Caltrans Clears Fire Hazards Along Hwy. 101 Near Site of Homeless-Camp Fires

خدمه Caltrans حذف 10 رول کردن سطل 'ارزش از روی گیاه ، باقی مانده ، و زباله از بوته در امتداد بزرگراه 101 بین

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

خدمه Caltrans حذف 10 رول کردن سطل 'ارزش از روی گیاه ، باقی مانده ، و زباله از بوته در امتداد بزرگراه 101 بین جاده لس کارنروس و Fairview خیابان در Goleta در طول دو هفته ، هرس درختان به خدمه ایمنی عمومی دسترسی بهتر در صورت اضطراری. دو آتش سوزی در امتداد امتداد اردوگاه های بی خانمان در ماه ژوئیه شکسته شده بود، و شعله های آتش را به داخل پوشش درخت می فرستاد و در طول خطوط بزرگراه، گلدوزی می کرد.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


تعداد بی خانمان ها که بین بزرگراه ۱۰۱ غرش می کردند و پیست قطار از زمان همه گیر شدن بیشتر شده است، چرا که هزاران نفر در سانتا باربارا کانتی از کار انداختند و پناهگاه های زیادی مجبور بودند تخت های خود را کاهش داده تا فاصله اجتماعی را حفظ کنند. پاکسازی به جای از بین بردن اردوگاه ها در رعایت مراکز کنترل بیماری و راهنمایی پیشگیری از به جای ساکنان در طول COVID-19 همه گیر انجام شد. خرید متل در Goleta شده است در سایت های مسکن شهرستان برای تامین مسکن برای افراد بی خانمان. اگر موفق باشد، این کار باعث می شود که ۶۵ مکان برای زندگی کردن به وجود آمده باشد، اما روند آن هنوز ادامه دارد.

حذف 60 تن زیر قلم مو باعث کاهش سوخت بالقوه در طول بزرگراه شد، و کیسه های زباله به ساکنان اردوگاه ارائه شد. اونا رو از روي جاده نگه ميدارن و کالترنس قول داد که هفته اي اونا رو بگيره پروژه همکاری بین کالترانس، گشت بزرگراه کالیفرنیا، دفتر کلانتر شهرستان سانتا باربارا، کانتی آتش، ماربورگ، و سپاه حفاظت از کالیفرنیا بود.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن