کارل و جو لیندروس: 1936-2019

این تعداد سال ها در این زندگی نیست، بلکه زندگی ای است که در سال های تان قرار داده اید. سانتا باربارا یک سال پی

توسط NEWSWORLDS در 25 مرداد 1399

این تعداد سال ها در این زندگی نیست، بلکه زندگی ای است که در سال های تان قرار داده اید.

سانتا باربارا یک سال پیش در این ماه دو نفر از درگیرترین شهروندان خود، کارل و جو لیندروس را از دست داد. آنها به طرز غم انگیزی در سقوط هواپیما بر روی ایداهو پس از گرفتار شدن در طوفان رعد و برق عجیب درگذشت. با گذشت آنها، ما دو بشردوست آرام را از دست دادیم که از بسیاری از موسسات خیریه و موسسات آموزشی و سازمان های اجتماعی حمایت می کردند.

من صدای کارل را در گوش من می شنوم، به من می گفت به دست دراز ید و ادامه. کارل و جو بودند آنهایی که خود را به نوزاد، حتی پس از تبدیل به ترتیب 83 و 81 سال قبل از آنها درگذشت. آنها افرادی هاردی بودند که خودکفایی را نه فقط برای خود بلکه برای دیگران نیز ترویج می کرد. تلاش های بشرپرستان آنها به آن اتوس اختصاص داشت. آنها با وقت خود و پول خود را به سازمان هایی که موفقیت دانشجویان و کمتر خوشبخت حمایت سخاوتمندانه بودند.

کارل عضو هیئت مدیره فعال برای بنیاد بورس یه سانتا باربارا، بنیاد وستمونت، بنیاد UCSB، بیمارستان کلبه سانتا باربارا، و شرکت دختران سانتا باربارا بزرگ بود. رهبري و عزم او نبايد تمرکز کنه تمرکز کن! مرکز ملی منابع. Jo داوطلب خستگی ناپذیر برای سازمان های مختلف جامعه، از جمله وعده های غذایی چرخ و تحویل غذا به پناهگاه های بی خانمان بود.

بسیار شده است در مورد آثار خوب خود را گفت ، بنابراین آن را مناسب به مدولوگ کردن این دو فرد شگفت انگیز ، که نه تنها سانتا باربارا بهتر از ترک کردن ، اما زندگی من ، و همچنین ، با آنچه من به عنوان "درس زندگی Lindros."

اقدامات بلندتر از کلمات صحبت می کنند

هر چيزي که کارل و جو به دست گرفتن، اونا با گوستو و فداکاري به مُخ ُش کردن. هیچ چیز در راه تعهد خود را به دیگران کردم. به عنوان مثال، صبح یکشنبه پیدا جو تا اوایل را اجرا می شود با کامیون خود را به تمام معامله گر جو را به بلند کردن مواد غذایی خود را به پناهگاه های بی خانمان تحویل. شوهرم، جیم، برای چند سال به او ملحق شد، و او وانت و تحویل خود را تا پایان ادامه داد. اگر یک رویداد در یک صبح یکشنبه ما می خواستیم برنامه ریزی، مهم نیست که چگونه سرگرم کننده، ما می دانستیم که باید پس از تحویل مواد غذایی انجام شده است.

شادی نیازمند عمل است

آن ها خودبه خودی که عفونی بود. ایده خوبی برای ماجراجویی یا یک علت خوب برای کمک به دیگران، و آنها همیشه بازی. شما همیشه می تواند بر روی کارل و جو به عضویت در حساب. تاًم کردن روی همه ما با هم در طول 45 سال دوستی ما، آن را سخت به تصور زندگی می خواهم بدون آنها بود. با هم کارل، جو، جیم، و من سفر جهان، هفته ها در هر سال در سانفرانسیسکو به سر برد و منتظر شام های منظم ما در Playa Azul. مانترا آنها این بود: بیایید آن را اتفاق می افتد.

-اردک هاتون رو به خط بيارين

من می توانم لحظه ای بیش از 30 سال پیش به یاد داشته باشید که کارل رو به من گفت: "میدی، شما بهتر است اردک خود را در صف دریافت کنید." کارل مربی من بود و همچنین یکی از دوستان عزیز من. اون طرفدار اخلاقي بود و هميشه منو به رفتن مجاب ميکرد دادن مشاوره در صورت نیاز، و در زمان هدایت من در مسیر درست زمانی که من پایین رفت مبادرت می کند. مشاور او به عنوان یک برنامه ریز استراتژیک بی بها بود، نه تنها برای کسب و کار من بلکه سازمان های ممتاز به او در هیئت مدیره خود بمانند. او همیشه می تواند به عنوان یک موضوع به عنوان یک موضوع از طریق برش و هدایت همه ما را در مسیر درست.

-هيچ چيز بهتر از نوه ها نيست

و در حالی که همه ما فرزندان خود را دوست دارم، تجربه شادی و غرور جو و کارل در نوه های خود را (و در نهایت بزرگ نوه ها) الهام بخش بود. Jo مادر بزرگ نهایی بود، صرف زمان هر زمان که ممکن است با brood خود را. بنابراین وقتی شارلوت، نوه ما به دنیا آمد، آنها در بیمارستان برای دیدار با او نشان داد و ادامه داد: در جشن تولد مختلف در طول سال. گفتگوهای شام ما همیشه شامل به روز رسانی در زندگی خانواده خود و غرور آنها در انجام موفقیت های خود را.

ازدواج با بهترین دوست شما

داستان عشق آنها از نوجوانی آغاز شد و از طریق بزرگ کردن چهار فرزند تحمل. Jo اغلب به من یادآوری کرد که او یک بار چهار فرزند زیر پنج سال داشت. در حالی که هر یک از آنها دارای منافع فردی متنوع و سبک های مختلف، در پایان روزهای بسیار پربار خود، آنها با هم جمع شدند و خوشحال در شرکت و موفقیت های یکدیگر. این نمونه آنها بود که من را به ازدواج با بهترین دوستم جیم ۲۷ سال پیش پیش، پیشی گرفت. من و جيم به خاطر اينکه در حلقه ي دروني دوستان نزديکشون قرار بگرفتيم، برکت داده شديم در حالی که کارل و جو خیلی زود از ما گرفته شده بودند، ما باید در این واقعیت است که آنها توسط درمانگاه از سن بالا هرگز ویران شده است، و پس از بیش از 60 سال از ازدواج آنها با هم برای ماجراجویی بعدی خود را. آنها اوراق قرضه این زمین را به هم چسبیده اند، به عنوان آنها برای تقریبا تمام زندگی خود بوده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب