سرمایه داری نیست شکسته, شرکت های بزرگ انگیزه

شرکت افسران متهم هستند با یک وظیفه امانتی از وفاداری به شرکت و سهامداران آن است. برای تحقق این وظیفه افسران با

توسط NEWSWORLDS در 28 تیر 1399

شرکت افسران متهم هستند با یک وظیفه امانتی از وفاداری به شرکت و سهامداران آن است. برای تحقق این وظیفه افسران باید محل کسب و کار و منافع بالای اجتماعی می خواهد و نیاز دارد. پس از آن به عنوان جای شگفتی نیست که این وظیفه استفاده شده است به عنوان بهانه ای برای توجیه انواع و اقسام مشکوک کوته و کاملا ناقص اقدامات است.

آنچه را در جهت منافع کسب و کار تقریبا همیشه نیست به نفع جامعه و به ویژه آسیب پذیر جوامع است که سرمایه کافی و ناکافی به معنی نفوذ شرکت های بزرگ تصمیم گیری است. عدم تطابق منافع بین کسب و کار و جامعه در حال آمدن به جلو در بخش فن آوری. مورد در نقطه است که Facebook را آشکار اولويت از درآمد تبلیغ بیش از جامعه علاقه لکه بینی و از بین بردن اطلاعات غلط.

به عنوان Facebook به آرامی می آید به حواس خود و تغییر سیاست های این شرکت ادعا کرده است این عمل به کاهش پلت فرم است تاثیر منفی بر انتخابات و گفتمان در کل. این است که تا حد زیادی فقط برای حقیقت: Tech غول مانند Facebook را اولویت بندی سود تا زمانی که آن را واقعی خود را مسئولیت قانونی برای انجام این کار. این دقیقا به همین دلیل ما مجبور به تغییر قواعد بازی و مردم را نه سود تمرکز شرکت های بزرگ فعالیت است.

خبر خوب این است که برخی از شرکت ها مجبور هستند خود را با تکنولوژی همکاران به دوباره حساب آنچه در واقع بهترین برای خط پایین خود را. به عنوان شرکت پس از شرکت می کشد تبلیغات از Facebook, مارک زوکربرگ و افسران همکار شده اند مجبور به انجام وظیفه امانتی با تغییر رفتار خود را در شیوه ای است که در خدمت جامعه ، مهمتر از همه این وظیفه نمی شد باعث نگرانی برای مردم بلکه به سادگی برای سود.

مدتها قبل از زمان بهداشت عمومی و بحران اقتصادی این رویکرد مشترک برای سازماندهی راه اندازی و ایجاد شرکت های بزرگ فرصت های سرمایه گذاری که به طور همزمان از نظر اخلاقی و از نظر مالی ورشکسته جامعه است. برای مثال Vale برزیل شرکت معدنی که گفته می شود نادیده گرفته و هشدار است که می تواند مانع یک سد سقوط که منجر به کشته شدن صدها نفر از مردم است. های مختلف مجموعه ای از مشوق ها (و مقررات مربوط) می تواند موجب این شرکت را بیشتر پیشگیرانه و فعال گام به ساحل تا سد و هشدارها معدن اپراتورهای. در عوض این شرکت و آن لابی موفق در پیشگیری از قوانین و مقررات است که باید در اعمال دقیق تر (و گران قیمت) تعمیر و نگهداری.

کسب و کار مردمی مانند Eric Ries دیدم که چگونه تمرکز در کوتاه مدت سود مجاز شرکت به چشم پوشی منفی خود را در دراز مدت اثرات در جامعه است. او شروع به بلند مدت بورس یا LTSE که زمانی که از آن باز می شود را لیست شرکت هایی که "توافق برای اتخاذ و انتشار یک سری از سیاست هایی است که سازگار با دراز مدت متمرکز بر اصول است." سیاست های طراحی شده برای ارائه به سرمایه گذاران با "بینش چگونه این شرکت به اجرا کسب و کار خود را برای مدت طولانی."

این LTSE مهم است زیرا آن را تغییر بسیار DNA از شرکت های ساخت در نظر گرفتن برای مدت طولانی بخشی از هر تصمیم گیری. این شرح است که شرکت در LTSE خواهد بود تشویق و موظف به فکر می کنم کمتر در مورد بعد چهارم و بیشتر در مورد دهه آینده در شرایط نه فقط سود خود را, اما همچنین در جامعه بزرگ است.

دیگران از جمله مردم خوب در پاتاگونیا تصمیم گرفتند برای تبدیل شدن سپاه — "کسب و کار است که با بالاترین استانداردهای تایید اجتماعی و زیست محیطی, عملکرد, عمومی شفافیت حقوقی و پاسخگویی به تعادل سود و هدف." در انجام این کار این شرکت ها اساسا تغییر وظایف افسران خود را.

افسران متعهد, در میان چیزهای دیگر به تغییر آنها به دنبال در جهان به انجام کسب و کار به عنوان اگر مردم و محل توجه و اشتیاق به کار در راه است که به ضرر هیچ یک و منافع همه است. در نتیجه این افسران دیگر فقط مدیون به خط پایین بلکه به جوامع در سراسر جهان و زمین خود را.

دره سیلیکون راه اندازی فرهنگ تداوم رویکرد سنتی به تشکیل شرکت که ارزش بازگشت سرمایه و دیگر از نظر مالی گرا معیارهای بالاتر از همه چیز. اسب شاخدار بعد از اسب شاخدار شده است با انگیزه به آن را تغییر دهید و محصول ماموریت و پرسنل به انجام آنچه در آن طول می کشد برای متقاعد کردن کسی که آن را تبدیل به یک بزرگ مالی علاوه بر نمونه کارها خود را.

اما این تکنولوژی افزوده نیز این شانس را به تبدیل شدن به زادگاه یک رویکرد جدید به شروع و در حال اجرا یک کسب و کار است. اگر چه سرمایه گذاران فرشته متعهد تنها به سرمایه گذاری در B سپاه? اگر چه شرکت های همراه شن و ماسه تپه جاده بسته درهای خود را به شرکت هایی که نمی پیوستن به LTSE? اگر چه رشد تنها استقبال راه اندازی است که تعهد به ایجاد تنوع سهام و ورود به آموزش اجباری بخشی از فرهنگ سازمانی?

اگر دره سیلیکون همچنان کانون راه اندازی آن می تواند منجر به راه در به روز رسانی یک رویکرد منسوخ شده به اداره شرکت است. تجلیل به همه شرکت هایی که مجبور Facebook برای تغییر آنچه که خوب است برای خط پایین خود را. اما اجازه دهید یک گام بیشتر و در واقع بازتعریف چه منظور ما از خط پایین: انجام کسب و کار است که خوب برای جامعه سیاره و نسل های آینده است.

این خط پایین را وادار خواهد کرد که شرکت های بزرگ به انجام بیش از ایجاد مسئولیت اجتماعی شرکت ها برنامه با ایجاد یک وظیفه به طور فعال به وزن و گزارش در مورد نحوه تصمیم گیری ها تأثیر طیف گسترده تری از ذینفعان بیش از یک افق زمانی طولانی تر.

کوین Frazier یک دانشجو در دانشگاه برکلی دانشکده حقوق و بنیانگذار هیچ کس از چپ نیست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب