می توانید سانتا باربارا اقتصاد بود پشت در با خیال راحت ؟

آن است بی خطر است ؟ در ابتدا من تحت تاثیر قرار گرفته بود. در حال حاضر من مطمئن نیستم. در هر صورت من هنوز هم تع

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

آن است بی خطر است ؟ در ابتدا من تحت تاثیر قرار گرفته بود. در حال حاضر من مطمئن نیستم. در هر صورت من هنوز هم تعجب که کدام یک از 350 ذینفعان که صرف هفته گذشته زوم 27 بار بود که متوجه سوراخ کردن ناحیه تناسلی بود نگرانی در هنگام تهیه برنامه ای را به سانتا باربارا اقتصاد را از مرده. در عین حال وجود آن را در صفحه 58 از 80 صفحه گزارش لقب "افزایش Guide" در غیر این صورت شناخته شده به عنوان "مکمل های محلی به فرماندار مقاومتی نقشه راه." من همیشه به شما بگویم که چقدر من متنفرم از کلمه "انعطاف"?

من انجام دهد.

چه کسی می دانست سوراخ کردن ناحیه تناسلی بزرگ بود به اندازه کافی پتانسیل بردار به حکم خاص خود را دارد ذکر است? هنوز آن وجود دارد — بخش F در بخش 5: "منع روش است که عبارتند از خالکوبی و یا سوراخ کردن اندام تناسلی و یا سایر تنفسی آناتومی مانند لب ها و بینی تا پناهگاه در خانه منظور اصلاح و جایگزین شده و یا برداشته." این مصرانه خواست تصاویر عصبانی زنده-رایگان-و-مرگ تناسلی piercers طوفان تالار شهر پوشیدن چیزی جز خود را سوراخ — رنگ قرمز و سفید و آبی برای این مناسبت, البته — با AK-47s بسته به خود را درخشان پشت.

که حداقل متفاوت خواهد بود.

گنجاندن چنین سوراخ تا به حال مورد نظر پنهان اثر است. این اطمینان من است که این افراد — هر کس جهنم آنها — باید بدانید آنچه که آنها در مورد صحبت شد اگر آنها بدست می خواهم به چنین ویژگی. و توسط صفحه 58 من با داشتن برخی از شک و تردید. این گزارش همه چیز در مورد بازگشایی اقتصاد در حالی که در حال آماده و هوشیار و آماده به "شیر ترمز" ما باید یک بومرنگ تجدید حیات COVID موارد است. پس از همه, در طول سال 1918 اسپانیایی آنفولانزای همه گیر که به کشته شدن 50-100 میلیون نفر در سراسر جهان آن را دوم و سوم امواج که بیشترین آسیب را. ایالت اعداد نیست ، اما آنها در حال رفتن به پایین یا نه. آخرین نگاه من L. A. شهرستان شد و هنوز هم سیگار کشیدن و ما انعطاف پذیری برنامه ریزی متکی بر تزریق دلار توریستی آورده معلق روز از L. A.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


شاید من خورده بیش از حد ترس بیش از دو ماه گذشته اما اطناب در افزایش جزئیات دقیقا چگونه و هنگامی که ما ضربه بزنید کسانی که ترمز احساس squishier از نمد خیس کاغذ توالت. وجود دارد راه بیش از حد بسیاری از توصیه ها و پیشنهادات خود را برای من سطح راحتی و تقریبا به اندازه کافی سیاه-و-سفید خط در شن و ماسه آماری آستانه برای زمانی که ما جلو پاره کردن طناب. این ایده از بسیاری از مقامات دولتی به نمایندگی حتی بیشتر سازمان های دولتی هش کردن آن همه در لحظه عجیبی نیست اطمینان.

در واقع شاید هیچ چیز نمی تواند.

اما در این زمینه من در زمان زودگذر راحتی دانستن افزایش گزارش "انعطاف پذیری" — تهیه شده با کمک از یک گروه به نام Reach — تا به حال بررسی این موضوع را به آخرین آن موهای ناحیه تناسلی. در سمت تلنگر — در بخش 4 — آن اختصاص داده شده قابل توجه جوهر به زمانی که کلیسا می تواند بازگشایی شده است. زوم کردن برای خداوند است خوب و شیک پوش, گمان می کنم, اما آن را نمی تواند جای انتقال معنوی موجو بهتر شناخته شده به عنوان استحاله. به عبارت دیگر هیچ بدن و خون هیچ ویفر و شراب. و این که بعد از همه, این است خط پانچ از همه چیز است.

شاید که واقعا بهترین ما — امید و دعا و نماز.

واقعیت این است که بابا Barbarans انجام داده اند واقعا عالی کار در این است. با قطع ماست بینی به رغم چهره ما ما موفق به محافظت از بیمارستان های ما از تاخت و تاز کردن. وقتی که می آید به انعطاف پذیری و یا مالش در برابر چیزهایی که در برابر ما باید resiliate — ما تبدیل به پیر جوانب مثبت. ما لوازم جانبی انتخاب شده را با صدای بلند رنگی چسبنده بند که نشان دهنده ناخواسته مثبت 805 نگرش در عین حال یکی دیگر از روح خرد کردن فاجعه است. خشکسالی و آتش سوزی, انفجار, قایق, تیرباران های دسته جمعی ما انجام داده ایم 'em all. وقتی که می آید به جمعی اردک و پوشش و توده آتش دریل ما کارشناسان. این هفته, اتفاقی, علائم پنجمین سالگرد late, great Plains همه آمریکایی خط لوله فوران چاه نفت — که در آن از 140 ، 000 گالن پشت سر هم سست و چسبانده شده تا اقیانوس به دلیل پایدار شرکت غفلت است. در نگاه به گذشته است که فاجعه در حال حاضر به نظر می رسد تقریبا زیبا و غریب است.

هنوز هم برخی از اعداد چوب در craw. در زمانی که شما خواندن این, ایالات متحده را از دست داده اند — چگونه است که برای یک شل تعبیری — در مورد 94,000 مردم به COVID. مطمئن شوید که بسیاری از آنها را و یا اضافه وزن دارند یا به بیماری های زمینه ای. شاید — به عنوان زندگی می کنند رایگان و مرگ جمعیت را دوست دارد به می گویند — آن زمان برای آنها را به رفتن. اما این تعداد نیز اتفاق می افتد به جمعیت سانتا باربارا منهای گردشگران و خارج از شهر از کارگران که رفت و آمد در اینجا. به اطراف نگاه کنید و تصور کنید که هر کس شما دیدن مرده بودن. فراموش نکنید که برای نگاه در آینه چون شما رفته بیش از حد است. که چه 94,000 به نظر می رسد.

واقعی واقعیت است که وجود دارد برخی از جن است که فقط می تواند کهنه در بطری. هنگامی که از 450.000 groundhogs — جمعیت شهرستان سانتا باربارا — دیدن سایه خود را به هیچ وجه هر بهداشت عمومی افسران در حال رفتن به گول زدن آنها را به سوراخ. به عنوان اورژانس عجایب-از برنامه ریزان می دانم که وجود دارد تنها بسیاری از گزش از اپل بود.

دلیل خوبی وجود دارد که شهرستان سرپرست گرگ هارت مطالعات کلانتر لایحه قهوه ای خیلی مشتاقانه در طول کنفرانس مطبوعاتی مشترک با هم در COVID. قهوه ای به نام عکس مورد تخلیه در طول توماس آتش هنوز هم یکی از بدترین دولت تاریخ است. آن کاهش یافت و به قهوه ای می گویند زمانی که مردم تا به حال به ترک خانه های خود و از آن کاهش یافت و به او می گویند زمانی که آنها می تواند بازگشت. تاریخ خواهد بود دوم حدس زدن قهوه ای برای همیشه — و دلیل خوب — اما وجود دارد هیچ چگونه به راهنما برای برخی از چیزهایی. در 19 دسامبر 2017, قهوه ای به پایان رسید Montecito تخلیه اجباری و افراد مجاز به بازگشت به خانه فقط در زمان برای کریسمس. دو هفته بعد قهوه ای و بی حد و حصر دیگر عکس های بزرگ — خواست و دستور داد در عین حال یکی دیگر از تخلیه پیش بینی عظیم باقی مانده در جریان است. برخی از مردم را بدست اگر هشدارهای شده بود روشن تر است. برخی از مردم به سادگی حاضر به تکان دادن آنها به حال تخلیه خستگی. ما می دانیم که چگونه است که فیلم به پایان رسید: 23 مرده است.

انعطاف پذیری است. من واقعا متنفرم از این کلمه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن