ساحل مرکزی پزشکان ایستاده با بهداشت عمومی

ساحل مرکزی انجمن پزشکی می ایستد بصورتی پایدار و محکم در حمایت از سلامت در جامعه ما بندگان و توصیه های خود را

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

ساحل مرکزی انجمن پزشکی می ایستد بصورتی پایدار و محکم در حمایت از سلامت در جامعه ما بندگان و توصیه های خود را در سراسر coronavirus بیماری همه گیر. صرفا بر اساس علم این سیاست ها در محل برای محافظت از سلامت و ایمنی از جوامع ما به عنوان ما شتاب بازگشت به "زندگی عادی است." به عنوان بهداشت حرفه ای آنها رانده شده توسط علم حفاظت از زندگی انسان از طریق خوب, صدای بهداشت عمومی اقدامات است. آن است که ساده است.

ما می خواهم به تماس با ما بهداشت عمومی محلی قهرمانان دکتر پنی Borenstein سان لوئیس Obispo شهرستان و دکتر هنینگ Ansorg سانتا باربارا کانتی برای خود خستگی ناپذیر رهبری در طول این زمان. بیش از چند هفته گذشته همه ما شاهد نقش حیاتی که ما مقامات بهداشت عمومی در زندگی روزانه ما است. آنها پزشکان و پرستاران و دانشمندان و دیگر متخصصان سلامت که اغلب کار بی سر و صدا در پس زمینه نظارت و هدایت و مشاوره ما هنگامی که بار خوب است. و در طول این نادر بار است که ما خودمان را پیدا کنید در ما کشف چگونه ارزشمند هستند. همانطور که ما وارد این مرحله بعد از بازگشت به زندگی عادی در یک امن اجازه دهید ما به یاد داشته باشید که صبر و مراقبت هستند فضائل همه ما باید تقلید. پزشکان از CCMA می دانم که همه اعضای جامعه از ساحل مرکزی مایل به دیدن یک سالم بازیابی. ما می دانیم که وجود خواهد داشت بسیاری از نظرات در مورد چگونگی و زمانی که ما بازگشایی اما ما بخواهید برای یک واحد احترام به بهداشت عمومی تیم. آنها به معنای واقعی کلمه در خط مقدم از این وحشتناک همه گیر به صورت روزانه قرار دادن سلامت خود و رفاه در معرض خطر برای اطمینان از رفاه و ایمنی از اعضای جامعه ما.

تاثیر دو ماه گذشته نمی تواند اغراق آمیز باشد. ما درک می کنیم که بسیاری از ما در جوامع در حالت وحشت—نمی دانستند که این بیماری همه گیر خواهد شد. همانطور که پزشکان ما درک می کنیم که همه ما پیروزی در این جنگ با هم متحد ما تمایل متقابل به ظاهر سالم و حفاظت از ما بیشتر آسیب پذیر است. یک گفتمان سالم است که همیشه موجه. اما این زمان برای قرار دادن کنار پلاریزه انتقادات تند که ما را دیده اند در حال ظهور و به تمرکز بر توسعه صدا, علم-محور سیاست های عمومی. ما شدیدا حمایت رهبران ما به عنوان آنها را به تصمیم گیری های دشوار.

ما باید در تلاش برای گرد هم آوردن جوامع ما و حمایت از کسانی که مشغول به کار سخت برای محافظت از ما. ما معتقدیم بهداشت عمومی از سیاست های توصیه شده توسط رهبران ما ما بهترین گزینه ها برای متوقف کردن گسترش COVID-19 در طول ساحل مرکزی. ما همه را تشویق به ماندن هوشیار در مبارزه با این بیماری همه گیر. ما با هم قوی تر هستند. ما با هم زنده خواهد ماند. و ما با هم رشد خواهد کرد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب