Casa del Herrero میزبان فیریا از دور 2020

اگر چه آن را به روی عموم بسته شده با توجه به COVID-19 Casa del Herrero باز خواهد شد مجازی خود درب جمعه, ژوئن 1

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

اگر چه آن را به روی عموم بسته شده با توجه به COVID-19 Casa del Herrero باز خواهد شد مجازی خود درب جمعه, ژوئن 15, سالانه خود فیریا اندلس رویداد. در حالی که وجود خواهد داشت نه هر موسیقی زنده و یا رفتار های خوشمزه برای شریک شدن در وجود خواهد داشت بارهای از هنر شگفت انگیز به در نگاه کنید و خرید آنلاین. به نمایش گذاشتن ویژگی های بیش از 20 سانتا باربارا هنرمندان از جمله پریسیلا Fossek رالف واترهاوس مت Straka, ان شلتون بث Lenore هیوز و لوری مک میلان.

طراحی شده توسط جورج واشنگتن اسمیت, Casa del Herrero است, یک سازمان غیر انتفاعی در 11 هکتار و مستغلات است که دارای مستعمراتی اسپانیایی و احیای معماری مور الهام گرفته از باغ و هنرهای زیبا از اسپانیا و "عصر طلایی" در طول 15 و 16 قرن.

برای مشاهده آثار هنری به feriafromafar2020.ggo.پیشنهاد. و اگرچه "مناقصه" را فشار دهید این است که یک هنر فروش نمی حراج. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید (805) 565-5653 یا ایمیل info@casadelherrero.com.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن