مرکزی بهبهان. شهرستانهای میان کسانی که با افزایش COVID-19 مثبت

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 7:37 PM EDT Jul 24, 2020چند بخش مرکزی بهبهان. در حال رفتن در جهت اش

توسط NEWSWORLDS در 4 مرداد 1399

چند بخش مرکزی بهبهان. در حال رفتن در جهت اشتباه است وقتی که می آید به COVID-19 داده است.

رژیم صهیونیستی. تام گرگ هفتگی به روز رسانی وضعیت را نشان می دهد که فرانکلین (7.7%), نیویورک (5.4%) و دوفین (5.3%) در میان 14 شهرستان که ذکر شده به عنوان داشتن "مربوط به درصد مثبت."

به روز رسانی بخشی از هشدار دهنده و نظارت بر سیستم داشبورد طراحی شده است که به ارائه "علائم هشدار دهنده از جمله عواملی هستند که دولت را کاهش تلاش است." این عوامل عبارتند از هفته بیش از هفته مورد تفاوت نرخ بروز, آزمون درصد مثبت و میزان بستری شدن در بیمارستان ventilations و اتاق اورژانس به COVID-19.

بیشتر: من با COVID اما به دلیل تست شکست من هرگز ممکن است برای اطمینان می دانم

بیشتر: ضروری کارگر یک کارمند بیمارستان او قرارداد COVID در محل کار و درگذشت

دولت درصد مثبت افزایش یافته و از 4.4 درصد به 4.7% در هفته گذشته. سایر استان ها در حال افزایش بودند بیش از حد (8.7%) آرمسترانگ (8.6%) مرسر (7.6%), Allegheny (6.6%), Lawrence (6.2%) Chester (6.0%) فیلادلفیا (5.6%) Fayette (5.4%), دلاور (5.3%) بدفورد (5.1%) و گرین (5.1%).

Sec. سلامت دکتر راشل Levine گفته شده است برای هفته ها است که در پنسیلوانیا خود را افزایش می دهد, تست, تعداد نتایج مثبت مورد انتظار بود. اما امیدوار بود که درصد مثبت باقی خواهد ماند همان و یا کاهش می دهد.

حق با او بود در مورد تعداد آزمون مثبت.

به عنوان پنج شنبه, پنسیلوانیا دیده است هفت روز افزایش 5,912 قبلی هفت روز افزایش 5,579.

جمعه شاهد افزایش بیش از 1200 موارد مثبت بالاترین تک روز افزایش بیش از دو ماه.

مثبت-در صد قطعه از داشبورد چیزی است که به مقامات مربوطه.

"کاهش تلاش های ما در هفته گذشته بودند گام فعال در مقابل افزایش موارد است که ما در ادامه به دیدن" گرگ گفت. "ما می دانیم که آن را به یک دوره از زمان برای کاهش, تلاش برای منعکس شود در داده ها. یک چیز ما می دانیم که برای برخی این است که ما باید همچنان به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله."

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

او گفت: ساکنان نیوکاسل باید پیمان به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی و اجتماعی فاصله به ساقه آخرین موج.

آخرین داده ها نشان می دهد که تعداد قابل توجهی از موارد اخیر مرتبط شده اند برای سفر به همین دلیل است که مقامات توصیه می شود افراد خود قرنطینه برای 14 روز اگر آنها مراجعه خاصی متحده است. گرگ اضافه شده وایومینگ و میسوری به این لیست که روز جمعه به ارمغان می آورد تعداد به 14.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن