کالیفرنیا به سعی کنید به سرعت COVID نتایج آزمون

در تلاش برای افزایش سرعت COVID نتایج آزمون دکتر مارک Ghaly کالیفرنیا را وزیر بهداشت به نام خصوصی در بهداشت و د

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

در تلاش برای افزایش سرعت COVID نتایج آزمون دکتر مارک Ghaly کالیفرنیا را وزیر بهداشت به نام خصوصی در بهداشت و درمان-مراقبت از دفاتر برای انجام COVID-19 آزمون در دفاتر خود را. و به حرکت تست همراه سریعتر Ghaly اعلام آزمایشگاه های دولت است که با استفاده از اولویت بندی خواهد شد آزمون برای افراد با COVID علائم یا نشانه های مردم در حال آزمایش به عنوان بخشی از شیوع و کسانی که در معرض خطر دسته بندی ها از جمله کارگران در جمع امکانات مراقبت از بیمارستان و بیماران بیمارستان.

Ghaly به رسمیت شناخته شده نیاز به هر گونه عمل گرفتن در COVID تست به اندازه کافی تجهیزات حفاظتی در دست و همچنین برای اطمینان حاصل شود که بیمه پوشش هزینه آزمون. Ghaly توضیح داد: این رویکرد حاکی از این است که اگر بیشتر ارائه دهندگان انجام تست های آن را آزاد خواهد بود تا دولت labs که غرق شده اند. Ghaly حاکی از آن بود درمانگاه ها و گروه شیوه های که در نظر گرفته شده است و مقررات منتشر خواهد شد به زودی.

در جنوب شهرستان سانتا باربارا, بزرگترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی — کلبه سلامت و Sansum درمانگاه — در حال حاضر تست مردم برای COVID. کلبه آزمایشات بیماران دیده می شود در اتاق اورژانس و بیماران بیمارستان. کلبه همچنین گزارش نتایج آزمون علنا بیان کرد در روز دوشنبه که از 3,815 آزمون میان جولای 6 و 12, مثبت شماره 197, منفی شد 2,757 و نتایج هنوز به آمده به عقب در 861 آنها.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Sansum اولین ارائه دهنده خدمات پزشکی در این منطقه برای شروع آزمایش مردم در اتومبیل های خود را. در حال حاضر بیماران با علائم هستند که با توجه به یک نقطه از مراقبت های تست — تست سریع ارائه می شود که در نتیجه در حدود 15 دقیقه در آن مرکز مراقبت فوری گفت: سخنگوی جیل فونت. Sansum دارای یک منبع محدودی از مواد آزمون و فونت گفت: آنها تا به حال برای محدود کردن استفاده از آن برای بیماران علامت دار و کسانی که با عمل جراحی برنامه ریزی شده است.

در مورد هزینه آزمون Ghaly گفت: آن وابسته در این دوره از آزمون. با حجم کم و در حالت تست در سایت, راه اندازی و هزینه های پرسنل می تواند افزایش هزینه آزمون به 2000 $در هر کدام. در حال اجرا در ظرفیت کامل در آزمون از جمله هزینه های سربار کاهش یافته و به حدود 130 دلار. او همچنین اذعان کرد که برخی از آزمایشگاه های مانند کسانی که در دانشگاههای علوم پزشکی تا به حال با ظرفیت بالا تست تجهیزات است که رفت و کم استفاده. آن را یک ماده از خواستگاری او گفت:.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب