پردیس مدیریت آماده برای چندین سقوط حالات

پردیس دولت در حال آماده سازی برای حالت های متعدد از سقوط بالقوه آموزش در نور از عدم قطعیت ناشی از COVID-19 گیر

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

پردیس دولت در حال آماده سازی برای حالت های متعدد از سقوط بالقوه آموزش در نور از عدم قطعیت ناشی از COVID-19 گیر با توجه به campuswide ایمیل فرستاده شده توسط دانشگاه برکلی صدراعظم کارول مسیح است.

با توجه به مسیح است پردیس در نظر گرفتن روند "گسترده" و "تعمیق" به عنوان پردیس استخدام اعضای بیشتر به تصمیم گیری که اولویت حفاظت از سلامت مردم است. او افزود که این دانشگاه را در تصمیم گیری های کلیدی در مورد پاییز, آموزش در اواسط ماه ژوئن.

در ایمیل مسیح مشخص بالقوه سه سناریو در حال برنامه ریزی برای: یک سناریو کامل آموزش از راه دور یک محدود و در عین حال در شخص ترم و یک ترم پاییز که در آن فعالیت می گرداند تا حد زیادی به حالت عادی در حالی که انطباق آن قادر و یا تمایلی به بازگشت به دانشگاه.

نه پردیس کمیته رهبری های مختلف پردیس دولت و رهبران تشکیل شده اند به برنامه ریزی برای جنبه های مختلف از سه حالات از جمله دو و میدانی مسکن و ناهار خوری و برنامه ریزی مالی.

"این در واقع یک چالش برانگیز و نامشخص زمان ما شده اند بسیار سپاسگزار برای تعهد خود را به عنوان به خوبی به عنوان شما صبر و انعطاف پذیری" مسیح گفت: در ایمیل. "چه چیزی باعث برکلی Berkeley است و نه فقط ما فیزیکی دانشگاه, تاریخ ما, و یا سنت های ما... بالاتر از همه چیز این است که جامعه ما است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن