کالیفرنیا برای رای دادن در محلی اجرای کنترل اجاره با سرپا نگه داشتن. 21

به عنوان مستاجر با چالش مواجه با پرداخت اجاره میان COVID-19 گیر کالیفرنیا خواهد بود رای گیری در گزاره 21 یک ان

توسط NEWSWORLDS در 10 مرداد 1399

به عنوان مستاجر با چالش مواجه با پرداخت اجاره میان COVID-19 گیر کالیفرنیا خواهد بود رای گیری در گزاره 21 یک اندازه گیری است که اجازه می دهد دولت های محلی برای گسترش اجاره کنترل و محدود کردن افزایش قیمت بین مستاجران.

اگر گذشت سرپا نگه داشتن. 21 خواهد جای کاستاریکا-هاوکینز اجاره مسکن عمل می کنند که در حال حاضر مجوز دولت های محلی به تصویب کنترل اجاره مسکن بود که برای اولین بار اشغال شده قبل از Feb. 1, 1995. با توجه به برکلی اجاره تثبیت هیئت مدیره نایب رئیس لی Simon-Weisberg هر ملک می تواند موضوع را به اجاره کنترل پس از 15 سال اما کاستاریکا-هاوکینز معاف خواص است که در نظر گرفته شد در سال 1995.

"وجود دارد خواص بیش از 40 سال با مستاجران است که نمی تواند دریافت اجاره بها کنترل حمایت" سیمون-Weisberg گفت.

کاستاریکا-هاوکینز نیز اجازه می دهد تا مالکان برای افزایش اجاره بها به نرخ بازار زمانی که مستاجر برگ. با توجه به Simon-Weisberg این افزایش قیمت می تواند تا 200% و آن را ممکن است یک "انگیزه بزرگ" برای صاحبخانه به اخراج.

سرپا نگه داشتن. 21, اما, خواهد, افزایش محدودیت در نرخ اجاره به 15 درصد بیش از سه سال پس یک جای خالی است.

در حالی که طرفداران بر این باورند سرپا نگه داشتن. 21 محافظت خواهد کرد مستاجرها که نمی تواند نگه دارید تا با افزایش اجاره کسانی که در مخالفت با این پیشنهاد که از ترس اجاره کنترل مانع از ساخت و ساز مسکن مقرون به صرفه.

رنه ملا مدیر مسکن یک حق انسانی به نام سرپا نگه داشتن. 21 یک "بی خانمانی پیشگیری از اندازه گیری."

"اگر ما فکر می کنم (اجاره) بحران بد است در حال حاضر ما در حال تجربه مادر همه بی خانمان بحران" ملا گفت. "آنچه که ما نیاز به انجام است را متوقف مردم را از تبدیل شدن به بی خانمان ها آغاز خواهد شد."

ملا اضافه کرد که او معتقد است سرپا نگه داشتن. 21 هنوز هم تضمین صاحبخانه "عادلانه نرخ بازگشت."

استیون Maviglio سخنگوی کالیفرنیا مسئول مسکن گفت: سرپا نگه داشتن. 21 "شمشیر دو لبه برای مالکان و خریداران است." با توجه به Maviglio سرپا نگه داشتن. 21 فاقد صریح الزامات مورد نیاز برای مسکن ارزان قیمت اجاره کاهش و مستاجر حمایت.

Maviglio گفت: سرپا نگه داشتن. 21 منصرف ساخت و ساز مسکن مقرون به صرفه و در نتیجه کمتر بالاتر قیمت واحد در بازار, به عنوان برخی از صاحبخانه ها را به واحدهای فعال بازار که در مواجهه با غیر قابل تحمل اجاره کنترل.

"متاسفانه (Prop. 21) باعث کالیفرنیا مسکن مقرون به صرفه بحران حتی بدتر" Maviglio گفت. "آن را دوست دارم یا نه, مسکن توانایی برای پیدا کردن برخی از مکان در یک قیمت معقول است."

در اوایل ماه جولای در کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom صدور یک فرمان اجرایی گسترش اخراج moratoriums از طریق سپتامبر. 30 برای مستاجرها نهفته COVID-19.

Simon-Weisberg گفت که او معتقد است که برکلی ساکنان تلاش برای صرفه جویی در پول به عنوان یک نتیجه از بالا اجاره و سرپا نگه داشتن. 21 ممکن است کمک به ایجاد ثبات در طول COVID-19 بازیابی.

"وجود دارد بسیاری از مردم که هرگز تصور نمی کند که قادر به پرداخت اجاره خود را" سیمون-Weisberg گفت. "ما همچنین ترس است که مردم در حال رفتن به رو اخراج یک بار moratoriums پایان است."

سرپا نگه داشتن 21. خواهد بود رای دادند توسط ساکنان کالیفرنیا Nov. 3.

تماس با ویکتوریا استافورد در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @VictoriaStaffrd.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن