کالیفرنیا اقتصادی همه گیر

در سال 2018 جری براون خود پرده برداری نهایی بودجه به عنوان فرماندار با برخی از کلمات از مشاور برای جانشین او.

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

در سال 2018 جری براون خود پرده برداری نهایی بودجه به عنوان فرماندار با برخی از کلمات از مشاور برای جانشین او.


"آنچه در خارج وجود دارد تاریکی قطعیت کاهش و رکود گفت: در شروع سال گذشته خود را در دفتر. "پس موفق باشید عزیزم."


این مرد همیشه در حال شلاق برای مشابه به آینده است.

قهوه ای کلمات چندمین بار در ساکرامنتو در این هفته به کالیفرنیا مقننه شروع به رسیدگی فوری از فرماندار گاوین Newsom اضطراری دولت بودجه طرح به مقاومت در برابر ناگهانی و فاجعه باری COVID-19 همه گیر رکود است.

"جهان تغییر کرده است به طور چشمگیری پس من پیشنهاد بودجه من در ماه ژانویه" Newsom گفت: در 14 ماه مه. "در حال حاضر دولت ما این است که در یک اقدام بی سابقه اضطراری رو از دست دادن شغل و کمبود در زمان ثبت."

چهار ماه قبل او ارائه گلگون $222 میلیارد پیشنهاد برای آمدن سال مالی bristling با هزینه های جدید به علاوه یک مازاد بودجه.
در حال حاضر پس از دو ماه تعطیلی کالیفرنیا اقتصاد او فرستاده نمایندگان مجلس با یک تجدید نظر شده $203 میلیارد طرح که شامل کاهش در آموزش و پرورش, بهداشت, رفاه, و دیگر برنامه ها — به علاوه پیش بینی شده چندین ساله کسری و بلندی $54 میلیارد کسری برای سال مالی آغاز ژوئیه 1.

مواجه ژوئن 15 قانون اساسی مهلت برای تصویب یک بودجه متعادل قانونگذاران در حال تقلا برای عمل در میان خرابه ویروس تحمیل مالی دولت.

ورزش در apportioning, اقتصادی, درد, اعمال خود را تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از دانش آموزان و معلمان خود و صدها نفر از هزاران نفر از کارمندان دولتی را به همراه چهار میلیون تازگی کارگران بیکار و رشد رول فقیر و بی خانمان و در غیر این صورت آسیب پذیر ساکنان مهاجران و کودکان در علوم پزشکی بهزیستی و برنامه های غذایی — نه به ذکر است هر مالیات دهندگان که با استفاده از جاده های کشور, پارک ها و سواحل و یا زندگی در خطر زلزله, آتش سوزی یا سیل.

"ما در حال برخورد با یک ترکیب بی سابقه ای از بهداشت عمومی اورژانس و بحران اقتصادی" گفت: سانتا باربارا Assemblymember Monique لیمون که در خدمت یک کلید بودجه کمیته فرعی نظارت بر آموزش و پرورش است.

"واقعیت این است که وجود دارد هیچ گزینه های خوب" لیمون اضافه شده است. "وجود دارد یک انتخاب سخت و سخت انتخاب B."

با شماره های: ساکرامنتو برابر آن بدترین ظروف سرباز یا مسافر مالی در یک دهه به بیش از 3000 نفر کشته شده اند از COVID-19 و بیش از 80,000 آلوده شده اند; این ایالت نرخ بیکاری سر به سمت 25 درصد; هزاران نفر از کسب و کارهای کوچک ترس آنها ممکن است هرگز بازگشایی; و همه گیر وسیعتر اقتصادی خلیج فارس بین کالیفرنیا فقیر و غنی.

Newsom را $54 میلیارد دلار کسری بودجه برآورد ترکیبی از یک کمبود در سال مالی جاری به پایان می رسد که 30 ژوئن و دیگری در 12 ماه است که به دنبال. این دو پایه باعث می شود:

حدود سه چهارم از کل آثار به ناگهانی سقوط کالیفرنیا سه اصلی منابع درآمد — درآمد فروش شرکت مالیات — به عنوان از دست دادن دستمزد کاهش هزینه های مصرف کننده و کاهش سود شرکت.

تعادل نشان دهنده غیر منتظره افزایش هزینه ها از جمله حدود 7 میلیارد دلار در واکنش اضطراری به کروناویروس به علاوه افزایش هزینه برای مردم از کار و افزایش تقاضا برای سلامت و خدمات اجتماعی و برنامه های.

با تشکر از قهوه ای, دولت آماده بهتر از قبلی بودجه بحران: او دفاع و پشتیبانی "روز بارانی" اورژانس صندوق ذخیره که در حال حاضر دارای حدود 16 میلیارد دلار است.

Newsom مالی استراتژی cobbles یک راه حل از منابع متعدد: حدود 8 میلیارد دلار از حساب ذخیره; 8 میلیارد دلار در حال حاضر مورد تایید فدرال بودجه امداد; 6 میلیارد دلار لغو هزینه های جدید پیشنهاد شده در ژانویه; $4 میلیارد دلار در سال به حالت تعلیق کسب و کار معافیت مالیاتی; $2 میلیارد دلار در لغو برنامه ریزی شده پرداخت تهی دست بازنشستگی بدهی و 10 میلیارد دلار از قرض گرفتن نقل و انتقالات و deferrals از طریق حسابداری داخلی حرکت می کند.

به عنوان فرماندار و نماینده مجلس وارد شدید ماه از مذاکرات بودجه است که ظهور خواهد بود به شکل در بخشی از پاسخ به پنج سوال کلیدی:

آنچه را مغلوب ساختن پیشی جستن و مک کانل انجام دهید ؟ Newsom طرح استوار precariously بر 15 میلیارد دلار از آنچه که به نام "باعث کاهش" در بودجه صحبت می کنند: پیشنهادی برای کاهش مدارس بالاتر ed, بهداشت و رفاه, پارک ها و دیگر خدمات است که می تواند اثر — مگر اینکه دولت فدرال ارائه می شود یکی دیگر از امداد رسانی بسته.

این دموکرات حاکم بر مجلس به تازگی تصویب جدید از 3 تریلیون لایحه از جمله پول به صورت نقدی-بسته متحده اما جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل رئیس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را در تمسخر این قوانین به تصویر کشیدن آن به عنوان یک حزبی "نجات برای آبی متحده است." کالیفرنیا بودجه در حال حاضر بستگی دارد که — یا اگر یک سازش ظهور در تلخی تقسیم واشنگتن است.

چقدر قانونگذاران فشار به عقب ؟ به زودی پس از همه گیر ضربه مقننه خالی پایتخت را ترک Newsom به عمل یک جانبه تحت اقامت خود را در خانه و دیگر اورژانس سفارشات — و به صرف میلیاردها دلار در coronavirus پاسخ با اندک نظارت و یا شفافیت. در حال حاضر برخی از قانونگذاران سئوالات خود را در مورد مدیریت مالی از بحران و مقننه مستقل بودجه تحلیلگر هشدار داده است که عناصر Newsom طرح را به فرماندار برخی بی سابقه ای قدرت های جدید.

"در تعدادی از مناطق در سراسر بودجه فرماندار باعث می شود طرح های پیشنهادی است که نگرانی جدی در مورد قوه مقننه نقش در آینده تصمیمات" قانونی تحلیلگر گابریل Petek نوشت: این هفته است. "ما مصرانه از قوه مقننه به حسد محافظت از آن در قانون اساسی نقش و اقتدار است."

چگونه است که کسری بودجه و چه بد خواهد شد و رکود اقتصادی بود ؟ وجود اختلاف نظر در مورد مقیاس پیش بینی کسری بودجه: Newsom را پایه خود را برای $54 میلیارد دلار برآورد بودجه طرح پیشنهاد شده است که او در ماه ژانویه از جمله میلیاردها دلار در هزینه های جدید; قانونی تحلیلگر پیش بینی قابل کنترل تر اگر هنوز هم شدید کمبود جایی بین 18 میلیارد دلار و 31 میلیارد دلار میخ زدن آن را به زمان واقعی صرف نیست فرماندار شروع از سال گزاره.

$18-31 میلیارد دلار برآورد محدوده استوار بر دو سناریو های مختلف برای کالیفرنیا بازیابی, یک نسبتا سریع دوباره بجای اول برگشتن و دیگر بیشتر خیره رکود اقتصادی; فرماندار پروجکشن بر بدتر-اگر نه worst-case scenario پایدار درآمد مالیاتی ضرر و زیان است.

آنچه در مورد مالیات های جدید ؟ Newsom طرح تنها شامل یک متوسط درآمد جانبی افزایش — تعلیق $4.4 میلیارد دلار از کسب و کار فعلی معافیت های مالیاتی.

به عنوان بودجه جلسات شروع به نگاه برای طرفداران برای کارمندان, معلمان و رفاه اجتماعی, گروه, شاید به عنوان به خوبی به عنوان چپ-لیبرال دموکرات نشان می دهد مالیات بیشتر به آدرس این مشکل آموزش و پرورش و گروه های کارگری در حال حاضر واجد شرایط یک انتخابات نوامبر و اندازه گیری لقب "مدارس و جوامع اولین ابتکار" به جمع آوری 12 میلیارد دلار سالانه از شرکت ها با اصلاح کالیفرنیا یاد گزاره 13 و از آن خواهد شد به لحاظ سیاسی آموزنده برای دیدن چقدر حمایت coalesces میان دل تنگی از رکود است.

چه خواهد شد, مدارس انجام دهید ؟ رهبران بیش از 1000 مدرسه در مناطق در حال مبارزه با گیج کننده سوال در مورد اینکه آیا زمانی و چگونه به بازگشایی مدارس در پاییز; در مواجهه با بودجه خود را مهلت مدارس در مقابله با عظیم قطعیت هر دو در مورد این دوره از ویروس و در مورد نحوه پرداخت فوق العاده و هزینه های اضافی برای کارکنان حفاظت فردی, تجهیزات تست تشخیصی از راه دور-آموزش تجهیزات و خدمات و مواد ضد عفونی کننده کلاس های درس برای استارت — که ممکن است لازم باشد برای بازگشایی شده است.

Newsom بودجه مشخص می کند هیچ بودجه جدید برای چنین هزینه; وجود ندارد و بیشتر فدرال امداد آن را نیز کاهش می دهد زمان صرف برای مدارس از طریق گزاره 98 نقطه عطفی 1988 ابتکار است که تنظیم پشتیبانی از مدارس به کلی درآمد دولت است.

"در سراسر کشور مدارس دولتی وظیفه هستند با چالش دلهره آور از انجام خیلی بیشتر با کمتر آموزش و حمایت از دانش آموزان در راه کاملا جدید در حالی که حفاظت از سلامت کل جامعه مدرسه گفت:" لورا Capps رئیس جمهور از سانتا باربارا Unified School District هیئت مدیره.

کاهش خواهد سقوط به شدت در اکثر مناطق کالیفرنیا که بودجه دولت به طور مستقیم تحت کنترل محلی بودجه فرمول; به اصطلاح "کمک های اولیه" مناطق از جمله سانتا باربارا متحد کارپینتریا متحد, بهار سرد ابتدایی, Goleta, اتحادیه, امید ابتدایی و منتکیتو اتحادیه اروپا تامین می شود در درجه اول توسط محلی مالیات بر املاک و خواهد بود آمار کمتر سخت حداقل در کوتاه مدت.

"خوشبختانه چون ما بودجه سطوح تعیین مالیات بر املاک و Santa Barbara, مدارس دولتی به عنوان نهفته دولت کاهش" Capps گفت: "اگر چه از لحاظ مالی رویکرد محافظه کارانه را در خدمت ما هست که ما حرکت از این ناشناخته بود ،

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن