مرکزی بهبهان. شروع به شورش علیه رژیم صهیونیستی است. گرگ خاموش کردن سفارشات

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 8:56 PM EDT آوریل 8 سال 2020برخی از پنسیلوانیا مرکزی مقامات منتخب د

توسط NEWSWORLDS در 20 اردیبهشت 1399

برخی از پنسیلوانیا مرکزی مقامات منتخب در حال اجازه دادن به رژیم صهیونیستی است. تام گرگ می دانم که آنها خوشحال نیست برای دیدن قرمز زمانی که آنها در یک نقشه از شهرستان.

آدامز و نیویورک مقامات جمعه با ارسال نامه های جداگانه به گرگ است که درخواست خود را به استان ها اجازه داده می شود به انتقال از قرمز به زرد در مه 15.

شب جمعه شهرستان نیویورک دادستان منطقه دیو یکشنبه اعلام کرد که دفتر او "نمی خواهد تحت تعقیب قرار دادن هر گونه کیفری استناد به اتهام نقض [فرماندار و دبیر] دستورات و مقررات ... در مورد عملکرد غیر پایدار زندگی کسب و کار است."

یکشنبه در ادامه به طور مستقیم اجرای قانون به موضوع و هر گونه استناد.

لبنان و مقامات شهرستان در زمان آن را یک گام بیشتر گفتن فرماندار که آنها خواهد شد در نظر گرفتن این شهرستان در وضعیت زرد در 15 مه با یا بدون تایید خود ،

کامبرلند کانتی کلانتر Ronny اندرسون ارسال شده به دفتر Facebook صفحه ای که دفتر او نمی خواهد اجرای هر "نظم" است که نقض حقوق اساسی.

بیشتر: 'ما کمک کند': جلوگیری از ریختن دستمال مرطوب - حتی خرس عروسکی در توالت, درمان گیاهی می پرسد

بیشتر: Coronavirus به روز رسانی: دندانپزشکی تجدید نظر ساخته شده در سطح ایالت; دولت می بیند 1,300 موارد جدید

اندرسون گفت که او "هیچ نیت در تبدیل صاحبان کسب و کار محلی به مجرمان."

کلانتر افزود که این موضع نیست که از اجرای قانون ایالتی و محلی.

پری مسئولان شهرستان احساس آنها در حال گرفتن بزرگترین شفت و به آنها اجازه دهید Wolf مورد آن را می دانم در یک نامه پنج شنبه.

"این است که فراتر از درک چرا Perry County, که تا به حال کمتر از 40 نفر از COVID-19 در دسترس نباشد نمی شد انتخاب شده برای بازگشایی با اولین استان ها در مارس 8," نامه است. "وقت آن است که برای اصلاح این خطا و به ما اجازه می دهد تا تجار به عقب بر گردیم به کار اگر آنها را انتخاب کنید."

جف با عجله رئیس Dauphin County هیئت کمیسیون گفت: در نامه ای سرگشاده به ساکنان نیوکاسل که او "اعتماد و ایمان در مردم و کسب و کار از پنسیلوانیا به کار در شیوه ای است که محافظت از کسانی که از جمعیت ما در راه آسیب است و ما اجازه می دهد تا ساکنان به بازگشت به کار و لذت بردن از جوامع خود و کیفیت زندگی است.

"باز دولت و بازگشت ما مشترک المنافع به مردم است."

گرگ دبیر مطبوعاتی Lyndsay Kensinger گفت: فرماندار معتقد است "این مهم است که برای نجات به عنوان بسیاری از زندگی که ممکن است در طول این یک بار در یک نسل همه گیر.

"از آنجا که ما باید با هم متحد پنسیلوانیا در ادامه به این آب و طوفان," او گفت:. "زودتر از موعد باز کردن استان ها, اما خواهد شد در نتیجه غیر ضروری مرگ و نه فقط از دست دادن شغل است."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

فرماندار اعلام کرد: 13 استان ها خواهد شد که در موج دوم را به حرکت می کند. انتقال به بازگشایی دولت از آن coronavirus shutdown شروع در 12:01 صبح جمعه 24 غربی و شمالی و مرکزی استان ها کاسته خود محدودیت.

"با توجه به همه قبلا شناسایی measurables ساخته شده توسط شما و وزیر بهداشت و درمان شهرستان نیویورک می افتد به خوبی در تمام شاخص ها و معیارهای" در این نامه از نیویورک شهرستان خبر داد.

نامه گذاشته مورد آن:

  • 8,286 تست های انجام شده پس از تست مارس آغاز شد
  • 753 تست مثبت برای COVID-19 و 13 مرگ و میر در شهرستان با جمعیت 448,000
  • به طور متوسط 13.57 موارد پس از مارس 25 و زیر 16 یا کمتر در هر روز تحت گسترش متریک.

در Adams County گفته مقامات نزدیک به 2000 آزمون انجام شده است. با جمعیت 103,000, 154 نفر تست مثبت و پنج درگذشت.

پس مارس 24 شهرستان به طور متوسط است 3.14 موارد هر روز با مجموع خاموش 44 جدید موارد زیر 52 مورد آن باید به معیار.

"بیش از دو ماه گذشته ما کار کرده اند با ما بیمارستان محلی سیستم را به اطمینان حاصل شود آنها را مناسب حفاظت فردی, تجهیزات, تخت, ظرفیت هواکش ظرفیت و تست ظرفیت" Adams County مقامات نوشت. "همانطور که شما به وضوح می توانید ببینید بر اساس معیارهای مندرج توسط خود وزارت بهداشت, Adams County می افتد به خوبی در شناسایی measurables و در حال حاضر باید طبقه بندی شده به عنوان یک 'زرد' شهرستان است."

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن