صندلی ماشین زیرسری باز می شود برخی از درهای بسته دیگران در ساخت درب و کمتر باز'

درجه: 3.5/5.0 صندلی ماشین زیرسری شناخته شده است برای ماهیهای مرز بین lo-fi و کلاسیک, خبرگزاری مستقل با آن اوای

توسط NEWSWORLDS در 16 اردیبهشت 1399

درجه: 3.5/5.0

صندلی ماشین زیرسری شناخته شده است برای ماهیهای مرز بین lo-fi و کلاسیک, خبرگزاری مستقل با آن اوایل کار حتی ترکیب بیت ایمو emo. منتشر شده آوریل 1 ساخت درب و کمتر باز, گروه اولین رکورد از سال 2016 نشان می دهد صندلی ماشین زیرسری تلاش به ضامن با هویت خود به عنوان یک نیروگاه مستقل گروه است. در حالی که این گروه تلاش برای ترکیب غیر منتظره تر می تپد که ولگرد از آن در اوایل گیتار, سنگین, صدای خود, جدیدترین آلبوم این است که در نهایت یکی از انتخاب بزرگ بازدید و چند نتواند.

با شروع آهنگ "وزنه" آغاز می شود با یک دختر عجیب و غریب droning اما می سازد تا به گروه کلاسیک, تحریف, راک, صدا, با, fuzzy گیتار و خواننده. در راه این نماد چگونه گروه سبک از موسیقی در حال تغییر است با افزایش اختلاط synths و الکترونیکی ضربان اما قادر نیست به درستی فاصله خود را از گروه اصلی در درجه اول سنگ ترکیب. در حالی که بقیه این آهنگ به مناسب و معقول از آن ملودیک تر ضرب و شتم ساختار مقدمه به پیگیری نیست نشانه خوبی برای این گروه موسیقی و گذار.

بعد از چند آهنگ در ادامه به رخ کشیدن منحصر به فرد lo-fi ضربه, اما آنها به سادگی انجام نمی گرفتن جذابیت و یا اشتیاق indie در طبیعت صندلی ماشین زیرسری قبلی کار یک سبک است که محبوب بسیاری از طرفداران خود را دارد. این آهنگ فراموش از ویژگی های خواننده خواهد تولدو را متمایز خام صدای به خصوص در برجسته "نمی تواند سرد من پایین" یک آهنگ که یکی از موفق تر از تلاش برای وصله پینه کردن باند صدا با آمیختن آشنا خواننده با synth-pop عناصر.

"مهلت (خصمانه)" نشانه یک تغییر پشت به صندلی ماشین زیرسری آشنا صدا با تولیدو بازتاب و تعمق در شعر. "اوه وسوسه/ من می تواند بخشی از شما" او آواز می خواند که این آهنگ می سازد تا به کر. طیف وسیعی از صدای خواننده در آهنگ مسحور است — هنگامی که شنونده کاهش یافته است به یک ترنس با تولیدو نرم و تحویل او به طور ناگهانی میافزاید با یک فریاد. آن را یک راه موثر برای نگه داشتن چیزهای از تبدیل شدن بیش از حد یک توجه داشته باشید.

برخی از آهنگ ها هستند که سخت از دست ندهید, مانند قطعات "وزنه" و "سرود" یک کلام ترانه با تو بد تشکیل شده خرابی که به سادگی فراموش مسیر هیچ نعمت. در حالی که موسیقی آزمایش به معنی این نیست که باید مرزهای آن را هنوز هم باید تولید موسیقی لذت بخش و "سرود" دستگیر میشوند بیشتر از این مفهوم با هر بار گوش دادن.

اما این گروه باعث می شود تا برای شکست خورده EDM مخلوط مانند "سرود" با آهنگ هایی مانند "مارتین" و "زندگی ارزش از دست رفته" — شادی بخش گردیده و آهنگ ملودیک که بیرون کشیدن احساسات عمیق نوستالژی, sans بسیار electropop نفوذ است. پس از آن وجود دارد همچنین آهنگ های مانند "مهلت (متفکر)" که حمل غیر معمول الکترونیکی بیت هست.

ساخت یک درب کمتر باز به پایان می رسد ضعیف با "معروف" یک آهنگ که برای تلفن های موبایل بی ربط است و دیگری ناامید کننده تلاش برای رشد گروه تکیه بر استاندارد گیتار و درامز و باس. این آهنگ به نظر می رسد که بالقوه, اما این است که به سرعت از دست داد که ضربه باز کردن به anticlimactic ضعف و ریف. اگر این آهنگ تا به حال بیشتر از تولدو عاطفی خواننده قوی گیتار و یا به سادگی یک مطلب منسجم ضرب و شتم ساختار آن شده اند که موفق دیگر تکرار صندلی ماشین زیرسری جدید ازدواج از سودا indie rock and EDM.

ساخت یک درب کمتر باز است متوسط تلاش در خروج از گروه محبوب ترین نسخه از جمله 2016 را Teens انکار. اما این گروه به جای درستی بازسازی خود به نظر می رسد به خودی خود یک حس کاذب از یک واقعیت جدید در حالی که با تکیه به شدت در قدیمی خود را برای تلفن های موبایل به نگه داشتن آلبوم زنده است.

این آلبوم دارای یک ترکیب خوب از کلاسیک-گیتار رانده مستقل و حواس پرت جدید الکترونیکی برای تلفن های موبایل. اما آنچه باعث می شود ساخت یک درب کمتر باز است آرام می تپد و تولدو را blasé هنوز صدای شدید که واضح جنبه های صندلی ماشین زیرسری را ناب سوابق. رکورد قطعا تا به برخی از سنگهای واقعی اما متاسفانه برای این گروه کسانی جواهرات اغلب یادآور این گروه در اوایل کار و نه یک روش ابتکاری برای تغییر ساختار گروه صدا.

صندلی ماشین زیرسری باعث می شود قابل تحسین اقدام به شعبه اما این گروه نباید با خراب بسیار موفق فرمول. ساخت یک درب کمتر باز شده اند ممکن است در نظر گرفته شده را به یک بعد جدید به صندلی ماشین زیرسری را آلبومها اما رکورد می یابد و در نهایت موفقیت بیشتر در این گروه قابل تشخیص indie در ریشه.

تماس با Pooja عدل در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن