می توانید سانتا باربارا در دستیابی به ایمنی لازم اقدامات گام به آغاز بازگشایی?

پنج شنبه, مه 13, مقامات منتخب از شهرستان دولت فدرال و سطح همکاری با محلی مقامات بهداشت و گروه های کسب و کار ب

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

پنج شنبه, مه 13, مقامات منتخب از شهرستان دولت فدرال و سطح همکاری با محلی مقامات بهداشت و گروه های کسب و کار به بحث در مورد پتانسیل گام به سوی دستیابی به معیار های است که اجازه می دهد سانتا باربارا برای ورود به فاز دوم از فرماندار گاوین Newsom طرح به شل ماندن در خانه ، کنگره Salud کربجل, دولت, سناتور, هانا-بث جکسون و Assemblywoman Monique Limon بودند پیوست SBC بهداشت عمومی مدیر ون فراموش Reynoso و سانتا باربارا کانتی مدیر عامل مونا Miyasato در میان دیگران به عنوان آنها در مورد نگرانی ها و تعیین نقشه راه برای گام های بعدی.

اگر یکی وجود دارد سازگار تم از این نشست این بود که در حالی که جامد پیشرفت Santa Barbara County است که به هیچ وجه از جنگل در عین حال که شهروندان باید مراقب باشند با وجود این قابل فهم خستگی است که می توانید در پس از تقریبا دو ماه از پناه-در-محل. "ما درک می کنیم که وجود دارد مقدار زیادی از استرس و اضطراب و نا امیدی. ما شده ایم برای جداسازی 56 روز و همه ما می خواهیم یک بازگشت به حالت عادی. اما این نمی تواند تلنگر از سوئیچ. ساکنان می توانید اعتماد است که این مراحل تدریجی خواهد بود و بر اساس علم" گفت: کنگره کربجل.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


گفتگو در اطراف محور به تدریج بازگشایی برخی از کسب و کار در صورتی که شهرستان دستیابی به برخی, تست, تماس, ردیابی و ظرفیت بیمارستان محک. "در فاز دوم ما می شود ساخت بزرگ انتقال از ضروری کسب و کار کم ریسک کسب و کار باز گفت:" بروس Stenslie رئیس جمهور از توسعه اقتصادی مشترک.

مقامات از هر دو سانتا باربارا و Ventura County تمجید بیشتر تعاونی طبیعت از کسب و کارهای محلی و ساکنان و کار سخت توسط مقامات شهرستان برای گسترش منابع لازم است. مقامات شهرستان در جشن افتتاح سه جامعه مراکز تست در سانتا ماریا لامپوک و سانتا باربارا. در روز جمعه 15 مه در مکمل راهنمای فرماندار Newsom را معیار که آماده شده بود توسط سانتا باربارا مقامات و صاحبان کسب و کار منتشر شد. شناخته شده افزایش, راهنمای آن ذکر شده در راه است که کسب و کارهای محلی می تواند آماده سازی برای بازگشایی با خیال راحت.

اما در سانتا باربارا وجود دارد معوق: به زندان فدرال در لامپوک دیده است هشدار دهنده شیوع COVID-19 که فراگیر از طریق این زندان و آن را تا ارائه سانتا باربارا شانس ملاقات با یک کلید مورد نیاز برای حرکت به مرحله دوم رفتن 14 روز بدون یک COVID مربوط به مرگ و گزارش بیش از چهار فعال موارد یک روز "از صمیم قلب قابل دسترسی نیست" در سخنان رسمی در تماس است. تنها با نیمی از این تسهیلات شده آزمایش 912 زندانی و 25 کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19.

قانونگذاران در حال صحبت با مقامات دولتی اجازه می دهد تا سانتا باربارا به حرکت به جلو با فاز دوم, پس از زندان است که خارج از قدرت هر دو شهرستان و ایالت کالیفرنیا کج شهرستان اعداد و ماسک پیشرفت های قابل توجهی شده است. "ما در حال صحبت کردن با فرماندار پس از نه ایالت کالیفرنیا و قطعا در این شهرستان باید کنترل بیش از آنچه که در این زندان گفت:" سناتور جکسون.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب