'قناری در معدن زغال سنگ': برکلی اعتراض ساکنان برای مسکن مقرون به صرفه

حدود 25 نفر جمع شده بودند برگزار شد علائم و صحبت خارج 1921 Walnut St. روز جمعه به عنوان بخشی از اعتراض در مخال

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

حدود 25 نفر جمع شده بودند برگزار شد علائم و صحبت خارج 1921 Walnut St. روز جمعه به عنوان بخشی از اعتراض در مخالفت با UC برکلی طرح توجیهی خرید و اجاره کنترل ساختمان آپارتمان.

UC برکلی است که در فرآیند خرید ساختمان در سال 1921 گردو سنت جدید برای ساخت مسکن دانشجویی در سمت غرب از دانشگاه. مستاجران با این حال گفت: این ساختمان شامل اجاره-کنترل آپارتمان و نگران کاهش در دسترس اجاره-کنترل سهام مسکن در شهر و همچنین به عنوان آواره در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

UC برکلی سخنگوی Kyle گیبسون قبلا گفت: روزانه کالیفرنیا است که دانشگاه تنها در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای خرید ساختمان و ساکنان می توانید انتظار برای باقی می ماند در ساختمان برای چند ماه.

"من در اینجا زندگی می کردند از سال 1989" گفت: Davone ریدیک یک مستاجر در سال 1921 گردو سنت "این آپارتمان واقعا به معنای زیادی به من چرا که من در اینجا و من یک مقدار زیادی از تاریخ در اینجا. واقعا احساساتی و شنوایی است که این ساختمان خواهد بود پاره کردن واقعا به من صدمه دیده است."

با توجه به بلند مدت مستاجر ناتالی Logusch ساختمان مظهر 111 سال از برکلی تاریخ است. او افزود که جامعه در ساختمان و تاریخچه آن بازی کرده اند یک تعریف نقش که او است.

Andrea Henson یک کارمند قانون در اخراج مرکز دفاع گفت: او فکر می کند در حال حاضر است به خصوص مهم زمان به ایستادن برای مستاجر حقوق به عنوان یک ملی وجود دارد همه گیر یک "بحران مسکن" و یک وضعیت اضطراری اعلام شده توسط هر دو شهرستان و دولت است.

"ما باید تقاضا است که این گروه از افراد — رجنت که قرار بود عمومی افسران — پیگیری سفارشات ما فرماندار" هنسون گفت: در طول این اعتراض. "بودن یک افسر معنی در این کشور حداقل که ما گوش دادن به مردم است که ما محافظت از کسانی که ما شده ایم در جای خود قرار داده به خدمت می کنند."

یکی دیگر از مستاجر پل والاس گفت: خرید و تخریب ساختمان مجموعه ای می تواند یک سنت خطرناک. او افزود که در برکلی اگر یک توسعه دهنده می خواهد به بازسازی در یک ملک که شامل اجاره-دستگاه کنترل آنها را به جای هر واحد با واحد قابل مقایسه با اندازه و اجاره. سیستم UC اما از این شرط معاف.

با توجه به Logusch های 1921 گردو سنت ساختمان "قناری در معدن زغال سنگ." او افزود که اگر دانشگاه برکلی است قادر به خرید ساختمان بدون جایگزین اجاره-کنترل ساختمان انبار بدین معنی است که این دانشگاه می تواند انجام دهد همان چیزی که در دیگر شهرستانها که در آن دانشگاه.

"از نقطه نظر ما و از نظر ما لگد از خانه ما. از بزرگتر از ديدگاه شهرستان خواهد شد از دست دادن کنترل اجاره مسکن, سهام" والاس گفت. "آن پیامدهای بیشتر در سراسر کشور به دلیل این است که تنها هشت واحد اما اگر آنها را به انجام همان چیزی که در 100 یا 200-واحد پیچیده می خواهد از دست دادن همه که سهام مسکن."

مستاجران در حال حاضر حمایت از شهردار جسی Arreguín و شهرستان Councilmember کیت هریسون و همچنین به عنوان محلی مستاجر و سازمان مسکن. به گفته J. T. Harechmak یک دستیار مقننه برای هریسون شورای شهر پیش نویس یک قطعنامه درخواست UC برکلی به حفظ اموال و اجاره محلی کنترل وضعیت مستاجران آن.

Stefan Elgstrand سخنگوی Arreguín گفت: شهردار متعهد به مسکن مقرون به صرفه در برکلی و این کار را از طریق سه "P": تولید, حفاظت و نگهداری.

"وقتی که می آید به صورت 1921 گردو خیابان دانشگاه است پس یکی از P: تولید. اما انجام این کار در هزینه دو نفر دیگر P: حفظ و حفاظت از" Elgstrand گفت: در طول این اعتراض. "ما به سادگی قبول نمی کند که."

در یک بیانیه خواندن در اعتراض ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور Derek Imai گفت که او فکر می کند آن را برای دانش آموزان مهم است به رسمیت شناختن تاثیر آنها بر موجود جامعه مسکونی در برکلی است. او افزود که در سال 1921 گردو سنت است "به همان اندازه بخشی از برکلی جامعه به عنوان دانشگاه برکلی است."

Logusch تکرار این و گفت که او فکر می کند آن را بسیار "سرد" به دانشگاه برکلی دانش آموزان به عنوان همسایه.

"محله ما در حال تغییر است و ما از طریق زندگی می کردند که. ما OK با مسکن های جدید و پیشرفت های جدید اما نه در هزینه مقرون به صرفه مسکن" Logusch گفت: در طول این اعتراض. "ما می خواهیم برکلی به یک محل که در آن هر کس می تواند زندگی می کنند نه فقط افرادی که در این ساختمان های جدید است."

ماریا جوان است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maria_myoung.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن