مرکزی نیویورک استخدام سابق اواسط پن به عنوان رهبر جدید پسران' مربی تیم بسکتبال

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 8:32 PM EDT Jun 15, 2020مرکزی نیویورک پسران بسکتبال برنامه خود را یافته

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

مرکزی نیویورک پسران بسکتبال برنامه خود را یافته بعدی سر مربی.

جف Hoke تصویب شد به عنوان سر مربی جدید پلنگ در مرکزی نیویورک, مدرسه, مدیره, جلسه دوشنبه شب. Hoke قبلا مربی در اسقف McDevitt کمپ هیل و پالمیرا.

او پیروی از یک 92-60 رکورد در شش فصل در اسقف McDevitt جایی که او پا را در سال 2014. در آن زمان Hoke گفت PennLive که کار خود را به عنوان یک سفر فروشنده او را مانع از دادن تعهد کامل به مربیگری. Hoke رهبری صلیبیون به سه PIAA حذفی حضور خود را در چهار فصل.

او طول می کشد برای کوین Schieler که وارد یک 166-75 رکورد (.689 درصد برنده) در طول نه سال در مرکزی. Schieler پایین پا پس از این فصل گذشته گفت که او نمی تواند به برنامه انرژی آن را سزاوار.

بیشتر: "آماده برای گام بعدی: چرا مرکزی نیویورک موفق مربی تیم بسکتبال پله

بیشتر: برادرانه دو: سابق نیویورک شهرستان, ستاره کشتی گیران استخدام به اجرا مرکزی نیویورک برنامه

Schieler led مرکزی نیویورک به شش YAIAA قهرمانی بازی و برنده دو لیگ عناوین در طول تصدی خود. پلنگ دستگیر YAIAA تاج در این فصل در طول مبارزات انتخاباتی که در آن آنها رفت 24-5 برنده YAIAA عنوان سوم به پایان رسید در منطقه 3 کلاس 6A و برنده یک دولت حذفی بازی.

پلنگ فارغ التحصیل تعدادی از سالمندان از جمله standouts گیب Guidinger و اوان آیزنهارت. اما آنها را به بازگشت به لیگ all-star نولان Hubbs و همکاران دیگر مانند کای'ryn قهوه ای, کمال Pribula یهودا آرامگاه و تیلور رایت-رالز.

تعدادی از مرکزی نیویورک بازگشت بازیکنان بسکتبال نیز از اعضای مدرسه فوتبال تیم که همچنین باید انتظارات بالا برای فصل آینده.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن