Carr کارخانه شراب سازی میزبان غذایی درایو از طریق جمع آوری کمک

Carr کارخانه شراب سازی ایجاد کرده است امن و جذاب راه به نفع Foodbank از شهرستان سانتا باربارا. در سهشنبه, مارس

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

Carr کارخانه شراب سازی ایجاد کرده است امن و جذاب راه به نفع Foodbank از شهرستان سانتا باربارا. در سهشنبه, مارس 31 ظهر-4 بعد از ظهر در شراب سازی محل در مرکز شهر (414 N. سلسیپودس سنت) مردمی می توانید انتخاب کنید تا شراب را از راحتی از وسایل نقلیه خود را در حالی که گوش دادن به موسیقی زنده.

به شرکت محل شراب سفارش آنلاین یا تماس بگیرید (805) 965-7985 بنابراین خرید خود را آماده زمانی که شما می رسند. هنگامی که شما را متوقف شما می توانید همچنین رها کردن غیر فاسد شدنی و مواد غذایی مانند کره مغزها کنسرو پروتئین و غلات سبوس دار (برنج کوینولا و جو) کنسرو میوه و سبزیجات و ماکارونی که تحویل داده خواهد شد به Foodbank.

Carr کارخانه شراب سازی نیز اهدای 20 درصد از شراب فروش به Foodbank برای کمک به سازمان های غیر انتفاعی در رسیدن به هدف خود را از $1 میلیون دلار با هر دلار اهدا equaling هشت وعده های غذایی. Foodbank توزیع بیش از 3.1 میلیون پوند از مواد غذایی از ماه مارس تکمیل بیش از 10 ، 000 تحویل به سالمندان و خدمت بیش از 85,000 افراد تا کنون در سال جاری در شهرستان سانتا باربارا. ببینید foodbanksbc.org


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن