کامیل Cimini Fruin 30 سال پر از غرور و عشق در "ایندی'

آن را واقعا سخت به اعتقاد من صرف بیش از نیمی از زندگی من کار به عنوان یک مجری تبلیغات در سانتا باربارا مستقل.

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

آن را واقعا سخت به اعتقاد من صرف بیش از نیمی از زندگی من کار به عنوان یک مجری تبلیغات در سانتا باربارا مستقل. در این ماه جشن من سالگرد 30 سال!

من 21 ساله و طلاق گرفته مادر تنها زندگی در سانتا مونیکا کار به عنوان یک پیشخدمت زن در هنجارهای زمانی که من تصمیم به گرفتن ترسناک جهش و حرکت به سانتا باربارا. من خوش شانس بود به حمایت از پدربزرگ و مادربزرگ من در کارپینتریا و عمه و عمو زندگی در سانتا باربارا. من حتی خوشبخت وقتی که دختر من و من در خانه باور نکردنی در نوار ساحلی رانندگی با یک هم اتاقی و ما شروع به زندگی می کنند سانتا باربارا رویا.

من به سرعت یک کار خرید و فروش برای شرکت های محلی است که تولید حک ورزشی و در نهایت قادر به حرکت بیش از به فروش تبلیغات رادیو. در آنجا بود که من با عشق زندگی من, Gary Fruin که بسیاری از شما می دانید به عنوان مرد در K-Lite صبح درایو نشان می دهد.

در سال 1990 من پیوست مستقل تیم فروش یک شغل است که تبدیل به یک فوق العاده حرفه ای پاداش. اول من ایندی مربی و برادر از مادر لاسلو Hodosy بود در میان بسیاری از دوستان بزرگ من شده اند خوشا به دانستن و عشق در طول این سال است.

من همیشه احساس کرده ام که من کار را برای مشتریان من تا آنجا که من برای مستقل. من برای پیدا کردن شادی بزرگ در کمک به آنها در رسیدن به موفقیت از طریق کانال های بازاریابی. من خیلی افتخار می کنم به کار با برجسته تئاتر و رستوران ها و سازمان های غیر انتفاعی و موسسات آموزش از جمله SBCC و UCSB. همه آنها کمک به سانتا باربارا در این جامعه شگفت انگیز آن است. من صادقانه می توان گفت که احساس می کند هیچ چیز بهتر از شنیدن در مورد نتایج مثبت مشتریان دستیابی از طریق خود مستقل تبلیغات.

به عنوان شما را خوانده و در نامه دیگر از Indy کارکنان آن واقعا شگفت انگیز تیم به تولید با کیفیت هفتگی کاغذ همراه با به روز رسانی روزانه در Independent.com. ما شده اند وجود دارد برای جامعه ما بیش از 35 سال و در حال حاضر ما بخواهید برای کمک به شما در طول این زمان بسیار دشوار. در هر راه که شما می توانید لطفا با پشتیبانی مستقل بنابراین ما می تواند همچنان به ارائه سانتا باربارا با درخشان پوشش اخبار هنر و سرگرمی است. با تشکر از شما برای ادامه حمایت خود را; ما نمی خواهد بود قادر به انجام آنچه که ما بدون شما!

کامیل Cimini Fruin
مجری تبلیغات


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن