CARE4Paws مراحل حیوان خانگی کمک در COVID بار

با مشکلات اقتصادی آورده COVID-19, بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی در سراسر شهرستان ما خواهد بود در تلاش برای پا

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

با مشکلات اقتصادی آورده COVID-19, بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی در سراسر شهرستان ما خواهد بود در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای اساسی از حیوانات خانگی خود را اگر نیست آن را برای کار قابل توجهی از CARE4Paws که به شدت آن کمک های غذایی و مراقبت های دامپزشکی و دیگر برنامه ها.

رمان برنامه پرورش حیوانات خانگی از قربانیان خشونت خانگی در حالی که دیگر نشانی از کمک رسانی به اطمینان حاصل شود که حیوانات خانگی از افرادی که بی خانمان دریافت همه آنها نیاز است. همه کمک بشود به نگهداری حیوانات خانگی سالم و با صاحبان آنها.

در طول COVID, CARE4Paws شده است توزیع مقدار شگفت آور از مواد غذایی حیوان خانگی و بنتونیت — در مورد چهار تن در هر هفته از طریق رویدادهای میزبانی Foodbank سانتا باربارا شهرستان و سازمان های دیگر از طریق تلفن همراه خود را و درمانگاه و به طور مستقیم به سالمندان و افراد معلول (از جمله از طریق یک 2-1-1 اضطراری hotline). این سطح بی سابقه است — در همه 2019 آن توزیع شده و در مجموع دو تن و مهم: با توجه به اجرایی مدیر و مؤسسین ایزابل Gullo ارائه مواد غذایی می تواند به معنای تفاوت بین یک حیوان خانگی ماندن با خانواده خود و پایان دادن به در یک پناهگاه.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


نیز وجود دارد یک افزایش در تقاضا برای مراقبت های دامپزشکی. در حالی که این دوران سخت اقتصادی باید منجر به افزایش نیاز به صورت رایگان و کم هزینه, خدمات, در همان زمان این درمانگاه در سانتا باربارا جامعه انسانی (که در حال حاضر شامل سانتا ماریا ولی جامعه انسانی) بسته شده اند به عنوان S. B. شهرستان خدمات حیوانات' کلینیک. در حالی که این توقیف, CARE4Paws است قهرمانانه ramped تا خدمات خود را با اضافه کردن درمانگاه روزها و ساعات طولانی کار برای دیدار با افزایش تقاضا است.

از طریق تلفن همراه خود را و درمانگاه CARE4Paws ارائه می دهد و به افراد کم درآمد و بی خانمان صاحبان رایگان عقیم/خنثی خدمات و کم هزینه یا رایگان مراقبت های دامپزشکی از جمله سلامتی امتحانات واکسن و مراقبت از زخم. کلینیک بازديد سانتا باربارا سانتا ماریا و بردسير به صورت هفتگی و همچنین به Goleta جدید Cuyama گوادلوپ و Santa Ynez دره. ژوئن 1 CARE4Paws تا به حال انجام شده 726 عقیم/خنثی عمل جراحی در این سال (تا 22 درصد از مدت مشابه در سال گذشته). آن را پیش بینی ارائه انواع دیگر مراقبت های دامپزشکی خدمات به 1500 حیوانات خانگی در این سال (در مقایسه با 1,070 در سال 2019).

عکس: گیل آرنولدجامعه پزشکی و عقیم/خنثی توسعه مدیریت و از بنیانگذاران کارلوس Abitia و دامپزشک Tech Cristy Culligan.

زمانی که خدمات دامپزشکی فراتر از محدوده آنچه CARE4Paws درمانگاه فراهم می کند و یا زمانی که نیاز فوری نمی تواند به موقع ملاقات به دلیل درمانگاه فعلی محل CARE4Paws صاحبان اشاره به یکی از ده کلینیک دامپزشکی شرکای بسیاری از آنها پیشنهاد کاهش نرخ از جمله حیوانات کلینیک پزشکی در کارپینتریا و پیشرفته دامپزشکی متخصصان (AVS) در سانتا باربارا. به میزان بودجه خود را اجازه می دهد تا CARE4Paws را پوشش می دهد تمام یا قسمتی از هزینه های.

از طریق COVID, CARE4Paws همچنان توسعه و برنامه کمک به بی خانمان صاحبان حیوان خانگی فراهم می کند که مواد غذایی و دیگر لوازم و مراقبت های دامپزشکی. با توجه به Gullo "برای بسیاری از اعضای جامعه و به ویژه بی خانمان صاحبان حیوان خانگی و سالمندان حیوانات خانگی تاسیسات که ارائه بسیار مورد نیاز همراهی و حمایت عاطفی است." کلید رسیدن به بی خانمان صاحبان حیوان خانگی است که در آن حیوان خانگی مراکز منابع واقع در سراسر شهرستان که در آن صاحبان می توانید انتخاب کنید تا مواد غذایی و لوازم و ثبت نام برای تلفن همراه درمانگاه. در جنوب شهرستان این مراکز در S. B. ماموریت نجات و وحدت Shoppe, نوح, Anchorage, مسیر, Santa Barbara, نجات ارتش و ایسلا ویستا خدمات اجتماعی منطقه.

جدید و بسیار به موقع برنامه پناهگاه امن, خشونت خانگی کمک برنامه راه اندازی در مه با خشونت راه حل (DVS). صاحبان حیوان خانگی در معرض خشونت خانگی می تواند به دنبال سرپناه اضطراری برای خود در DVS در حالی که CARE4Paws تنظیم فوری ناشناس و پرورش برای مراقبت از حیوانات خانگی خود را. قربانیان نیز می تواند در به طور مستقیم از طریق اجرای قانون و از طریق دفتر دادستان منطقه قربانی-Witness Assistance Program. در حال حاضر این برنامه گرفته شده در بیش از یک دوجین سگ و گربه. برخی از حیوانات خانگی پیوست شده با صاحبان آنها که Gullo مرتبط است "این فوق العاده دلگرم کننده تجربه."

در مورد همه CARE4Paws برنامه Gullo تاکید می کند که آن را تنها از طریق همکاری از کارکنان و داوطلبان فرد اهدا کنندگان اهدا کنندگان کسب و کار, مبانی و شرکای اجتماعی است که CARE4Paws شده است قادر به افزایش به چالش باور نکردنی که COVID بار ارائه شده. "هر کس می خواهد برای کمک به ایجاد اختلاف و پس از آن واقعا جامعه حمایت از جامعه است."

Lemos خوراک و عرضه حیوان خانگی اهدا چندین تن از مواد غذایی است و با توجه به تخفیف های بزرگ در مواد غذایی خریداری شده است. منتکیتو فروشگاه حیوان خانگی نیز اهدا و ارائه تخفیف و حیوان خانگی سالم اهدا کرده است ، Dioji K-9 توچال و باشگاه ورزشی اهدا استفاده از آن سانتا باربارا تسهیلات برای ذخیره و بسته بندی مواد غذایی و آن را همراه با ResQcats و پناهگاه حیوانات کمک برنامه (ASAP), افزایش بودجه قابل توجهی.

با افزایش شدید در تقاضا پیش بینی به ادامه CARE4Paws است نیاز به کمک های بیشتر به حفظ برنامه های آن است. آن را نیز نیاز خانواده فاستر و همیشه استقبال داوطلبان.

CARE4Paws عمل countywide با حدود 30 درصد از کمک در جنوب شهرستان 5 درصد اواسط شهرستان و 65 درصد شمال شهرستان. خود را کوچک کارکنان تکمیل شده است حدود 60 داوطلب. برای اطلاعات بیشتر و یا کمک به care4paws.org.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن