"آرامش در میان طوفان": به خاطر سپردن جان Kasser میراث تاثیر بر Cal دو و میدانی

منmagine حمل و نقل بازگشت به سال 1983 و تماشای فی Slama Jama خانمها بالغ دانشگاه هوستون مشهور بسکتبال مردان تی

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

منmagine حمل و نقل بازگشت به سال 1983 و تماشای فی Slama Jama خانمها بالغ دانشگاه هوستون مشهور بسکتبال مردان تیم خود را از 26 بازی برنده خط خط جامعی در NCAA نهایی توسط غوطه دادن از ایالتی کارولینای شمالی به جلو لورنزو چارلز که تصمیم غیر منتظره 54-52 پیروزی برای Wolfpack.

تعلیق در ورزشگاه شده اند باید قابل لمس با طرفداران جیغ, به سلامتی, هوستون, مربی مرد لوییس نگه داشتن نفس خود را و آینده Hall of Famers کلاید درکسلر و Hakeem Olajuwon, مشاهده در ترس به عنوان تیم خود را به طور ناگهانی سرنگون از آن شماره 1 رتبه بندی.

در میان همه هرج و مرج بود هوستون ورزشی مدیر جان Kasser نشسته در می ایستد و آرام و رواقی با محفوظ و متعلق به یک بیان در چهره اش.

"به عنوان یک مدیر ورزشی او هرگز واکنش نشان داد و در طول یک بازی. او هرگز نشان داد هر گونه احساسات است. او نمی خواهد تشویق او نمی خواهد دست او می خواهم فقط به نشستن و تماشای بازی گفت:" کارول Kasser همسر مرحوم جان Kasser. "او نمی اظهار نظر در مورد آن چرا که او احساس مردم به تماشای او بود و آن را بهترین برای نفوذ در هر صورت آنچه که قرار بود در دادگاه است."

به عنوان کال مدیر ورزشی از سال 1993 تا سال 2000 Kasser بود و آگاهانه از وزن خود را از نفوذ در دیگران است. او 30 آوریل در سن 82 اما صرف تمام عمر خود را در رقابت و کار در کالج دو و میدانی بود و دائما به فکر کردن در مورد چگونه به منظور بهبود برنامه او مشغول به کار بود.

Kasser حرفه ای طولانی در ورزش آغاز شده و با زمان خود را صرف بازی بسکتبال و بیس بال برای دانشگاه. پس از فارغ التحصیلی او یک معلم دبیرستان و مربی بسکتبال.

او در زمان یک میان پرده کوتاه از کار کردن در ورزش به فروش شورلت و اتومبیل مانند پدرش قبل از او و honed مهارت های بازاریابی که در خدمت او به خوبی خود را در آینده ورزشی کارگردانی حرفه ای است.

"جان یک فروشنده به دنیا آمد. اگر او چیزی را دوست داشت اگر او پرشور در مورد چیزی که او از آن فروخته شده" کارول Kasser گفت.

معرفی خود را به ورزشی کارگردانی آغاز کرد و در سال 1977 زمانی که او را استخدام کرد تا به عنوان دستیار مدیر ورزشی at UC Irvine. از وجود او در چهار دانشگاه خود را به پایان کشش ورزشی کارگردانی با UC برکلی.

"و او را در فرآیند شناخت از دو و میدانی خود را در مهارت های سازمانی خود را با خلاقیت کار را (ورزشی کارگردانی) یک شغل مناسب برای او" کارول Kasser گفت.

Kasser تنها در کال از سال 1993 تا 2004 اما او تا به حال به مراتب بیشتر از تاثیر ماندگار از 11 سال به ارزش. او استخدام 14 سر مربیان از جمله استیو Mariucci که در ادامه به مربی San Francisco 49ers و بن براون که برنده Pac-10 مربی سال جایزه در حالی که با خرس.

رابرت Driscoll این مدیر ورزشی در پراویدنس, کالج, قبلا در کال برای بیش از 14 سال در ورزشی دولت. او به وضوح به یاد می آورد که او و Kasser متقاعد Mariucci که کارفرمایی مربی برای Green Bay Packers در آن زمان برای بازگشت به دانشگاه برکلی که در آن او تا به حال به عنوان گیرنده های مربی و توهین آمیز هماهنگ سال های قبل به عنوان سر مربی.

"ما تا به حال یک رابطه با یک اهدا کننده که ما اجازه استفاده از هواپیما خود را و ما پرواز را به خلیج سبز در وسط شب. آن را همراه با بارش برف بود و ما نمی فکر می کنم ما می خواهم که قادر به سرزمین" دریسکول گفت. "جان و من نشسته بودند تا در خلبانان شرکت نقطه و من خراب عصبی تفکر ما نمی خواهید به آن را. در همین حال جان تا به حال تمام اعتماد به نفس در جهان فکر آن بود که هیچ معامله بزرگ است."

هواپیما را از زمین و Kasser و Driscoll قادر به متقاعد کردن Mariucci به بازگشت به کال. Driscoll به یاد Kasser به عنوان "آرامش در میان طوفان" در آن و بسیاری دیگر از بی مناسبت.

در کنار برخی از چشمگیر, استخدام, Kasser fundraised بیش از 100 میلیون دلار برای کال برنامه های ورزشی و نظارت نوسازی هارمون ورزشگاه را به آنچه در حال حاضر بسیار بزرگتر هاس غرفه.

"این سال نوری از آنچه در آن بود در روز" گفت: Chris داوسون سابق, همکار مدیر ورزشی به صورت کال و بازنشسته Pac-12 کمیسر.

جمع آوری کمک های مردمی و سازماندهی شدند و برخی از چیزهایی که Kasser را بهترین و نوسازی غرفه هاس یه پروژه که مورد نیاز هر دو از کسانی که مهارت های خود را. ارتباط خود را با خانواده هاس — والتر هاس جونیور اهدا 11 میلیون دلار برای این پروژه — و حرکت کال مردان تیم بسکتبال در آن زمان نیز بسیار مهم به شکستن زمین در مرمت.

در حالی که Kasser بود در کال, سرود Kasser کار کرده و از مدرسه به عنوان یک نویسنده برای توسعه ، او به یاد می آورد چگونه به او شوهر و تعهد به کار به معنای کار او هرگز واقعا بیش از حتی زمانی که او در سمت چپ در پایان یک روز طولانی است.

"من می خواهم به کار و تغییر لباس از آنجا که من می دانستم که من مجبور به انجام کاری داشتن با دو و میدانی پس از آن هم یک بازی و یا یک رویداد یا چیزی" کارول Kasser گفت. "من گاهی اوقات مجبور به ترک در وسط روز است, اما بیشتر از زمان پس از کار. یک سال جان و من شمارش و ما بیش از 200 حوادث در یک سال — بالا بردن پول فروش این برنامه است."

Fundraising و استخدام, کنار, مسلما یکی از قابل توجه ترین چیز Kasser بود در حالی که در کال شد نظارت علاوه بر این از سه ورزش زنان تیم های ورزشی بخش: زنان, گلف, women's lacrosse و زنان آب چوگان.

"جان بود قطعا یک مدافع برای زنان در ورزش" داوسون گفت. "من فکر می کنم آن را از این واقعیت است که او تا به حال دو دختر و او فوق العاده بود و من فکر می کنم نفوذ خود را کمک کرد."

Kasser را دختران کارن Kasser و شارون Kasser Stephens بودند و هر دو پرشور در مورد ورزش مانند پدر خود. Kasser Stephens بود همه-آمریکا, والیبال, بازیکن در دانشگاه آرام اما مرگ از سرطان در سال 2012.

"آنها او را به نام زنان مدیر ورزشی. او بسیار کوک کردن به ورزش زنان. او همچنین احساس می کرد که عادلانه و درست به انجام" کارول Kasser گفت.

Kasser به این نتیجه رسیدند خود را پربار حرفه ای کار برای Pac-10 به عنوان رئیس کمیته توسعه مردان و زنان در مسابقات بسکتبال و همچنین در خدمت به عنوان مدیر اجرایی Pac-10 خواص.

To Kasser بودن یک مدیر ورزشی بود که همیشه بیش از یک 9-به-5 — آن شور و شوق خود را و منبع اتصال به جامعه خود. او یک ورزشکار که هرگز متوقف درگیر بودن در کالج دو و میدانی پرورش رشد و موفقیت آمیز محیط کار در همه جا او رفت.

او اختصاص داده شده به برابری و عدالت در زنان و مردان ورزشی به طور یکسان و او با استفاده از استعداد طبیعی خود را برای فروش به جمع آوری مالی صدها میلیون دلار از بیش خود را حرفه ای طولانی.

اما مهمتر از همه عشق خود را از ورزش چیزی بود که او با خانواده اش. از تجزیه و تحلیل بازی های بسکتبال با دو دختر خود را به حمایت از او جوانتر دختر دانشگاهی, والیبال حرفه ای, ورزش آورده خانواده نزدیک و گسترش افق خود.

Kasser حرفه ای او او و همسرش را در سراسر جهان است. آنها سفر برای بازی دور رفت در سفرهای مکرر با دانش آموختگان اهدا کنندگان به جمع آوری پول و حتی بازدید ژاپن دو بار در طول زمان خود را به عنوان هوستون مدیر ورزشی.

کارول Kasser views او با شوهرش به عنوان یک ماجراجویی بزرگ است که قطعا نمی خواهد که بدون دخالت خود را در ورزش دانشگاهی.

"جان و من ازدواج کرده بودند برای تقریبا 60 سال با هم بوده است برای طولانی تر از آن است. آن را باور نکردنی زندگی است. ما قادر به انجام بسیاری از چیزهای جالب دیدار با بسیاری از مردم فوق العاده," کارول Kasser گفت. پس از یک مکث او افزود: "این فوق العاده شگفت انگیز زندگی است."

در کلمات Driscoll, Kasser "بود فرد مناسب در زمان مناسب برای Cal." و وقت خود را در کال ساخته شده تفاوت پایدار — Kasser ادامه داد: برای شکل دادن به جهان از کالج های ورزشی خود را در سراسر تمام حرفه ای و کال برنامه های ورزشی بهتر است به دلیل آن است.

میا هورن است معاون ورزشی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب