsom اظهار داشت: بستری شدن در بیمارستان رفت تا 32 درصد در طول دو هفته گذشته از روز شنبه. روز گذشته تعداد 29 درصد است. به همین ترتیب موارد مثبت رز: او شمارش 5,349 موارد امروز; 7,149 موارد در ژوئن 23; و 5,019 در 22 ژوئن. آنها به نمایندگی از 5.6 درصد افزایش در هفت روز گذشته در مقایسه با 5.1 درصد بیش از گذشته 14 روز.

شهرستان سانتا باربارا است که در میان 13 شهرستانهای دریافت "پشتیبانی فنی" از دولت به ماندن در داخل دستورالعمل بازگشایی گواهی. در ساده تعداد موارد مثبت در شهرستان افزایش یافته 421 نفر در هفت روز گذشته در مقایسه با 307 قبلی هفت روز است. پنجاه و هفت نفر در بیمارستان امروز و پنج شنبه گذشته, بیش از حد, اما مراقبت های ویژه پذیرش افزایش از 12 در ابتدای هفته گذشته به 20 امروز. دو هفته پیش در شهرستان COVID مرگ و میر بود 16; امروز 27.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Newsom گفت: تیم مشترک با شهرستان ها برای رسیدن به اهداف خود, اما نه همه شهرستانهای شد مطابق. برخی از آنها آشکارا نقض آنچه که آنها می خواهم متعهد در خود گواهی او اذعان کرد. برای مهار آنها در $2.5 میلیارد دلار در بودجه در حال حاضر قبل از مجلس شد همه گیر را پشتیبانی پول "است که جریان را به کسانی که از شهرستانهای [که] "ما در حال انجام' و اخراج های جدید, قوانین و مقررات" Newsom گفت. او افزود که این کمک های مالی خواهد بود تقسیم شده را به صورت ماهانه ندارد سالانه — "ما می دانیم که چگونه مردم بازی سیستم" — در سفارش به دولت بازگشت در کسب و کار با خیال راحت.

عکس: حسن نیت ارائه میدهددر ژوئن 22, تصویری, کالیفرنیا تبدیل به آن پایدار از فرمانداران سابق — از جمله آرنولد "به Governator" شوارتزنگر — برای ترویج ماسک پوشیدن.

جدیدترین حکومت از کالیفرنیا نگرانی پوشش صورت که اجباری هستند که اجتماعی فاصله نمی توان نگهداری در داخل و خارج. در حالی که چکسلواکی و ویتنام به رهبری راه را در پر جنب و جوش و آموزنده ویدئوها کالیفرنیا تبدیل به آن پایدار از فرمانداران سابق — از جمله آرنولد "به Governator" شوارتزنگر و دو بار خدمت جری براون. قابل توجه فقط قهوه ای و Newsom پوشیدن ماسک در این پیام به معنای ترویج آنها به جمهوری خواهان و دموکرات ها.

احتمالا رمان اخبار Newsom انداخته در روز پنج شنبه است و در دسترس بودن دولت همه گیر بهداشت عمومی سیستم داده. خواستار آن را "مدل از مدل" Newsom گفت: این ابزار یکی از همان استفاده شده توسط شهرستان ادارات بهداشت در تصمیم گیری خود را و "یک زمین بازی برای کسانی که عشق به کد." باز به سایه درخت مهندسین و نوبل برنده دانشمندان و COVID مخالفان به طور یکسان به اطلاعات Newsom امیدوار, الهام بخش خواهد افرادی که نمیفهمد چگونه برای قرار دادن رایانه های کوچک به تلفن های همراه و آنها را قادر به descry COVID آینده در دولت بسته به انتخاب های کالیفرنیا را.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن