صدراعظم کارول مسیح ، شهردار جسی Arreguín استقبال دانش آموزان در محوطه دانشگاه ، آنلاین

ما می نویسیم برای گسترش استقبال گرم به همه خرس های طلایی جدید و بازگشت ما. هر جا که ممکن است در طول این لحظه چ

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

ما می نویسیم برای گسترش استقبال گرم به همه خرس های طلایی جدید و بازگشت ما. هر جا که ممکن است در طول این لحظه چالش برانگیز در تاریخ ملت ما زندگی کنید، امیدواریم هیجان زده باشید که سال جدیدی از یادگیری، کشف و رشد شخصی را به عنوان دانشجو در بهترین دانشگاه دولتی جهان آغاز کنید.

برکلی شهری فوق العاده متنوع است که محل زندگی تاریخ غنی فعالیت های سیاسی و آرایه ای حیرت انگیز از فعالیت های فکری، فرهنگی، هنری و تفریحی است که بسیاری از آن ها هنوز هم می توانید از آن به صورت آنلاین لذت ببرید. این که آیا شما در حال حل و فصل به سالن اقامت و یا آپارتمان خود را، و یا ورود به سیستم از خانه، ما شما را تشویق به با خیال راحت کشف فرصت های بسیاری از جامعه و پردیس باید ارائه دهد و برای انجام این کار به شیوه ای است که احترام به دیگران که همچنین به نام خانه برکلی. برای این کار می خواهیم چند توصیه را با شما در میان بگذاریم:

جامعه خود را سالم نگه دارید

برداشتن گام هایی برای صیانت از سلامت شما و سلامت دیگران هرگز مهم تر نبوده است. ما شما را تشویق به آشنایی با دستورالعمل های بهداشت عمومی شهر و پردیس توسعه یافته اند برای سالم نگه داشتن همه در میان این همه گیر بی سابقه است. شهر برکلی COVID-19 mandatory public health orders اجباری دستورات بهداشت عمومی نیاز به پوشش چهره زمانی که در خارج و شامل دستورالعمل های دور شدن اجتماعی سخت گیرانه است.

در حال حاضر، شما همچنین باید pledge اطلاعات در مورد نگه داشتن کمپین سالم برکلی و تعهد ما از دانش آموزان می خواهیم به امضا دریافت کرده است. این دستورالعمل های بهداشت عمومی باید برای محافظت از سلامت کل جامعه UC برکلی دنبال شود که شما بخش حیاتی آن هستید. Student Code of Conduct همچنین باید آگاه باشید که تغییرات اخیر در قانون رفتار دانشجویی تجمعات دانشجویی دو یا چند نفر را که در یک خانوار زندگی نمی کنند ممنوع می کند. لطفا به یاد داشته باشید که عدم سازش می تواند منجر به جریمه، استناد، حذف از محوطه دانشگاه، تعلیق و یا اخراج.

همسايه خوبي باش

زمان را برای دیدار با همسایگان خود را، چه آنها دانش آموزان پایین سالن و یا ساکنان تا بلوک. شما ممکن است قادر به ضربه زدن در درب خود را هنوز, اما شما هنوز هم می توانید آنها را از طریق یک جلسه نقاب دار و از راه دور, توجه داشته باشید و یا یک ایمیل. برخی از همسایگان برکلی شما ممکن است در طول همه گیر در معرض خطر بیشتری قرار داشته باشند: شما می توانید با درک نیازها و انتظارات آنها به ایمن نگه داشتن آنها کمک کنید. برنامه همسایگان مبارک می تواند کمک کند.

پشتیبانی از کسب و کارهای محلی و سازمان های جامعه

هنگامی که شما با خیال راحت سرمایه گذاری در ماسک، و یا هنگامی که شما تصمیم به سفارش در، لطفا در نظر حمایت از جامعه کسب و کار کوچک متنوع برکلی است. به طور خاص، محله های مجاور پردیس خانه ده ها کسب و کار هستند که با دقت با الزامات بهداشت عمومی سازگار شده اند و مشتاقانه در انتظار حمایت شما هستند. تلگراف منطقه ویژه ناهار خوری حباب اجتماعی و مرکز شهر برکلی Downtown Berkeley Welcome Guide راهنمای خوش آمدید به طور خاص با دانش آموزان در ذهن طراحی شده است. شما همچنین می توانید از بازدید از راهنمای بازدید کنندگان برکلی و لیست رویداد آنلاین را بررسی کنید.

یک شهروند درگیر باشید

پیش از چرخه انتخابات سال ۲۰۲۰، برای رای register دادن در اینجا یا در ایالت خود ثبت نام کنید. همچنین این فوق العاده مهم است که هر دانشجوی UC برکلی، از جمله دانشجویان بین المللی، در سرشماری سال ۲۰۲۰ شمارش شود که به برکلی این فرصت را می دهد تا بودجه، منابع و نمایندگی فدرال را در کنگره دریافت کند. مطمئن باشید برای ارائه اطلاعات در مورد هم اتاقی های خود را، و نگران نباشید اگر پدر و مادر شما شما را در حال حاضر شمارش: اداره سرشماری تا به یک فرایند به حساب تکراری. برای کسب اطلاعات بیشتر به کال کنتس بروید.

همچنین، فرصت برای درگیر City Council شدن در جامعه محلی خود را از دست ندهید -- سعی کنید شرکت در جلسات مجازی شورای شهر و هیئت مدیره و کمیسیون های دیگر. The Berkeley Project در طول زمان خود را در UC برکلی، شما همچنین می توانید در جامعه با داوطلب شدن از طریق پروژه برکلی و یا مرکز خدمات عمومی درگیر..

...

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب